Znowu kostka. Zakręt - Mińsk maz.

Data: 2011-05-14 07:36:59
Autor: Menel
Znowu kostka. Zakręt - Mińsk maz.
  <browerzystaa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wzdłuż krajowej dwójki na tym odcinku wybudowano ciągi pieszo rowerowe.
Niestety z kostki, i już jest na nich szkło z wybitych szyb z wiat
przystankowych oraz szkło z butelek po piwie.

Czemu projektanci są tak bezmyślni i trwonią grube miliony pieniedzy
podatników na taką zbędną fuszerkę?

Czy budowanie dróg dla rowerów z kostki jest jeszcze w tym kraju
dozwolone???

 A można tak:

http://www.menel13.yoyo.pl/nisko.jpg

słupki są z gumy

Data: 2011-05-14 10:52:36
Autor: BoDro
Menel pisze:

A można tak:

http://www.menel13.yoyo.pl/nisko.jpg

słupki są z gumy

Protestuję!!! To wykończy nie tylko moją firemkę "Kostka z Betonu - produkcja", ale załatwi także biznesik mojego Szwagra "Kostka z Betonu - układanie"...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-05-14 14:46:17
Autor: Marcin Hyła
On 2011-05-14 09:36, Menel wrote:
A można tak:

http://www.menel13.yoyo.pl/nisko.jpg

słupki są z gumy

Gdzie to jest? Dokładnie? Najlepiej z nr drogi? Z kiedy zdjęcie?

Właśnie takie rozwiązanie chcemy na chama wprowadzić do czerwonej książeczki i było trochę "niedasię"

marcin ha

--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-05-14 12:58:48
Autor: Menel
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a):
On 2011-05-14 09:36, Menel wrote:
> [...]

Właśnie takie rozwiązanie chcemy na chama wprowadzić do czerwonej książeczki i było trochę "niedasię"

droga 77 z Niska do Stalowej Woli w kwietniu oznaczona jako ciąg pieszo rowerowy

Data: 2011-05-15 19:34:38
Autor: Ryszard Mikke
Menel  <menel13.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Marcin Hyła <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> napisał(a): > On 2011-05-14 09:36, Menel wrote:

> droga 77 z Niska do Stalowej Woli w kwietniu oznaczona jako ciąg pieszo rowerowy

Przebóg! Z paskudnego kawałka bez pobocza, TAKIE COŚ!

To się nazywa awans cywilizacyjny o kilka szczebli :D

rmikke

--

Znowu kostka. Zakręt - Mińsk maz.