Znowu łże jak pies...

Data: 2010-05-01 22:54:23
Autor: Antenka
Znowu łże jak pies...
Popatrzcie na niego. Czyż nie ma on wyglądu kryminalisty przebranego w
garniturek?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Sikorski-jestem-przekonany-ze-komisja-dotrze-do-prawdy,wid,12228307,wiadomosc.html

Antenka

Data: 2010-05-02 08:19:50
Autor: jadrys
Znowu łże jak pies...
W dniu 2010-05-02 07:54, Antenka pisze:
[...]

Czego chcesz Antenko? - Facet mówi to co mu każą mocodawcy z nad Tamizy i Hudson. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-05-02 02:17:46
Autor: Antenka
Znowu łże jak pies...

Czego chcesz Antenko? - Facet mówi to co mu każą mocodawcy z nad Tamizy i Hudson.:-( <

Pragnę wolnej, silnej, niepodległej, zasobnej Polski, którą rządzą
prawdziwi patrioci - Polacy, a nie najemnicy spod znaku kielni i
fartuszka, psychopaci, hazarowie  i - Bóg jeden raczy wiedzieć na
niebie-  przeróżni hochsztaplerzy! :-((

Pozdrawiam :-)

I ja Ciebie pozdrawiam życząc dobrych polowów ;-)

"Groźby pod adresem śp. Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego o pozbawieniu
Go życia ziściły się pod Smoleńskiem. Mordercami są ... (  w tym
miejscu możesz wpisać listę najbardziej podejrzanych)".

"Nie ma przypadkowych zejść przywódców państwowych".

Data: 2010-05-02 15:49:54
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0803bf6-c2a1-4381-a7bb-801a92ba6cc2b18g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

tacy jak Rydzyk  ? , ha , ha , ha , ha !!!

cyc

Data: 2010-05-02 15:55:53
Autor: Polok_prawdziwy
Znowu łże jak pies...
Antenka wrote:

[...]

Nima podejzanych...
- jest ino jedyn PRAWDZIWY BUG, wtury CAŁKOWITOM MOCSPRAWCOM MO i syćkim KIERUJE...

Data: 2010-05-02 08:47:41
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f71368c6-8cff-4673-a29e-5ca6ea725073a21g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Masz racje ! , myli sie Sikorski .
Nie uwzglednil w swojej wypowiedzi tego , ze prezydent kazal pilotowi ladowac mimo warunkow , ktore to uniemozliwaly . Nalezaloby zastanowic sie po tym i innych wydarzeniach z udzialem prezydenta , czy czasem nie byl szalony i czy nie jest to przypadosc rodzinna . W przypadku ostatniego wariantu trzeba z bezwzgledna  rezerwa podejsc do pisowskiego kandydata na prezydenta ............moze przydalyby sie tez jakies badania lekarskie w tym psychiatryczne ? . Ten ostatni postulat jest zreszta dosc powszechnie podnoszony i to nie tylko do tego jednego przyszlego ew. prezydenta .
Za genetyczymi przypadlosciami przemawia , poza widocznymi golym okiem symptomami , rowniez  fakt , ze ojciec byl wykladowaca na bolszewickiej uczelni w czasach stalinowskich i ze dostal w prezencie od owczesnej wladzy wille . Jaki to ma zwiazek z kondycja psychiczna ? . To proste , nikt normalny nie wyslugiwal sie wtedy komunistom .

cyc

Data: 2010-05-02 09:55:13
Autor: karwanjestkretynem
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Jeśli idzie o sprawy genetyczne, to obawiam się, że sprawa wygląda jeszcze gorzej. Warto przypomniec, że matka edukowała bliźniaków przy pomocy dzieł towarzysza Lenina!

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-02 13:29:30
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
cyc pisze:
[...]

Standardowe popierdywanie cyca.

A gdzie dowody ?

Pierdu, pierdu.

R.

Data: 2010-05-02 13:37:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Znowu łże jak pies...

"raff" <patagonia3456@onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
cyc pisze:
> [...]
> Nie uwzglednil w swojej wypowiedzi tego , ze prezydent kazal pilotowi
> ladowac mimo warunkow , ktore to uniemozliwaly .

   Cyc tego nie wymyslil, byla to wersja dominujaca conajmniej od 11.04.
   m.in. w niemieckich przekaziorach.  Zadnych dowodow nie podawano
   ograniczajac sie do nachalnego przypominania ladowania s.p. Lecha
   Kaczynskiego w Tbilisi i szyderstw z polskich pilotow rzekomo bardzo
   rozniacych sie in minus od tych niemieckich.

   AR

Data: 2010-05-02 13:39:03
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
cyc pisze:
[...]

Tamtych przekaziorow nie ogladam, natomiast czytam Cyca. I wymagam od niego by nie klamal.

R.

Data: 2010-05-02 13:48:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Znowu łże jak pies...

> [...]
>    rozniacych sie in minus od tych niemieckich.

Tamtych przekaziorow nie ogladam, natomiast czytam Cyca. I wymagam od

   Wymaganie to przypomina naklanianie kota, by zywil sie musztarda.

   AR

Data: 2010-05-02 16:04:49
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
[...]

Jak widac klamstwo i lewak zyja w symbiozie.

Zreszta nie ma sie co dziwic.

R.

Data: 2010-05-02 16:15:03
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrk0qa$7t7$2news.onet.pl...
[...]

Nic wam nie pomoze ! zadne kalumnie pod adresem myslacych , ktorych jest zdecydowana wiekszosc , zadne chamstwo i zadne prymitywne proby zamataczenia sprawy lub proby zdyskredytowania  tych co tak mysla !. I tak wszyscy wiedza kto jest winien smierci tych ludzi .

cyc

Data: 2010-05-02 16:27:45
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
cyc pisze:
[...]

CYC TO KLAMCA I LGARZ !

I to zdanie jest prawdziwe. Od dzisiaj tak bede podchodzil do postow Cyca.

R.

Data: 2010-05-02 18:47:39
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrk259$bdt$1news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Juz wiekszych klamcow i lgarzy jak wy pisowscy faszysci nie ma . Inni wam do piet pod tym wzgledem nie dorastaja ! . Jesli wezmie sie pod uwage rowniez wasza sklonnosc do prowokacji , ktore uwzacie za "polityke " , to zygac sie chce na sama mysl , ze takie gnidy jak pisowszczycy chodza po tej swietej ziemi i maja odwage nazywac sie Polakami !.Narod powstanie z kolan i zmiecie was z powierzchni ziemie predzej niz sie tego spodziewacie !. Skoncza sie wasze klamstwa , klamstewka , prowokacje , lotrostwa i narazanie Polski n aunicestwienie , zamienianie jej w prywatny folwark Kaczynskich i Rydzyka , folwark w ktorym wy , pisomatolki robicie za oglupionych niewolnikow .

cyc

cyc

Data: 2010-05-02 18:56:27
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
cyc pisze:
[...]

Wlasnie ciebie przylapalem na klamstwie.

Jestes kłamcą i oszustem.

R.

Data: 2010-05-02 19:22:54
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrkas3$s5

Wlasnie ciebie przylapalem na klamstwie.

Jestes kłamcą i oszustem.

R.

No !!

cyc

Data: 2010-05-02 18:41:57
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrk650$l36$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrk1mt$971$1speranza.aioe.org...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote
I tak wszyscy wiedza kto jest winien smierci tych ludzi .

Nie kto, ale raczej co.
Winna byla mgla.

Mgla to przyczyna bezposrednia . Posrednia wine ponosi ten , kto w takich warunkach ladowal lub kaqzal ladowac i ten kto zaprosil tyle waznych osobistosci na pokald swojego samolotu , oraz  ci , ktorzy logistycznie ta wycieczke przygotowywali , czyli ludzie prezydenta .

cyc

Data: 2010-05-02 19:08:44
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

Użytkownik "waluta EUR" <eur@eu.pl> napisał w wiadomości news:hrkaar$m5$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrka0t$ur3$1news.onet.pl...
[...]

Trudno obwiniac kierowce, ze zabral rodzine, przytrafil sie nieszczesliwy wypadek z powodu na przyklad oblodzonej nawierzchni i wszyscy zgineli.

Musielibysmy w ogle nie wychodzic z domow w zime na przyklad i nie chodzic do pracy.

Tu chodzi o panstwo ! . Nie moja to zreszta ocena . Wszyscy mowia o tym , ze w jednym samolocie nie powinni leciec ludzie o tak wysokich pozycjach w panstwie .

cyc

Data: 2010-05-02 17:12:50
Autor: Andrzej Kokakolski
Znowu łże jak pies...
Wlodzimierz Zabotynski <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> niego by nie klamal.
>
> R.

   Wymaganie to przypomina naklanianie kota, by zywil sie musztarda.

Kot moze jesc musztarde, sam widzialem, nie bede jednak tego opisywal.
Natomiast niemozliwoscia jest aby cyc  nie klamal i nie fantazjowal.

AK

Data: 2010-05-02 14:03:09
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Znowu łże jak pies...

> [...]
>    rozniacych sie in minus od tych niemieckich.

Tamtych przekaziorow nie ogladam, natomiast czytam Cyca. I wymagam od

   Dluzej klasztora, niz przeora.

   AR

Data: 2010-05-02 16:02:21
Autor: cyc
Znowu łże jak pies...

cyc pisze:
[...]

Posluze sie Twoja argumentacja :
Udowodnij !!
Moja ocena jest akceptowana przez zdecydowana wiekszoosc  myslacych w tym sPiS- kowcow , ktorzy jednak do tego sie nigdy  nie przyznaja .......prezes by im lby pourywal .
Nie to jest jednak wazne , wazne sa przeslanki pozwalajace tak sadzic a tych jest wiele , poczawszy od  despotycznego charakteru prezydenta , jego arogancji
i pychy , ktora za nic ma czyjes kwalifikacje i profesojonalizm a skonczywszy na przykladach calkiem podobnych sytuacji w ktorych usilowal narazic na utrate zycia przy okazji innego lotu  wiele ludzi .Dzisiaj ci ktorzy przezyli tamten pamietny lot powinni pilotowi do konca zycia slac listy dzienkczynne za to , ze wykazal sie profesjonalizmem , za to nie wykonal rozkazu , ktorego nawet w swietle prawa wykonac nie powinien i za to w koncu , ze zyja .
I chocbyscie pisopieski popekali to nie zmienicie oceny faktow i wynikajacych z nich konsekwencji

cyc

Data: 2010-05-02 16:03:59
Autor: raff
Znowu łże jak pies...
cyc pisze:
[...]

Bla, bla, bla. Takie cycowe popierdywanie.

Fakty!

A jak nie, to lzesz jak pies.

R.

Data: 2010-05-02 13:57:25
Autor: Adam
Znowu łże jak pies...
[...]

Srutu-tutu! Pilot nie był idiotą - wiedział, że za odnowę prezydentowi dostaje się od Tuska ordery, więc nigdy by w takiej sytuacji nie popełniał samobójstwa.
AC

Data: 2010-05-02 08:52:58
Autor: cirrus
Znowu łże jak pies...
[...]

A białe myszki też widzisz?

--
stevep

Data: 2010-05-02 08:55:21
Autor: u2
Znowu łże jak pies...
W dniu 2010-05-02 07:54, Antenka pisze:

Sikorski-jestem-przekonany-ze-komisja-dotrze-do-prawdy,wid,12228307,wiadomosc.html

Oczywiście że dotrze do "Prawdy", jeszcze tej sowieckiej :)

Data: 2010-05-02 09:46:53
Autor: Polok_prawdziwy
Znowu łże jak pies...
Antenka wrote:

[...]

Ztym wyglondem, troseckem psesadzos AMTENKO - bardzij LUJAPARKOWEGO mi psypomino, ale codo postaci tosiem zgodzom - cysto CIJAJEJ...

Data: 2010-05-02 10:24:40
Autor: karwanjestkretynem
Znowu łże jak pies...

[...]

Jarek lubi "kryminalistów", he, he, he. Nawet nie krępuje się pokazac swojej orientacji seksualnej.

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Plik:Calujeraczki2.jpg

Przemysław Warzywny