Znowu o tych kaskach ...!!!

Data: 2010-06-17 07:16:35
Autor: piotrt
Znowu o tych kaskach ...!!!
....tym gościom się przydały - czterech szybkich z czołówki lutuje
łbami w asfalt ....
....spójrzcie od 2:15 do 2:30....

http://www.youtube.com/watch?v=oRFh9GuLYbs&feature=player_embedded

pozdro
Piotr

Data: 2010-06-18 08:19:23
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Znowu o tych kaskach ...!!!
Dnia 17-06-2010 o 16:16:35 piotrt <piotr.tarasiuk@gmail.com> napisał(a):

[...]

no bardzo "ladnie" widac jak przewracajac sie laduja na plecach.
bez kaskow tlukli by o ziemie glowa.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-18 00:12:02
Autor: looty
Znowu o tych kaskach ...!!!
Jak szybko oni mogli jechać przed wypadkiem?

Data: 2010-06-18 09:41:48
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Znowu o tych kaskach ...!!!
Dnia 18-06-2010 o 09:12:02 looty <mamlen@gmail.com> napisał(a):

Jak szybko oni mogli jechać przed wypadkiem?
mozliwe ze kolo 50km/h

Data: 2010-06-18 10:15:58
Autor: Fabian
Znowu o tych kaskach ...!!!
Leszek "QSi" Pasoń pisze:
Dnia 18-06-2010 o 09:12:02 looty <mamlen@gmail.com> napisał(a):

Jak szybko oni mogli jechać przed wypadkiem?
mozliwe ze kolo 50km/h

50 km/h na płaskim finiszu? Raczej coś koło 70 km/h

Fabian.

Data: 2010-06-18 09:20:19
Autor: arturbac
Znowu o tych kaskach ...!!!
W dniu 2010-06-17 16:16, piotrt pisze:
łbami w asfalt ....

I po to jest kask, a nie po to ze ochroni kogoś przed samochodami.

Data: 2010-06-18 00:44:06
Autor: looty
Znowu o tych kaskach ...!!!
On 18 Cze, 09:20, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
W dniu 2010-06-17 16:16, piotrt pisze:

> łbami w asfalt ....

I po to jest kask, a nie po to ze ochroni kogoś przed samochodami.

A kolizja z samochodem nie powoduje upadku na asfalt?
Aby uniknąć nieporozumień - jestem przeciwnikiem zmuszania
_przepisami_ kogokolwiek do jazdy w kasku. Ale swoje dzieci
własnoręcznie do tego zmuszę :)

pozdrawiam

Marcin

Data: 2010-06-18 09:44:14
Autor: BoDro
Znowu o tych kaskach ...!!!
arturbac pisze:

I po to jest kask, a nie po to ze ochroni kogoś przed samochodami.

a wszystkiemu winna marna jakość szwajcarskich nawierzchni:

http://www.sport.pl/kolarstwo/51,64993,8025267.html?i=2

skoro mu koło po oś ugrzęzło w asfalcie, to nie ma "zmiłuj się" :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-18 10:18:12
Autor: Fabian
Znowu o tych kaskach ...!!!
BoDro pisze:
arturbac pisze:

[...]

Co ciekawe, chwilę później
http://www.sport.pl/kolarstwo/51,64993,8025267.html?i=1

koło jest proste, zadziwiająca elastyczność.

Fabian.

Data: 2010-06-18 10:28:15
Autor: arturbac
Znowu o tych kaskach ...!!!
W dniu 2010-06-18 10:18, Fabian pisze:
Co ciekawe, chwilę później
http://www.sport.pl/kolarstwo/51,64993,8025267.html?i=1

koło jest proste, zadziwiająca elastyczność.

Właśnie na to zwróciłem uwagę, niesamowita sprężystość.

Data: 2010-06-18 11:24:46
Autor: MadMan
Znowu o tych kaskach ...!!!
Dnia Fri, 18 Jun 2010 10:28:15 +0200, arturbac napisał(a):

Co ciekawe, chwilę później
http://www.sport.pl/kolarstwo/51,64993,8025267.html?i=1

koło jest proste, zadziwiająca elastyczność.

Właśnie na to zwróciłem uwagę, niesamowita sprężystość.

Na innej grupie znalazłem wytłumaczenie takie, że obręcz karbonowa się
wygięła/pękła, po czym nieuszkodzona szytka po ujęciu obciążenia
samoistnie "naciągnęła" koło do stanu poprzedniego. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Znowu o tych kaskach ...!!!