Znowu pierdnięcie intelektu Jacka Biernackiego.

Data: 2012-02-07 20:03:17
Autor:
Znowu pierdnięcie intelektu Jacka Biernackiego.
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jak ktoś chce się pobawić, obliczenia Jacka Zachary wprowadziłem w exel, jednak przyjąłem prawidłowe wartości delta "M", prawidłowo i bez konserwatyzmów obliczyłem Pt oraz w ostatniej kolumnie wstawiłem obliczenie według wzoru wymyślonego przez Jacka Zacharę.

1 4 32,4 32,4 32,4 1,9082 28,89
1b 5 29,6 29,6 29,6 1,7928 35,97

To teraz pytanie do "d... eksperta" Jacka Biernackiego. Jakim cudem tkanka tkanka szybsza, jest mniej nasycona niż wolniejsza ?
Dodatkowo po co liczysz 1 tkankę, stosuje się tą 1b.
Jak zdefiniowanego określenia konserwatyzmu używasz ?

Gdzie reszta obliczenia profilu dekompresji.

pozdrawiam rc

--

Znowu pierdnięcie intelektu Jacka Biernackiego.