Znowu o wyciągach :).

Data: 2009-07-03 13:23:09
Autor: Koteczek
Znowu o wyciągach :).
boggy wrote:
Witam,

Sytuacja idealna to taka - w której moje własne skrypty odpytywałyby
poprzez jakieś API mój bank - np. co 15 minut o informacje o nowych
wpływach - tak, żeby mój system sprzedaży był aktualizowany o nowe
przelewy.

Hmm najprosciej to chyba zintegrowac sie z platnosci.pl albo dotpay (ale ci sa dosc niereformowalni na pewne poprawki, troche wkurza mnie ich system). Wada to ze 2.9% (jak wieksze wplyty to mniej) potracaja od klienta. Za to odpada grzebanie sie z 10 bankami :-)

To jesli chodzi o sprzedaz internetowa, numer zamowienia jak nadajesz, jesli to ma byc inaczej rozwiazane to napisz o co chodzi.

Znowu o wyciągach :).