Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem

Data: 2009-07-23 00:03:47
Autor: Less
Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem

Ja tylko czekam momentu, gdy Rydzyk zacznie zajmować się budową autostrad, no może wtedy będzie dało się jeździć autem po Polsce.

J.

Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

Data: 2009-07-23 00:12:33
Autor: Joachim
Less pisze:

Od dluzszego czasu zasyfiasz grupe swoimi pisowskimi pierdami. Wypierdalaj stad.

Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.

Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?

J.

Data: 2009-07-23 00:37:29
Autor: Less
Less pisze:

> [...]
> Dziękuję za tą wypowiedź pełną miłości, chyba kochasz inaczej.

Czy nick Less pochodzi od twojej orientacji seksualnej?

Wy w tym pisie to nie jestescie normalni. Kryptozboczency. Gowno Cie moja orientacja seksualna obchodzi. Do takich jak Ty nijakiej miosci we mnie nie ma, ale nie zrozum mnie zle. To ze wyplakujesz swoje zale kompletnie mi nie przeszkadza, ale popatrz, wystarczy jak dolaczy frustrat Olszewski, czy debil kondonek i z grupy robi sie normalne szambo. To naprawde nie jest grupa do lewackiej agitacji. A poza tym po jaka cholere sie tak napinac? Sprawa jest przegrana, to sa chorzy ludzie, bez przyszlosci. Dopiero co zalozyli klub w PE i juz zaczeli awanture z torysami. Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

Data: 2009-07-23 00:55:28
Autor: Joachim
Less pisze:
Less pisze:

[...]

A jak już ty się dołączysz, to szambo jest, że hoho.

[...]
I zaczęli też awanturę z Rabinem z Londynu.

Przetrwaja jeszcze pare latek i zostanie po nich tylko brzydki zapach. No i paru frustratow na grupach dyskusyjnych.

Na razie brzydki zapach pozostał po UW i KLD.

J.

Znowu kopiemy rowki pod Rydzykiem