[info] Znowu lokata wspólna w OF

Data: 2011-06-16 06:39:15
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF

Do wskoczenia na kolejny prĂłg juĹĽ niewiele brakuje:

"Założono już 9 959 lokat"

ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.

--
xbartx

Data: 2011-06-16 15:39:42
Autor: witrak()
[info] Znowu lokata wspólna w OF
xbartx wrote:

Do wskoczenia na kolejny próg już niewiele brakuje:

"Założono już 9 959 lokat"

ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.

Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa ¶rednio 2 na minutę...

witrak()

Data: 2011-06-17 12:11:47
Autor: MrMrooz
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
xbartx wrote:
> ale kolejny czyli ponad 20k to raczej złamany nie zostanie.
Bo ja wiem ? Jest 11538 i przybywa ¶rednio 2 na minutę...
Ciekawe czy przekroczy 20tys. Jest ponad 16k a dnia ubywa :-)

Czy komu¶ udało się złożyć więcej niż 7 wniosków? Przy poprzedniej wspólnej po 7mym wniosku zniknęła mi z listy lokat do założenia. Teraz mam 7 wniosków i wci±ż mam opcję złożenia kolejnego.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-06-17 12:17:46
Autor: MrMrooz
MrMrooz  <mrmrooz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): ...
Czy komu¶ udało się złożyć więcej niż 7 wniosków?

Co się będę prosił, sam sprawdziłem. Wygl±da że się nie da - dochodzi do momentu wpisania kodu sms i po wpisaniu poprawnego open twierdzi że to pole jest Ľle wypełnione.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2011-06-17 17:27:43
Autor: witrak()
MrMrooz wrote:
[...]

Jest już grubo powyżej 17k ale co¶ się zacięło i żadnych nie
przyjmuje.

witrak()

Data: 2011-06-17 22:06:56
Autor: witrak()
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() wrote:
MrMrooz wrote:
[...]

Jest 19182. Idzie teraz w tempie 4 na minutę.

No, może by¶cie poskładali jakie¶ wnioski, żeby dobić do 20 000 ?

W końcu wpłacać nie trzeba... :-)

witrak()

Data: 2011-06-17 20:15:14
Autor: Konfabulator
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
No, może by¶cie poskładali jakie¶ wnioski, żeby dobić do 20 000 ?

A obiecujesz, że nie będ± do mnie wydzwaniać znowu?

Data: 2011-06-17 22:17:48
Autor: witrak()
Konfabulator wrote:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
No, może by¶cie poskładali jakie¶ wnioski, żeby dobić do 20 000 ?

A obiecujesz, że nie będ± do mnie wydzwaniać znowu?

Nie, nie obiecuję. Ale ja sam nie skorzystam, więc mój apel jest
całkowicie bezinteresowny :-)

witrak()

PS. Jest już 19300 :-)

Data: 2011-06-17 20:21:15
Autor:
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
PS. Jest już 19300 :-)

19321, więc chyba nie będę się pchał, i tak wszystko ładuję w antyinflacyjn± :)

Data: 2011-06-17 22:27:38
Autor: witrak()
kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
PS. Jest już 19300 :-)

19321, więc chyba nie będę się pchał, i tak wszystko ładuję w antyinflacyjn± :)

To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

witrak()

Data: 2011-06-17 20:32:37
Autor: Konfabulator
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
To już wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wniosków ;-)

7 wniosków to dla mnie jakie¶ 2 minuty, a że cały czas obserwuję to jeszcze
zd±żę ;)

Data: 2011-06-18 14:58:30
Autor: xbartx
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
Dnia Fri, 17 Jun 2011 22:27:38 +0200, witrak() napisał(a):

To juĹĽ wiadomo przez kogo nie dobijemy do 20k wnioskĂłw ;-)

Jednak miałeś nosa. Właśnie dostałem maila:

Informujemy, że do dnia 17 czerwca 2011 r. zostało założonych 20 117 Lokat Wspólnych, w związku z tym w dniu 18 czerwca 2011 r. Bank ustala oprocentowanie na poziomie 5,39%.

Jednocześnie z przyjemnością zawiadamiamy, iż oferta Lokaty Wspólnej została przedłużona do dnia 19 czerwca 2011 r. To dodatkowy czas na złożenie wniosku i osiągnięcie wyższego oprocentowania na lokacie.

Data: 2011-06-19 20:03:22
Autor:
[info] Znowu lokata wspólna w OF - Pilne -APEL
Widac juz, ze bedzie 5,39... Kwota optymalna?

--

[info] Znowu lokata wspólna w OF