Znowu obca bandera?

Data: 2016-07-23 13:33:15
Autor: Chiron
Znowu obca bandera?
Jak chcą anglojęzyczni- false flag. No ale to stało się nudne:

http://niewygodne.info.pl/artykul7/03173-Watpliwosci-wokol-zamachu-w-Monachium.htm

--

Chiron

Data: 2016-07-24 22:18:42
Autor: Chiron
Znowu obca bandera?

Użytkownik "Mark VVoydak" <mark.vvoydak@forest.gmx.it> napisał w wiadomości news:nn2ueq$1knq$1gioia.aioe.org...
Dnia Sat, 23 Jul 2016 13:33:15 +0200, Chiron napisał(a):

Jak chcą anglojęzyczni- false flag. No ale to stało się nudne:

http://niewygodne.info.pl/artykul7/03173-Watpliwosci-wokol-zamachu-w-Monachium.htm

Podrózniku, sądzisz, że te zamachy to przypadek? Pomyśl: jak Merkel może
pozbyć się milionów bezrobotnych przybyszy? Nie podpowiadam, bo durnie z
PiS i tak tego nie zrozumieją, a większość produkujących się tu trolli to
putinowscy płatni agenci.

Tak wynika z mojego pisanioa, że to przypadek? I nie myslę, aby tym kierowała Merkel. Makrela to figurantka

--
Chiron

Data: 2016-07-25 19:20:14
Autor: stevep
Znowu obca bandera?
W dniu .07.2016 o 22:18 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

[...]

Jedyne co wynia z twojej pisaniny to żeś dureń.

--
stevep

Znowu obca bandera?