[press] Znowu o BMW

Data: 2009-06-12 18:21:26
Autor: Michał
[press] Znowu o BMW
http://ujeb.pl/bmwpms/

Jak parę tematów niżej: kolejny opis wadliwego łącznika między kierownicą a pedałami w pojazdach marki BMW, a szkoda, bo samochody ogólnie dość ciekawe i pewnie niejeden kierowca by sobie taki kupił, gdyby nie niechlubna opinia o nich..

widzi się takie czasami, ale tylko 3 i 5.

kup 7 (to nawet w zakręty będzie wchodziło na polskich drogach :) )
lub x5.

pozdrawiam.

Data: 2009-06-12 18:29:26
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Fri, 12 Jun 2009 18:21:26 +0000 (UTC),  Michał
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

kup 7 (to nawet w zakręty będzie wchodziło na polskich drogach :) )

 Jakbym nie widział E32 na murzyńskich felgach, z badziewnymi
 końcówkami wydechu i z borciuchami siłą oderwanymi od pługa za
 kierownicą (widziałem nawet takiego, który w robociarskich,
 uwalanych smarem, portkach uwalił się na skórzanym zydlu -- w
 końcu ma się tę fantazję, prawda?), to bym uwierzył.

 Ale to naprawdę nie powód, by nie kupić sobie dobrze
 prowadzącego się wózka, jeśli takowego się pożąda.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-06-12 19:26:19
Autor: Michał
[press] Znowu o BMW
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

 Ale to naprawdę nie powód, by nie kupić sobie dobrze
 prowadzącego się wózka, jeśli takowego się pożąda.

E32 to juz bardziej klasyk niż dresowóz :)

coś jak merc w126 (zachaczając o w140 - ale to inna epoka)
starsze niż pierwsze lexusy LS, coś jak renault 25 zachaczając
o nowecześniejszego safrane. Generalnie - klasyk :)

E38 to można uznać za jako tako nowoczesne jeszcze,
i ich nie widziałem w opisywanych sytuacjach.

pozdrawiam.

Data: 2009-06-13 08:16:30
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Fri, 12 Jun 2009 19:26:19 +0000 (UTC),  Michał
<mttj.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

E32 to juz bardziej klasyk niż dresowóz :)

 No i co z tego, skoro borciucha w nim nie jest trudno spotkać?
 Jak ten w uwalanych portkach wsiadł do siódemki, to mi się
 zwyczajnie żal zrobiło, że kolejne fajne auto (jeszcze nie była
 dorżnięta) skończy jak zwykle.

Data: 2009-06-12 21:47:09
Autor: Artur Maśląg
[press] Znowu o BMW
Robert Rędziak pisze:
(...)
[...]

Pamiętasz jak się kiedyś obśmiewałem, jak czymś podobnym ziemniaki
na stragan dowieźli (mogła być to jeszcze Impreza)? Myślałem, że
padnę jak to zobaczyłem :)

 Ale to naprawdę nie powód, by nie kupić sobie dobrze
 prowadzącego się wózka, jeśli takowego się pożąda.

Zgadza się - jak napisałem wcześniej, niech sobie każdy kupuje co
mu pasuje.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-06-13 08:19:49
Autor: Robert Rędziak
[press] Znowu o BMW
On Fri, 12 Jun 2009 21:47:09 +0200, Artur Maśląg
<futrzak@polbox.com> wrote:

Pamiętasz jak się kiedyś obśmiewałem, jak czymś podobnym ziemniaki
na stragan dowieźli (mogła być to jeszcze Impreza)? Myślałem, że
padnę jak to zobaczyłem :)

 Nie, ale za to pamiętam jak wiele, wiele lat temu na łódzkiej
 giełdzie stado gapiów oglądało 924. I jeden z nich rzucił, że na
 tylną ławkę zmieszczą się dwa worki ziemniaków. Znając naszych
 rodaków, wcale nie jestem przekonany, że to był żart...

 A z rok, dwa lata temu, widziałem jeszcze nie do końca dobitego
 W123 kombi pod Castoramą. I też nie poczułem zachwytu nad jego
 losem.

 Po prostu u nas stary samochód, to stary samochód i tyle.