Znowu nieoznakowany radiowóz winny ¶mierci

Data: 2009-09-07 23:19:15
Autor: Bard13
Znowu nieoznakowany radiowóz winny ¶mierci
On 7 Wrz, 20:10, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Zginal-bo-spanikowal-na-widok-...

kiedy poslowie się za to wezm±??
kiedy chęć zysków z tych mandatów nie będzie najważniejsza ??
kolejna tragedia
pzdr
GL

MAsz rację.
Głupia policja łapie tych co łami± prawo.
Jak cię będ± okładali po ryju albo okradn±, to też policja nie
zainterweniuje, żeby nie zestresować bandziora.
Wła¶nie o to prosisz.
Zmień dilera albo bierz połowę, bo ci to mózg wyżera

Data: 2009-09-08 06:25:57
Autor: to
Znowu nieoznakowany radiowóz winny ¶mierci
Bard13 wrote:

Głupia policja łapie tych co łamią prawo. Jak cię będą okładali po ryju
albo okradną, to też policja nie zainterweniuje, żeby nie zestresować
bandziora. Właśnie o to prosisz.

Problem w tym, ze właśnie zwykle tak jest. Jeździć szybkim autem i filmować zawsze jest komu, a jak trzeba zająć się bójką to często już nie bardzo. Ja bym wolał, gdyby skupili się na tym drugim.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-08 08:31:08
Autor: Srututu
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
[...]

A zawodowi kierowcy woleli by odwrotnie. Wszystkich nie zadowolisz.
DrogĂłwka zajmuje siÄ™ zdarzeniami na drodze. Kapisz?

Data: 2009-09-08 14:53:27
Autor: to
Srututu wrote:

A zawodowi kierowcy woleli by odwrotnie.

Tak, bez wÄ…tpienia.

Wszystkich nie zadowolisz.
DrogĂłwka zajmuje siÄ™ zdarzeniami na drodze. Kapisz?

Powinna dbać o bezpieczeństwo, a nie urządzać sobie niebezpieczne pościgi lub wegetować w krzakach na najdurniejszym w okolicy ograniczeniu.

--
cokolwiek

Data: 2009-09-08 09:47:03
Autor: Cavallino
Znowu nieoznakowany radiowóz winny ¶mierci
Użytkownik "Bard13" <kilanowski.michal@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6eddab8d-2aa3-4de1-8d78-2080677f9a17j19g2000yqk.googlegroups.com...

KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2009-09-08 05:54:38
Autor: Bard13
On 8 Wrz, 09:47, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Bard13" <kilanowski.mic...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:6eddab8d-2aa3-4de1-8d78-2080677f9a17j19g2000yqk.googlegroups.com....
On 7 Wrz, 20:10, "glang" <gl...@o2222222.pl> wrote:

>http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Zginal-bo-spanikowal-na-widok-...

KAPELUSZ PLONK WARNING

PLONK INSTALED

Data: 2009-09-08 22:02:33
Autor: glang
[...]

generalnie zapu¶ciłem ten temat żeby zobaczyć opinię i czytam i czekam. wiedzialem że bedzie zaraz flejm i różne opinie ale chyba o to chodzi w dyskusji
ale Tobie odpowiem tylko tyle zeby¶ nie mierzył wszystkich swoj± miar±. niestety w±tpię żeby¶my się znali co dyskwalifikuje Twoj± osobę do dyskusji na mój temat.
mimo to pozdrawiam i zyczę więcej argumentów na temat
GL

Znowu nieoznakowany radiowóz winny ¶mierci