Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci

Data: 2009-09-08 11:34:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
glang wydusił z siebie te słowy:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Zginal-bo-spanikowal-na-widok-radiowozu,wid,11469659,wiadomosc.html

kiedy poslowie się za to wezmą??
kiedy chęć zysków z tych mandatów nie będzie najważniejsza ??
kolejna tragedia

sranie w banie.
Jechali za kolesiem I CO Z TEGO?

Winny jest kierowca, ktory be ŻADNEGO powodu zaczał wykonywać dziwne manewry.

ps. żeby nie bylo, ze znów bronie policje.
Mam w rodzinie jednego pana, stateczny, wykształcony i inteligentny facet ze sporą wiedzą techniczna.
Dwa razy jechalem z nim autem... za pierwszym razem stwierdzilem - ok, nie każdy ma w genach kierownice i niech jeździ jak chce (spokojnie, "po inżyniersku")
Jednak za drugim razem .... jedziemy sobie spokojnie i na poboczu stoi (stoi, zaparkowana, bez radaru, po prostu stoi) radiowóz (oznakowany, zeby nie bylo niedomówien). Koleś tak sie przeraził, ze sprawdzając prędkość, 'zapiętość' pasów, światła i w ogole ... nie był w stanie zmieścić sie na swoim pasie .. do tego rozpoczął całkiem gwałtowny manewr hamowania.
Wypisz wymaluj sytuacja z artykułu.

Czy to wina policji, ze tam byla?

Bez jaj koledzy...

Jak ktoś sie nie nadaje do prowadzenia pojazdów mechanicznych, to niech jeździ taksówką.
Wracamy do badań psychotechnicznych _dla wszytskich_ ... jestem za. Niech psycholog jasno i konkretnie sprawdzi, czy ktoś nadaje sie na kierowce.
Bo niby dlaczego kierowca cieżarówki musi, a osobówki nie musi takich badań przechodzic? I co do samych testów - nacisk położyłbym na psychologiczny wywiad, a nie na stan zdrowia fizycznego.

houk.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-09-08 11:45:37
Autor: Cavallino
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:

ps. żeby nie bylo, ze znów bronie policje.

Znów bronisz.
I mam już dość czytania wypocin konfidenta.
PLONK

Data: 2009-09-08 12:22:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
kamil wydusił z siebie te słowy:

[...]

ja mam go w KFie już dawno ... i jakoś tak merytoryczniej i sympatyczniej na grupie sie zrobilo..

;-)

Data: 2009-09-08 11:26:58
Autor: kamil

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h85b9f$i4e$1inews.gazeta.pl...

ja mam go w KFie już dawno ... i jakoś tak merytoryczniej i sympatyczniej na grupie sie zrobilo..

;-)

On pewnie sam siebie w KF ma nawet :)

Data: 2009-09-08 13:20:14
Autor: CeSaR
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
ja mam go w KFie już dawno ... i jakoś tak merytoryczniej i sympatyczniej na grupie sie zrobilo..

Bez sensu. Pozbawiłeś się całego kolorytu :-)

Data: 2009-09-08 15:44:42
Autor: Kuba \(aka cita\)
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
CeSaR wydusił z siebie te słowy:

ja mam go w KFie już dawno ... i jakoś tak merytoryczniej i
sympatyczniej na grupie sie zrobilo..

Bez sensu. Pozbawiłeś się całego kolorytu :-)

mam za słabe serce na taki koloryt ;)

Data: 2009-09-08 16:01:20
Autor: R2r
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

Tylko od czasu do czasu ktoś go wyciąga... ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-09-08 16:05:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "R2r" <bezspamux@marsoft.net.pl> napisał w wiadomości news:h85o7r$2rb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

No i o to chodzi, mam dokładnie to samo zdanie po splonkowaniu obu jegomości.
A czepiali się że plonki nic nie dają.

Data: 2009-09-08 12:18:43
Autor: Srututu
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
ps. żeby nie bylo, ze znów bronie policje.

Znów bronisz.
I mam już dość czytania wypocin konfidenta.
PLONK

Jaki idiota!
Mnie też plonknij bo mam identyczne zdanie co ten grubas na wielkim motorze :)

Data: 2009-09-08 12:32:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
Srututu wydusił z siebie te słowy:

[...]

LOL ;-)

ps. ten motor wcale nie jest taki wielki ;)

Data: 2009-09-08 13:16:21
Autor: Mario
Srututu pisze:
ps. żeby nie bylo, ze znów bronie policje.

Znów bronisz.
I mam już dość czytania wypocin konfidenta.
PLONK

Jaki idiota!

to tego nie wiedziałeś jeszcze? :-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-09-08 13:44:24
Autor: Srututu
[...]

No kurde, nie wiem jak ale przegapiłem!
O wybaczenie proszę.

Data: 2009-09-09 11:17:20
Autor: Mario
Srututu pisze:
[...]

ok ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-09-08 13:19:14
Autor: CeSaR
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
Jaki idiota!

Normalnie - Cavallino.

Data: 2009-09-08 21:10:11
Autor: Piotrek
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
Jaki idiota!

ameryki to ty kolego nie odkryles :)
wystarczy grupe poczytac troche dluzej zeby sie utwierdzic w tym przekonaniu:)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-09-08 16:04:32
Autor: krzysiek82
Cavallino pisze:
[...]

Znasz znaczenie słowa konfident? Bo coś czuje, że nie.

--
krzysiek82

Data: 2009-09-08 19:45:23
Autor: Ra
Kuba (aka cita) pisze:
[...]

generalnie nic, ale jeśli jeśli jak tam piszą w komentarzach jechali za kolesiem przez miasto jak jechał 70 ale czekali z premedytacją żeby wyjechał poza miasto i przyspieszył żeby wlepić mu większy mandat to ja na ich miejscu czystego sumienia bym nie miał. W świetle prawa zapewne wszystko jest ok

Data: 2009-09-08 19:54:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
Ra wydusił z siebie te słowy:

[...]

"a jesli Wasza matka ....
.... sprawdzić czy nie ksiądz"

Data: 2009-09-08 20:12:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisał w wiadomości news:

[...]

O ile nie mieli włączonych kogutów to nie jest, zasłużyli na mandat.

Data: 2009-09-09 10:42:57
Autor: kamil

"Ra" <aa@aa.com> wrote in message news:h85q85$q0t$1node1.news.atman.pl...

[...]

Zla policja, chciala ukarac raz a dobrze cwaniaka. Niedobra, ati, ati ati po
lapkach! A nie mogl przepisowo jechac po prostu?

Takie placze przypominaja mi troche smarkaterie wypisujaca HWDP na murach.
Do niczego spoleczenstwu przydatni nie sa, ale pierwsi w jeczeniu, ze zla
policja przesladuje obywateli.

Ja nigdy przesladowany przez policje sie nie czulem, nie pamietam zeby
mundurowi uwzieli sie na kogokolwiek z moich znajomych. Dostalem dwa
mandaty, raz przetrzepano mi caly samochod, bo identyczny w okolicy zginal i
sprawdzali wyrywkowo, raz rewizje w domu mialem, bo poprzedni lokator jakies
trefne aparaty kupowal. Wszystko milo, grzecznie i nie pobito mnie przy
okazji. Pretensji do nikogo nie mam w przeciwienstwie do placzy gowniazerii,
ktorej zabroniono smarowac penisy sprayem na murze i biegna ze skarga do
mamusi na 'niedobra psiarnie'.

Puknijcie sie w puste lby, lamiesz przepisy, to miej jajca zeby przyjac
konsekwencje zamiast obwiniac policje o wszystko.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-09-09 11:54:25
Autor: CeSaR
Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci
Puknijcie sie w puste lby, lamiesz przepisy, to miej jajca zeby przyjac
konsekwencje zamiast obwiniac policje o wszystko.

Czy jesteś już u Cavallino w KF-ie jako kapelusznik albo ORMO-wiec?
:-)))

pzdr

Data: 2009-09-09 11:19:51
Autor: kamil

"CeSaR" <adres@mail.com> wrote in message news:h87u0i$sn4$1news.onet.pl...
[...]

Juz tak z pol roku :-)

Znowu nieoznakowany radiowóz winny śmierci