Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci

Data: 2009-09-08 08:23:09
Autor: Srututu
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Zginal-bo-spanikowal-na-widok-radiowozu,wid,11469659,wiadomosc.html

kiedy poslowie się za to wezmą??
kiedy chęć zysków z tych mandatów nie będzie najważniejsza ??

W momencie kiedy debilo-trolle twojego pokroju zaczną myśleć. Wtedy nagle wszystko się wyjaśni.

kolejna tragedia
Fakt, glang to kolejna tragedia.

pzdr
GL

pzdr
SRTT

Data: 2009-09-08 09:16:09
Autor: kamil

"Srututu" <srututut@o2.pl> wrote in message news:h84tc6$kqh$1news.onet.pl...
[...]

Troche czasu minie, najpierw trzeba zaczac sie golic i zdac prawo jazdy, bo takie madrosci po sesji za kierownica playstation sa raczej typowe dla dzieciakow wykrzykujacych brednie o policji.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-08 22:04:58
Autor: glang
[...]

przeczytaj co odpisałem Bardowi to też do Ciebie
GL