[press] Znowu o BMW

Data: 2009-06-12 18:00:47
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Fri, 12 Jun 2009 14:26:57 +0200, marjan <klero8.tk9@gmail.com>
wrote:

kierownicą a pedałami w pojazdach marki BMW, a szkoda, bo samochody ogólnie dość ciekawe i pewnie niejeden kierowca by sobie taki kupił, gdyby nie niechlubna opinia o nich..

 To nie kupuj.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-12 20:37:05
Autor: marjan
[press] Znowu o BMW
wrote:

kierownicą a pedałami w pojazdach marki BMW, a szkoda, bo samochody ogólnie dość ciekawe i pewnie niejeden kierowca by sobie taki kupił, gdyby nie niechlubna opinia o nich..

 To nie kupuj.

Tak właśnie zrobiłem, mogąc przeznaczyć bardzo niewiele na samochód wybrałem Punto z 1999 roku, a nie kilkudziesięcioletnie BMW :)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-12 21:15:52
Autor: Przemek V
[press] Znowu o BMW

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0u78j$hqm$1inews.gazeta.pl...

Tak właśnie zrobiłem, mogąc przeznaczyć bardzo niewiele na samochód wybrałem Punto z 1999 roku, a nie kilkudziesięcioletnie BMW :)

Jak masz taki budżet to kilkudziesięcioletnie BMW jest mooocno nieosiągalne

Data: 2009-06-13 10:44:05
Autor: marjan
[press] Znowu o BMW
Przemek V pisze:
[...]

http://ujeb.pl/taniebmw/ nie jest kilkudziesięcioletnie? :)

Pisząc to miałem oczywiście na myśli e30/e21, a nie zabytki.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-13 12:02:01
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Sat, 13 Jun 2009 10:44:05 +0200, marjan <klero8.tk9@gmail.com>
wrote:

http://ujeb.pl/taniebmw/ nie jest kilkudziesięcioletnie? :)

Pisząc to miałem oczywiście na myśli e30/e21, a nie zabytki.

 Ładnie utrzymany 318is może kosztować 5-9kE
 (http://42.pl/u/1FZQ_318is), 320is -- 10-12kE
 (http://42.pl/u/1FZR_320is), a M3 E30 nawet ponad 40kE
 (http://42.pl/u/1FZT_M3_E30).

Data: 2009-06-13 13:31:11
Autor: Przemek V
[press] Znowu o BMW

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0vosk$bp7$1inews.gazeta.pl...
Przemek V pisze:
[...]

Te E21, które pokazałeś to trupy, których miejsce jest na złomie. Normalne E21 w oryginalnym stanie bez tuningu w wykonaniu pomocnika karmiciela świń z Nadrenii to minimum 5000 EUR. Wczesne dobrze zachowane E30 to też już obecnie rarytas.

Data: 2009-06-13 13:55:21
Autor: marjan
[press] Znowu o BMW
Przemek V pisze:

[...]

Myślisz że "bohaterzy" tych wszystkich artykułów o wypadkach z BMW, będący młodsi od swoich samochodów kupują te auta "w oryginalnym stanie bez tuningu w wykonaniu pomocnika karmiciela świń z Nadrenii", czy najtańsze na allegro, byle tylko jeździło..?

Za 5 kpln łatwo można kupić jakąś jeżdżącą e30.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-13 15:35:54
Autor: Przemek V
[press] Znowu o BMW

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h10439$t8c$1inews.gazeta.pl...
Przemek V pisze:

[...]

Ja się odnosiłem do Twojego wyboru. Za cenę znośnego dziesięcioletniego Punto nie kupisz znośnej kilkudziesięcioletniej Beemki.

Data: 2009-06-13 14:58:55
Autor: Mar
[press] Znowu o BMW
marjan wrote:
Przemek V pisze:
[...]

a koszty serwisu? wujtek stasiek w szopie naprawi mlotkiem?

Data: 2009-06-12 21:29:56
Autor: Pa_blo
[press] Znowu o BMW
Data: 2009-06-13 10:45:43
Autor: marjan
[press] Znowu o BMW
Pa_blo pisze:
[...]

Co to za punciak, ze taki drogi?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=117302734&__lp=29&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1

:)

Heh, no takim to bym nie pogardził, a i nie znam nikogo kto powie o tym "dresowóz" ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

[press] Znowu o BMW