Znowu mBank się konserwuje w najbliższą n iedzielę 24.11.2019

Data: 2019-11-22 23:30:09
Autor: Krystek
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą n iedzielę 24.11.2019
Data: 2019-11-23 01:05:50
Autor: Dawid Rutkowski
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.
Widać za daleko od końca miesiąca, na palcach jednej ręki nie da się policzyć.
Hmm, a od przyszłego roku już wszystkie niedziele niehandlowe?

Data: 2019-11-23 14:44:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-11-23, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.

I przerwa w płatności kartą od 2:30 w nocy do 7:30 nad ramem znacząco
wpłynie na Twoje możliwości robienia zakupów w niedzielę handlową,
że aż tak pogardliwie się odnosisz?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-11-23 07:42:16
Autor: Dawid Rutkowski
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
mBąk bankiem kontroli imprezowiczów ;>
Kart mBąka nie używam.
Inni przerwy mają dłuższe.

Data: 2019-11-24 03:22:55
Autor: Dawid Rutkowski
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
W IKO "telefonem" nie zapłacisz do 13 ;>

Data: 2019-11-23 21:15:34
Autor: Krystek
W dniu 2019-11-23 10:05, Dawid Rutkowski pisze:
W ten weekend w wielu bankach głąby zapomniały, że jest niedziela handlowa.
Widać za daleko od końca miesiąca, na palcach jednej ręki nie da się policzyć.
Hmm, a od przyszłego roku już wszystkie niedziele niehandlowe?

Mnie wkurza jedno (i przede wszystkim): Potrafią wysłać SMS-a z byle pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą SMS-a z informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie transakcyjnym.

Szczyt hipokryzji to ostatni SMS z informacją, żeby wziąć udział w ankiecie i odpowiedzieć na pytanie jak się podoba nowy interfejs konta. Na ch... się - za przeproszeniem - pytają, skoro i tak nie uwzględniają uwag klientów.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-11-23 13:50:22
Autor: Kris
W dniu sobota, 23 listopada 2019 21:15:38 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

Mnie wkurza jedno (i przede wszystkim): Potrafią wysłać SMS-a z byle pierdołą (weź kredyt, sprawdź ofertę, bla bla bla), a nie wyślą SMS-a z informacją, że planowane są prace konserwacyjne w systemie transakcyjnym.

Poważnie dla Ciebie problemem jest niedziałający bank przez kilka godzin w środku nocy?

Data: 2019-11-24 21:10:20
Autor: Krystek
W dniu 2019-11-23 22:50, Kris pisze:
[...]

Nie, dla mnie to nie jest problem, bo jako w miarę rozsądny człowiek staram się być w miarę przygotowany na takie sytuacje, niezależnie od jakichś tam konserwacji, o których nawet mogę nie mieć pojęcia.

Bardziej denerwujące jest to, o czym napisałem powyżej, że byle pierdołami zapychają skrzynkę wiadomości SMS, ale o przerwie w działaniu banku to już nie łaska SMS-em poinformować. Czyli spam vs sensowna informacja.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2019-11-25 13:53:37
Autor: J.F.
Użytkownik "Krystek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ddae3ac$0$17361$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A propos - apka santandera nie dzialala mi dzis o poranku.
Wyswietlila ekran, ze niedostepne.

Wszystkim tak ? To chyba nie bylo zapowiedziane ?

A propos informowania ... jak cos nie dziala, to banki tez nie informuja publicznie, widac nie chca, zeby media pisaly, ze znowu awaria :-)

J.

Data: 2019-12-07 11:14:19
Autor: Marek
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
On Sun, 24 Nov 2019 00:29:31 -0800 (PST), Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:
I jeszcze jest tesco 24h czynne ;>
Pusty sklep, puste ulice ;>

Potwierdzam, wielu znanych i ciekawych postaci można spotkać w Tesco między 1:00 a 3:00 :)

--
Marek

Data: 2019-12-07 20:39:00
Autor: ąćęłńóśźż
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
W takim przypadku karty nie działają off-line?

Data: 2019-12-12 10:51:36
Autor: Marek
On Sat, 7 Dec 2019 20:39:00 +0100, ąćęłńóśźż<a@e.pl> wrote:
W takim przypadku karty nie działają off-line?

Wytłumacz czemu karty zbliżeniowe przestały akceptować w ciemno. A tuż po wprowadzeniu kart zbliżeniowych można było płacić szybciej bo terminale  nie sprawdzały salda. Po pewnym czasie się to zmieniło, komu to przeszkadzało??

--
Marek

Data: 2019-12-13 10:53:48
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 10:52:24 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
On Sat, 7 Dec 2019 20:39:00 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]

Wytłumacz czemu karty zbliżeniowe przestały akceptować w ciemno. A tuż po wprowadzeniu kart zbliżeniowych można było płacić szybciej bo terminale  nie sprawdzały salda. Po pewnym czasie się to zmieniło, komu to przeszkadzało??

Moje niektóre jeszcze idą z pikacza offline przy mniej niż 50zł - ale już tylko platyny. Ale to też tylko jakiś czas/liczbę transakcji/sumę transakcji od transakcji z chipa - potem on-line do kolejnego użycia chipa.

Data: 2019-12-15 19:41:15
Autor: Krzysztof Halasa
Marek <fake@fakeemail.com> writes:

[...]

Okazało się, że są tam pewne "bugi", pozwalające płacić np. klonami
kart.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2019-11-24 14:00:14
Autor: J.F.
Dnia Sat, 23 Nov 2019 21:15:34 +0100, Krystek napisał(a):
[...]

Hm, jakos powiadomili ... to chyba wiadomosc z apki.
SMS za drogie, czy za malo bezpieczne, wiec przechodza na apke ? Smartfon obowiazkowy ... ale kto nie ma smartfona ;-)

[...]

Moze chca wiedziec na przyszlosc :-)

J.

Data: 2019-12-01 13:59:58
Autor: Budzik
Znowu mBank się konserwuje w najbliższą niedzielę 24.11.2019
Użytkownik Krystek spamtrap@krystek.art.pl ...

[...]
Banki tak maja, jak coś do ciebie pisza lub dzwonia to mozesz załozyc ze robia to w swoim interesie i jak sie zgodzisz to dupa bedzie bolała.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Znowu mBank się konserwuje w najbliższą n iedzielę 24.11.2019