[press] Znowu o BMW

Data: 2009-06-12 15:09:32
Autor: Przemysław Bernat
[press] Znowu o BMW
Dnia Fri, 12 Jun 2009 14:26:57 +0200, marjan napisał(a):

Jak parę tematów niżej: kolejny opis wadliwego łącznika między kierownicą a pedałami w pojazdach marki BMW, a szkoda, bo samochody ogólnie dość ciekawe i pewnie niejeden kierowca by sobie taki kupił, gdyby nie niechlubna opinia o nich..

Ci mieli mniej szczęścia: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragiczny-wypadek-kolo-Slupska-- -zginelo-5-mlodych-ludzi,wid,11213905,wiadomosc.html

Szybkie zestawienie głośniejszych wypadków BMW w okolicach Gdyni:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=31255
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=27923
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=17135
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=21994
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.php?id_news=25549

Ja kiedyś miałem ochotę kupić starą E34, właśnie po to by wszyscy zjeźdżali
mi z drogi myśląc, że jedzie jakiś bandyta :-) --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-06-12 16:02:26
Autor: Paweł W.
[press] Znowu o BMW

Użytkownik "Przemysław Bernat" <pbernat@polbox.com> napisał w wiadomości news:ig36reg8lp67.1gkrclqvwampe$.dlg40tude.net...
[...]

Tu chyba był wadliwy łącznik (czytaj: spaw) między dwoma połowkami dwóch różnych BMW wykonany u pana Henia w stodole gdzieś w Wielkopolsce.

p.

Data: 2009-06-12 21:47:37
Autor: Darek
[press] Znowu o BMW
Przemysław Bernat pisze:

Ci mieli mniej szczęścia: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Tragiczny-wypadek-kolo-Slupska-- -zginelo-5-mlodych-ludzi,wid,11213905,wiadomosc.html

Tu link do zdjęć auta, które brało udział w tym wypadku:
http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/gallery?Site=GP&Date=20090611&Category=POWIATSLUPSKI&Artno=780969856&Ref=PH

Data: 2009-06-12 20:12:38
Autor: masti
[press] Znowu o BMW
Dnia pięknego Fri, 12 Jun 2009 21:47:37 +0200, osobnik zwany Darek
wystukał:

Przemysław Bernat pisze:

[...]

to ile oni zapieprzali, że bagażnik wyprzedził silnik?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-13 08:15:30
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
[press] Znowu o BMW
masti pisze:

to ile oni zapieprzali, że bagażnik wyprzedził silnik?

Tyle co "autobanie" - czyli co najmniej 2x więcej niż pozwala instynkt samozachowawczy, nie mówiąc o zdrowym rozsądku.
Kierowca się popisał głupotą i dostał najwyższy wymiar kary, pasażerowiue zostali ukarania za głupiego kolegę.
Dobrze, że nikogo więcej nie zabrali ze sobą...

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

Data: 2009-06-13 00:52:37
Autor: Elwis
[press] Znowu o BMW
[...]

To tak dla równiwagi, kilakanaście wypadków pijaków i nietylko w samochodach Opel http://www.youtube.com/watch?v=-dDpE_p1irg - to tez dersowozy???

Ja mam E34 touring i mam głęboko w okrężnicy stereotypy. W zamian mam wygodę, bezawaryjność i samochód na który lubię patrzeć z okna domu, bo mi się zajebiście podoba :)

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-13 09:23:03
Autor: Przemysław Bernat
[press] Znowu o BMW
Dnia Sat, 13 Jun 2009 00:52:37 +0200, Elwis napisał(a):

To tak dla równiwagi, kilakanaście wypadków pijaków i nietylko w samochodach Opel http://www.youtube.com/watch?v=-dDpE_p1irg - to tez dersowozy???

To akurat kiepski przykład, bo calibra i vectra to ulubione dresowozy tych,
którzy nie mają kasy na BMW :-) Choć, oczywiście da się znaleźć idiotów w
samochodzie każdej marki. Ja sam jeżdżę citroenem xantią i obserwuję od
jakiegoś czasu wysyp przygłupów w cytrynkach.
Ja mam E34 touring i mam głęboko w okrężnicy stereotypy. W zamian mam wygodę, bezawaryjność i samochód na który lubię patrzeć z okna domu, bo mi się zajebiście podoba :)

Nikt nie twierdzi, że Ty, czy Przemek V to dresiarze spod wiejskiej
dyskoteki, ale musisz przyznać, że w BMW w Polsce jest jakiś magnetyzm
przyciągający margines społeczny. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-06-13 08:30:12
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Sat, 13 Jun 2009 09:23:03 +0200, Przemysław Bernat
<pbernat@polbox.com> wrote:

Nikt nie twierdzi, że Ty, czy Przemek V to dresiarze spod wiejskiej
dyskoteki, ale musisz przyznać, że w BMW w Polsce jest jakiś magnetyzm
przyciągający margines społeczny.

 A np. Mietek nie? Parę tygodni temu widziałem na stacji gościa,
 który wyglądał, jakby dużo przesiedział (charakterystyczne
 tatuaże). Po wszystkim wsiadł do bodajże W221 czy czegoś
 takiego. Prawda jest taka, że wiele prestiżowych marek tak ma,
 bo przecie tanie kompakty są frajerów.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

[press] Znowu o BMW