Znowu pizdziak nie masz farta

Data: 2019-04-23 07:46:12
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu pizdziak nie masz farta
Otwarty dialog moga zamknac, lacznie z nim zarzadzajacymi. Ciekawe co jedna Roza von Frankensztajn ma do powiedzenia na ten temat? Miasto Warszawa cos tam przegralo w sprawie Srebrnej. Zatlukli kijami kukle zyda rowniez za 447.

Data: 2019-04-23 17:02:49
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

O czym ty "człowieku" bełkoczesz?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-23 08:48:34
Autor: Bytomir Dipikryloamina
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2019 17:04:16 UTC+2 użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
> jedna Roza von Frankensztajn ma do powiedzenia na ten temat? Miasto
> Warszawa cos tam przegralo w sprawie Srebrnej. Zatlukli kijami kukle zyda

Otwarty dialog to Ludmiła co kaskę brała od ruska i od sorosa i puszczała się
po hotelach:)

https://odfoundation.eu/i/gallery/f73c62_full.jpg

A tu ten grubcio co to prowadził protest głodowy i przytył:
https://odfoundation.eu/i/gallery/175783_full.jpg

Czemu peło nie drze ryja na ustawę 447? Podobno opozycja?

Data: 2019-04-23 18:22:42
Autor: Lepudruk
Znowu pizdziak nie masz farta

Użytkownik "Bytomir Dipikryloamina" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w
wiadomości news:6d270e40-244d-45ce-aecd-372e98852685googlegroups.com...
> [...]
> rowniez za 447.

O czym ty "człowieku" bełkoczesz?

Otwarty dialog to Ludmiła co kaskę brała od ruska i od sorosa

Z tego co czytałem to marszałek z PiS bzykał się z nieletnią Ukrainką ;-)

A tu ten grubcio co to prowadził protest głodowy i przytył:
https://odfoundation.eu/i/gallery/175783_full.jpg

Który z nich? Cała czwórka wygląda na normalnie odżywionych.

Ale mamy tu kaczuszkę!

https://koduj24.pl/radny-z-pis-chce-wprowadzenia-karty-otyli/grubasy-brzuch/

Czemu peło nie drze ryja na ustawę 447? Podobno opozycja?

Dlaczego "peło" ma "drzeć ryja" w sprawie ustawy Kongresu USA? To wewnetrzna
sprawa Yankesów. Mogą sobie uchwalac co chcą i mogą drzeć ryja a "JUST" i
tak będzie mógł obowiązywać tylko na terytorium USA chyba, że rząd tak
zaprzyjaźnionego z Yankesami państwa jak Polska uruchomi komisję Jakiego by
zwrócić rodzinom żydowskim ich majatki pozstawione w PRL. Podobna sytuacja
dotyczy reparacji od Niemiec. Domyślam się, że Polska nie ma zamiaru zwracać
mienia pożydowskiego ale domagać się reparacji jak najbardziej. Tak więc
przemyśl dobrze swoje "darcie ryja".

- Lepudruk -

Data: 2019-04-23 09:35:00
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu pizdziak nie masz farta
Czytalem ze jest film na ktorym dwoch wysokich czlonkow jelopozycji, z tego jeden niski, w zakurzonym pokoju hotelowym cos robia. I grzecznie tutaj wiele razy pytalem czy oni razem byli czy we dwojke i pizdziak nie potrafisz odpowiedziec.

Data: 2019-04-24 04:43:05
Autor: Lepudruk

[...]

Kolejny bełkot bez sensu. Ćpasz coś?

- Lepudruk -

Data: 2019-04-23 08:49:09
Autor: Bruno Brunowski
> [...]
> jedna Roza von Frankensztajn ma do powiedzenia na ten temat? Miasto
> Warszawa cos tam przegralo w sprawie Srebrnej. Zatlukli kijami kukle zyda

Daj chłopu spokój. Dzisiaj pisiory mają kacowy wtorek po mocno lanym poniedziałku. Brudziu aż na spotkanie do Szczecina nie dojechał.
https://twitter.com/jbrudzinski/status/1120599886293032961

Ogólnie dziś albo przepraszają, albo się rzucają jak ten powyżej. --
Bruno

Znowu pizdziak nie masz farta