[info] Znowu lokata wspólna w OF

Data: 2011-06-13 06:54:04
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF
Data: 2011-06-13 09:00:33
Autor: wiatrak
[info] Znowu lokata wspólna w OF

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:it4c6c$e1s$1inews.gazeta.pl...

http://openonline.pl/lokata_wspolna/

Ale jaja!
"O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 maja do 17 maja 2011 r."

Coś im sie miesiące pomyliły.

wiatrak

Data: 2011-06-13 07:47:06
Autor: xbartx
Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:00:33 +0200, wiatrak napisał(a):

[...]

Chyba przeglÄ…darka z cache leci, bo u mnie jest tak:

LICZNIK LOKAT: 687
O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba wniosków złożonych w okresie promocji, tj. w dniach od 13 czerwca do 17 czerwca 2011 r.

--
xbartx

Data: 2011-06-13 09:15:29
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF
Dnia Mon, 13 Jun 2011 09:55:19 +0200, wiatrak napisał(a):

Poprawili.

No nie wiem. Jak to zobaczyłem dzisiaj rano to też był na 100% czerwiec, bo jeszcze patrzałem w kalendarz do jakiego dnia tygodnia to będzie.

--
xbartx

Data: 2011-06-13 09:17:31
Autor: ketiv
W dniu 13-06-2011 08:54, xbartx pisze:

http://openonline.pl/lokata_wspolna/

kto pamiêta na ilu wnioskach ostatnim razem siê skoñczy³o?

Data: 2011-06-13 08:57:16
Autor:
[info] Znowu lokata wspólna w OF
ketiv <ketiv@o2.pl> napisa³(a):
kto pamiêta na ilu wnioskach ostatnim razem siê skoñczy³o?

46 tysiêcy

Data: 2011-06-13 11:39:00
Autor: SQLwiel
kredycik-i-wio@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
ketiv <ketiv@o2.pl> napisa³(a):
kto pamiêta na ilu wnioskach ostatnim razem siê skoñczy³o?

46 tysiêcy

Wa¿ne, czy bêd± przed³u¿aæ promocjê i o ile :)
To pytanie z gatunku tych "czy wzro¶nie, czy spadnie?" :)

--

Dziêkujê.
    Pozdrawiam.

Data: 2011-06-14 01:38:33
Autor: MrMrooz
Znowu lokata wspólna w OF
On 13 Cze, 10:57, " " <kredycik-i-...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
ketiv <ke...@o2.pl> napisa³(a):

> kto pamiêta na ilu wnioskach ostatnim razem siê skoñczy³o?

46 tysiêcy
Tylko wtedy kwota minimalna by³a 100o z³, teraz jest 500. Wydaje siê,
¿e bêdzie ³atwiej zebraæ wiêcej wniosków.

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2011-06-14 10:52:38
Autor: witrak()
Znowu lokata wspólna w OF
MrMrooz wrote:
[...]

Tyle, ¿e teraz jest ok. 4400 a dzisiaj ju¿ drugi dzieñ z piêciu.
Czarno to widzê...

witrak()

Data: 2011-06-16 23:05:18
Autor: Tomasz Opalski
Znowu lokata wspólna w OF
MrMrooz <zly.adres@gazeta.pl> napisa³(a):
Tylko wtedy kwota minimalna by³a 100o z³, teraz jest 500. Wydaje siê,
¿e bêdzie ³atwiej zebraæ wiêcej wniosków.

Je¶li oprocentowanie zale¿y od z³o¿onych wniosków a nie za³o¿onych lokat, to mo¿esz wnioski i na 15 K z³o¿yæ i ich nie op³aciæ, a licznik do oprocentowania i tak powinien podskoczyæ.

Data: 2011-06-16 06:39:15
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF

Do wskoczenia na kolejny próg już niewiele brakuje:

"Założono już 9 959 lokat"

ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.

--
xbartx

Data: 2011-06-16 15:39:42
Autor: witrak()
[info] Znowu lokata wspólna w OF
xbartx wrote:

Do wskoczenia na kolejny próg ju¿ niewiele brakuje:

"Za³o¿ono ju¿ 9 959 lokat"

ale kolejny czyli ponad 20k to raczej z³amany nie zostanie.

Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa ¶rednio 2 na minutê...

witrak()

Data: 2011-06-17 12:11:47
Autor: MrMrooz
[info] Znowu lokata wspólna w OF
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
xbartx wrote:
> ale kolejny czyli ponad 20k to raczej z³amany nie zostanie.
Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa ¶rednio 2 na minutê...
Ciekawe czy przekroczy 20tys. Jest ponad 16k a dnia ubywa :-)

Czy komu¶ uda³o siê z³o¿yæ wiêcej ni¿ 7 wniosków? Przy poprzedniej wspólnej po 7mym wniosku zniknê³a mi z listy lokat do za³o¿enia. Teraz mam 7 wniosków i wci±¿ mam opcjê z³o¿enia kolejnego.

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2011-06-17 12:17:46
Autor: MrMrooz
[info] Znowu lokata wspólna w OF
MrMrooz  <mrmrooz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): ...
Czy komu¶ uda³o siê z³o¿yæ wiêcej ni¿ 7 wniosków?

Co siê bêdê prosi³, sam sprawdzi³em. Wygl±da ¿e siê nie da - dochodzi do momentu wpisania kodu sms i po wpisaniu poprawnego open twierdzi ¿e to pole jest ¼le wype³nione.

Pozdrawiam
Micha³ M

Data: 2011-06-17 17:27:43
Autor: witrak()
MrMrooz wrote:
[...]

Jest ju¿ grubo powy¿ej 17k ale co¶ siê zaciê³o i ¿adnych nie
przyjmuje.

witrak()

Data: 2011-06-17 22:06:56
Autor: witrak()
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() wrote:
MrMrooz wrote:
[...]

Jest 19182. Idzie teraz w tempie 4 na minutê.

No, mo¿e by¶cie posk³adali jakie¶ wnioski, ¿eby dobiæ do 20 000 ?

W koñcu wp³acaæ nie trzeba... :-)

witrak()

Data: 2011-06-17 20:15:14
Autor: Konfabulator
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
No, mo¿e by¶cie posk³adali jakie¶ wnioski, ¿eby dobiæ do 20 000 ?

A obiecujesz, ¿e nie bêd± do mnie wydzwaniaæ znowu?

Data: 2011-06-17 22:17:48
Autor: witrak()
Konfabulator wrote:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
No, mo¿e by¶cie posk³adali jakie¶ wnioski, ¿eby dobiæ do 20 000 ?

A obiecujesz, ¿e nie bêd± do mnie wydzwaniaæ znowu?

Nie, nie obiecujê. Ale ja sam nie skorzystam, wiêc mój apel jest
ca³kowicie bezinteresowny :-)

witrak()

PS. Jest ju¿ 19300 :-)

Data: 2011-06-17 20:21:15
Autor:
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
PS. Jest ju¿ 19300 :-)

19321, wiêc chyba nie bêdê siê pcha³, i tak wszystko ³adujê w antyinflacyjn± :)

Data: 2011-06-17 22:27:38
Autor: witrak()
kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
PS. Jest ju¿ 19300 :-)

19321, wiêc chyba nie bêdê siê pcha³, i tak wszystko ³adujê w antyinflacyjn± :)

To ju¿ wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

witrak()

Data: 2011-06-17 20:32:37
Autor: Konfabulator
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisa³(a):
To ju¿ wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

7 wniosków to dla mnie jakie¶ 2 minuty, a ¿e ca³y czas obserwujê to jeszcze
zd±¿ê ;)

Data: 2011-06-18 14:58:30
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
Dnia Fri, 17 Jun 2011 22:27:38 +0200, witrak() napisał(a):

To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

Jednak miałeś nosa. Właśnie dostałem maila:

Informujemy, że do dnia 17 czerwca 2011 r. zostało założonych 20 117 Lokat Wspólnych, w związku z tym w dniu 18 czerwca 2011 r. Bank ustala oprocentowanie na poziomie 5,39%.

Jednocześnie z przyjemnością zawiadamiamy, iż oferta Lokaty Wspólnej została przedłużona do dnia 19 czerwca 2011 r. To dodatkowy czas na złożenie wniosku i osiągnięcie wyższego oprocentowania na lokacie.

Data: 2011-06-19 20:03:22
Autor:
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
Widac juz, ze bedzie 5,39... Kwota optymalna?

--

[info] Znowu lokata wspólna w OF