[info] Znowu lokata wsp贸lna w OF

Data: 2011-06-13 09:00:33
Autor: wiatrak
[info] Znowu lokata wsp贸lna w OF

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:it4c6c$e1s$1inews.gazeta.pl...

http://openonline.pl/lokata_wspolna/

Ale jaja!
"O wysoko艣ci oprocentowania Lokaty Wsp贸lnej zadecyduje liczba wniosk贸w z艂o偶onych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 maja do 17 maja 2011 r."

Co艣 im sie miesi膮ce pomyli艂y.

wiatrak

Data: 2011-06-13 07:47:06
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wsp髄na w OF
Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:00:33 +0200, wiatrak napisa艂(a):

[...]

Chyba przegl膮darka z cache leci, bo u mnie jest tak:

LICZNIK LOKAT: 687
O wysoko艣ci oprocentowania Lokaty Wsp贸lnej zadecyduje liczba wniosk贸w z艂o偶onych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 czerwca do 17 czerwca 2011 r.

--
xbartx

Data: 2011-06-13 09:55:19
Autor: wiatrak
[info] Znowu lokata wsp贸lna w OF

U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:it4f9p$e1s$4inews.gazeta.pl...
[...]

Poprawili.

wiatrak

Data: 2011-06-13 09:15:29
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wsp髄na w OF
Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:55:19 +0200, wiatrak napisa艂(a):

Poprawili.

No nie wiem. Jak to zobaczy艂em dzisiaj rano to te偶 by艂 na 100% czerwiec, bo jeszcze patrza艂em w kalendarz do jakiego dnia tygodnia to b臋dzie.

--
xbartx

[info] Znowu lokata wsp贸lna w OF