Znowu o wyciągach :).

Data: 2009-07-03 00:58:33
Autor: boggy
Znowu o wyciągach :).
Witam,

Sytuacja idealna to taka - w której moje własne skrypty odpytywałyby
poprzez jakieś API mój bank - np. co 15 minut o informacje o nowych
wpływach - tak, żeby mój system sprzedaży był aktualizowany o nowe
przelewy.

w którym banku najlepiej założyć konto - żeby mieć jak najmniej
problemów z czymś takim ?

jest jakiś bank który na rządanie po jakimś API dawałby mi wyciągi w
xml, csv, txt, json  - czymkolwiek ?

na razie mam doświadczenia z mBiznes - którego rozwiązania są dalekie
od tegoż ideału

Data: 2009-07-03 01:05:28
Autor: Herr Moher
Znowu o wyciągach :).
On 3 Lip, 09:58, boggy <michal.bog...@gmail.com> wrote:
[...]

Marzenia :) AFAIK zaden bank w Polsce nie spelni Twoich oczekiwan. O
bankowym API w ogole mozna zapomniec... Jesli znajdziesz takowy, to
koniecznie daj znac

pozdrawiam
Michal Kisiel

http://blog.finnovation.pl

Data: 2009-07-03 01:13:22
Autor: boggy
Znowu o wyciągach :).
On Jul 3, 9:05 am, Herr Moher <kisielmic...@gmail.com> wrote:
> [...]

Marzenia :) AFAIK zaden bank w Polsce nie spelni Twoich oczekiwan. O
bankowym API w ogole mozna zapomniec... Jesli znajdziesz takowy, to

zawsze pozostaje poszukac takiego z prostym interfejsem www... tzn
takim gdzie logowanie to login / hasło a potem prostymi metodami GET/
POST mozna wyciagnac dane / dostac sie do podstrony z wyciagami, a
potem można użyć techniki tzw. screen scrappingu (np. biblioteka
Mechanize)

eBGŻ na pierwszy rzut oka spełniałby te oczekiwania

w mbank niestety chyba trzeba by obslugiwac w skrypcie cookies po
swojej stronie, i rozgryzac ich kod javascript - w ktorym przesylaja
tam i spowrotem jakies tokeny per klikniecie

na pierwszy rzut oka - to szkoda zachodu - bo moga jakis detal zmienic
za tydzien - i cala robote szlag trafi

Data: 2009-07-03 10:58:58
Autor: Brzezi
Znowu o wyciągach :).
pią, 03 lip 2009 o 10:13 GMT, boggy napisał(a):

[...]

bez przesady, jednak bankonet jakos dziala :)

co do innych opcji, to np. mTransfer udostepnia taka
funkcjonalnosc, ze wysyla zaszyfrowany wyciag mailem co godzine, ale to
niestety tylko mTransfer

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-07-03 16:15:53
Autor: Tomasz
Znowu o wyciągach :).
boggy pisze:
[...]

inteligo.pl/mini ? ale oczywisce jakas java tam jest podpieta

--
Tomasz

Data: 2009-07-03 13:23:09
Autor: Koteczek
Znowu o wyciągach :).
boggy wrote:
[...]

Hmm najprosciej to chyba zintegrowac sie z platnosci.pl albo dotpay (ale ci sa dosc niereformowalni na pewne poprawki, troche wkurza mnie ich system). Wada to ze 2.9% (jak wieksze wplyty to mniej) potracaja od klienta. Za to odpada grzebanie sie z 10 bankami :-)

To jesli chodzi o sprzedaz internetowa, numer zamowienia jak nadajesz, jesli to ma byc inaczej rozwiazane to napisz o co chodzi.

Data: 2009-07-03 13:36:03
Autor: witek
Znowu o wyciągach :).
boggy wrote:
Witam,

Sytuacja idealna to taka - w której moje własne skrypty odpytywałyby
poprzez jakieś API mój bank

mniej wiecej za 10 - 15 lat.
poczytaj o standardzie OFX albo QFX i Microsoft Money albo Quicken.
Działa to już z dobrych kilkanascie lat tylko nie w Polsce.

Znowu o wyciągach :).