Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

Data: 2010-09-08 23:55:13
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatalna_seria_wypadkow.html

"na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie zauważył tego jad±cy z tyłu motocyklista, który uderzył w auto i jest ranny. Poturbowany jest też drugi motocyklista. Ale ten na szczę¶cie zd±żył zahamować. Zsun±ł się z motoru i upadł na jezdnię."

Jak znam życie to chodzi o łapanki z pasa rozdziału - czyli zatrzymywanie jad±cych po najszybszym pasie.
Sam nieraz widziałem jakie cyrki się działy jak próbowali kogo¶ zatrzymać z tego miejsca.
Debilizm, to jest mało powiedziane.

Dla niewtajemniczonych - to jest bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej przechodz±ca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każd± stronę, dozwolone 80, ale nikt tam poniżej 100 nie jeĽdzi, chyba że wie że susz±.

Data: 2010-09-09 00:30:59
Autor: Kazimierz Uromski
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
On 08.09.2010 23:55, Cavallino wrote:
[...]

Hmmm, no jak na mój gust to to się nazywa niezachowanie odpowiedniej odległo¶ci od poprzedzaj±cego pojazdu...
Je¶li chc± sobie przekraczać prędko¶ć to (poza miastem) niech sobie to robi±, ale naprawdę tak ciężko ogarn±ć prost± i imho do¶ć logiczn± zasadę - im mocniej przekraczam dozwolon± prędko¶ć tym bardziej ogarniam otoczenie?

Tak wiem, kapelusz warning. Wolę kapelusza 60 na 80 który jedzie tyle ile potrafi niż kretyna który jedzie tyle ile jego fura daje radę...

Data: 2010-09-08 22:39:29
Autor: masti
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:30:59 +0200, osobnik zwany Kazimierz
Uromski wystukał:
Jak znam życie to chodzi o łapanki z pasa rozdziału - czyli
zatrzymywanie jadących po najszybszym pasie. Sam nieraz widziałem jakie
cyrki się działy jak próbowali kogoś zatrzymać z tego miejsca.
Debilizm, to jest mało powiedziane.

Hmmm, no jak na mĂłj gust to to siÄ™ nazywa niezachowanie odpowiedniej
odległości od poprzedzającego pojazdu...

jaka jest odpowiednia jak kolesiowi przed Tobą machają lizakiem na pustej dordze a on wali w heble z całej siły? Zachowujesz taką samochodem? a wiesz co się dzieje z motocyklem przy awaryjnym hamowaniu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 00:54:08
Autor: Excite
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
W dniu 09.09.2010 00:39, masti pisze:
jaka jest odpowiednia...

Trochę dłuższa niż droga hamowania. Ale że u nas w sporej części kierowcy odmóżdżeni to im taki odstęp po prostu w ich pustych główkach nie mieści.

Data: 2010-09-08 23:15:41
Autor: masti
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 00:54:08 +0200, osobnik zwany Excite
wystukał:

[...]

pytanie było proste, ale jak widać łtwiej wyciąć kontekst

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 00:57:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6946g$ltr$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO NAJSZYBSZYM PASIE pojazdu, zafundował mu test łosia, a jadącemu za nim motocykliście złamanie kręgosłupa, to już nie warte uwagi.
Trzeba potrzeszczeć o odstępach, pochwalić kapeluszników, skrytykować normalnie jeżdżących.
Co będzie następne?
Podajcie sobie łapki z krzyśkiem.

Data: 2010-09-09 01:09:41
Autor: kogutek
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
UĹĽytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:i6946g$ltr$1news.net.icm.edu.pl...

> TrochÄ&#65533; dĹ&#65533;uĹĽsza niĹĽ droga hamowania. Ale ĹĽe u nas w sporej czÄ&#65533;Ĺ&#65533;ci
kierowcy
> odmóżdĹĽeni to im taki odstÄ&#65533;p po prostu w ich pustych gĹ&#65533;Ăłwkach nie mieĹ&#65533;ci.

Jasne, to ĹĽe debil z lizakiem wybiegĹ&#65533; pod koĹ&#65533;a jadÄ&#65533;cego PO NAJSZYBSZYM PASIE pojazdu, zafundowaĹ&#65533; mu test Ĺ&#65533;osia, a jadÄ&#65533;cemu za nim motocykliĹ&#65533;cie zĹ&#65533;amanie krÄ&#65533;gosĹ&#65533;upa, to juĹĽ nie warte uwagi.
Trzeba potrzeszczeÄ&#65533; o odstÄ&#65533;pach, pochwaliÄ&#65533; kapelusznikĂłw, skrytykowaÄ&#65533; normalnie jeĹĽdĹĽÄ&#65533;cych.
Co bÄ&#65533;dzie nastÄ&#65533;pne?
Podajcie sobie Ĺ&#65533;apki z krzyĹ&#65533;kiem.
Mam pomysł na dobry interes. Wleziesz do klatki a ja Cie będę po jarmarkach za
kasę pokazywał. Na klatce napiszemy GŁUPEK. Kupę forsy zarobimy. 1/3 dla Ciebie.

Data: 2010-09-09 08:49:09
Autor: Robert_J
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO NAJSZYBSZYM PASIE pojazdu, zafundował mu test łosia,

Sorry, ale gdzie w artykule jest napisane że auto jechało po najszybszym pasie? Póki co to na razie Twój domysł ;-)

> ..jadącemu za nim motocykliście złamanie
kręgosłupa

Gdzie to napisano? Chyba że jedyne razy jakie odnoszą motocykliści to złamania kręgosłupów ;-).

Data: 2010-09-09 09:28:12
Autor: Robert_J
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Sorry, ale gdzie w artykule jest napisane że auto jechało po najszybszym pasie?

Muszę zwrócić honor, przeczytałem właśnie komentarze do artykułu ;-). Mogłeś dodać w wątku żeby czytać też komentarze :-)

Data: 2010-09-09 09:32:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i6a2al$36v$1news.onet.pl...
Sorry, ale gdzie w artykule jest napisane że auto jechało po najszybszym pasie?

Muszę zwrócić honor, przeczytałem właśnie komentarze do artykułu ;-). Mogłeś dodać w wątku żeby czytać też komentarze :-)

Sam je przeczytałem później, ale jak pisałem - nie raz już widziałem co się dzieje w tym miejscu.

Data: 2010-09-09 09:30:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:i6a01f$thk$1news.onet.pl...
[...]

Było w komentarzach.
I zgadzało się to z moimi obserwacjami - dokładnie trafiłem w miejsce w którym suszą i wiem jak tam łapią.

Data: 2010-09-09 13:02:32
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 00:57, Cavallino pisze:
Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO NAJSZYBSZYM
PASIE pojazdu, zafundował mu test łosia, a jadącemu za nim motocykliście
złamanie kręgosłupa, to już nie warte uwagi.

MoĹĽe i warte ale nie o tym pisze.

Trzeba potrzeszczeć o odstępach, pochwalić kapeluszników, skrytykować
normalnie jeĹĽdĹĽÄ…cych.
Co będzie następne?
Podajcie sobie łapki z krzyśkiem.

Temat czy policjant zatrzymał pojazd w sposób bezpieczny to jedno. Czy kierowcy prowadzili z zachowaniem bezpieczeństwa to drugie. Skoro ktoś nie jest w stanie wyhamować gdy hamuje pojazd przed nim (obojętnie z jakiego powodu) to oznacza że nie potrafi utrzymać bezpiecznego odstępu. Zawsze trzeba mieć odległość dostosowaną do prędkości i warunków na drodze, jak ktoś tego nie rozumie to znaczy że jest za głupi aby bezpiecznie jeździć. Tak samo jeśli ktoś nie jest w stanie wyobrazić sobie jakie sytuacje mogą zmusić tego przed nami do ostrego hamowania świadczy tylko o jego ograniczeniu umysłowym. I pas nie ma tu żadnego znaczenia, na każdym pasie może wydarzyć się sytuacja zmuszająca kogoś do hamowania. Zobacz na nauki jazdy co jeżdżą po polskich drogach. Większość ma lub miała uszkodzony tył bo debile nie są w stanie pojąć że ten przed nimi w każdej chwili może się zatrzymać, nawet jeśli to nauka jazdy. Więc co tu wymagać od takiej hołoty aby rozumiała zagrożenie i trzymała odstęp od "normalnych" pojazdów.

Data: 2010-09-09 04:37:51
Autor: WS
On 9 Wrz, 13:02, Excite <ni...@none.pl> wrote:

[...]

Tylko, ze z komentarza (ktory juz cytowalem) wynika, ze zatrzymywali
pojazd jadacy srodkowym pasem.
W takiej sytuacji motocykle mogly jechac innym pasem (pustym) szybciej
niz ten samochod..., a on najzwyczajniej zajechal im droge zmieniajac
pas...

Jesli (jak ktos juz pisal) stali po lewej i przypadkiem sciagali go na
lewo (przez teoretycznie najszybszy pas)  to juz jest totalna durnota
policji...

WS

Data: 2010-09-09 13:43:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Jesli (jak ktos juz pisal) stali po lewej i przypadkiem sciagali go na
lewo (przez teoretycznie najszybszy pas)  to juz jest totalna durnota
policji...

Dokładnie tak robi±.

Data: 2010-09-09 04:47:58
Autor: WS
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
On 9 Wrz, 13:43, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

>Jesli (jak ktos juz pisal) stali po lewej i przypadkiem sciagali go na
>lewo (przez teoretycznie najszybszy pas)  to juz jest totalna durnota
>policji...

Dokładnie tak robi±.

No to tylko mozna im pogratulowac inteligencji... jesli znalezli
miejsce, w ktorym ich praktycznie nie widac, to domyslam sie, ze oni
tez nie bardzo widza, czy cos jedzie tym lewym pasem...

WS

Data: 2010-09-09 13:54:21
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a2a8b2a6-e3e3-40a0-a548-ae4166190aa6j19g2000vbh.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

Dokładnie tak robi±.

No to tylko mozna im pogratulowac inteligencji... jesli znalezli
miejsce, w ktorym ich praktycznie nie widac,

Nie widać, bo stoj± zaraz za wiaduktem, więc zasłaniaj± ich barierki wiaduktu.

to domyslam sie, ze oni
tez nie bardzo widza, czy cos jedzie tym lewym pasem...

Tak to chyba nie, jad±cy samochód zza barierek łatwiej dostrzec.
Z motocyklist± faktycznie może być trudniej.

Data: 2010-09-09 13:09:49
Autor: Cavallino
[...]

Nie - to jest istota tego wÄ…tku.
Cała reszta to rozmywanie dyskusji.

Data: 2010-09-09 14:24:18
Autor: J.F.
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
UĹĽytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>
Jasne, to że debil z lizakiem wybiegł pod koła jadącego PO NAJSZYBSZYM PASIE pojazdu, zafundował mu test łosia, a jadącemu za nim motocykliście złamanie kręgosłupa, to już nie warte uwagi.

No ale wiesz - przydaloby sie nagranie z kamery zeby takie zarzuty czynic. Bo moglo wygladac tez inaczej.

Musze przyznac ze policja do tej pory zatrzymywala mnie wyraznie i bezpiecznie.
No ale przy ~150 na liczniku to policjant nie ma szans :-)

J.

Data: 2010-09-09 14:41:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ajl8$jkn$1news.onet.pl...
[...]

Jako że widziałem nie raz jak oni zatrzymują w tym miejscu, to jestem skłonny przypuszczać że wyglądało bardzo podobnie.

Musze przyznac ze policja do tej pory zatrzymywala mnie wyraznie i bezpiecznie.
No ale przy ~150 na liczniku to policjant nie ma szans :-)

Zwłaszcza na takiej drodze, na której w ogóle nie powinno mu wpaść do łba żeby:
a) suszyć
b) zatrzymywać inaczej niż na kolejnym zjeździe

Zrozumcie, to jest sytaucja analogiczna do stopu na autostradzie, widziałeś żeby gdzieś zatrzymywali kogoś na lewym pasie autostrady?
Przecież to próba morderstwa i to z premedytacją (bo już nieraz widzieli co się działo).

Data: 2010-09-09 15:33:36
Autor: J.F.
[...]

Nie bardzo rozumiem to morderstwo, ale jesli dopuszczalne jest u nas 130km/h, co daje blisko 100m ostrego hamowania, to zatrzymywac nalezy z odleglosci ~200m. Jak juz lapia, to delikwent pewnie mial wiecej niz 130, wiec tych 100-200m za pierwszym policjantem powinien stac drugi i zachecajaco machac w kierunku zjazdu na parking :-)
A jak ktos hamowac nie umie, to i jezdzic szybko nie powinien :-P A jak jedzie szybko za innym samochodem, to sam sobie winien jesli nie zwolni na czas :-) Przyczyny zatrzymania moga byc przeciez rozne - np wypadek 500m dalej i droga zablokowana.
Oczywiscie nie nalezy przy tym wybiegac z prawego pobocza pod nadjezdzajaca ciezarowke :-)
Dobrze by tez bylo uwazac zeby zatrzymany kierowca nie musial zajezdzac drogi.

No coz - Niemcy wiedza jak nalezy zatrzymywac na autostradzie i zasadniczo sluzy do tego radiowoz ze stosownym napisem.
Ale i u nich sa znaki "kontrola ciezarowek za 1000m", i ograniczenie predkosci do 100 ..

J.

Data: 2010-09-09 15:44:39
Autor: Cavallino
[...]

No to załóż, że było to maks. 20 m.

Jak juz lapia, to delikwent pewnie mial wiecej niz 130, wiec tych 100-200m za pierwszym policjantem powinien stac drugi i zachecajaco machac w kierunku zjazdu na parking :-)

O widzisz, to już by miało sens.
Przy czym tu prędkości były mniejsze, bo to jednak było 80.

Data: 2010-09-09 16:03:55
Autor: J.F.
[...]

przy 80 rachunek jest inny, a nawet diametralnie inny, ale tak czy inaczej - na 20m sie pojazd nie zatrzyma, wiec jak policjant wyskoczyl na pas nalezy go rozjechac w majestacie prawa :-)
Rozsadny kierowca zatrzyma sie jednak lagodnie kilkadziesiat metrow dalej, rozsadny policjant bedzie machal spoza pasa ruchu.

A jak ktos po miescie nie zorientuje sie ze inni sie zatrzymuja .. no to juz jest tylko jego wina :-)

J.

Data: 2010-09-09 16:11:21
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Rozsadny kierowca zatrzyma sie jednak lagodnie kilkadziesiat metrow

Jak Mini to duĹĽa szansa na babbkÄ™ za kierownicÄ….
Czyli nie ten przypadek o którym pisałeś. ;-)

dalej, rozsadny policjant bedzie machal spoza pasa ruchu.

A jak ktos po miescie nie zorientuje sie ze inni sie zatrzymuja ..

Przy czym "po mieście" w tym przypadku nie bardzo pasuje.
To takie samo "miasto" jak u Was droga za Bielanami w kierunku Wrocławia.
Tj. formalnie tylko.

Data: 2010-09-09 16:14:25
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6apu9$54s$1news.onet.pl...
Przy czym "po mie¶cie" w tym przypadku nie bardzo pasuje.
To takie samo "miasto" jak u Was droga za Bielanami w kierunku Wrocławia.
Tj. formalnie tylko.

A jakby tam w pobliżu mieszkała Wasza matka? To tez by¶cie tak jeĽdzili i chcieli podnoszenia prędko¶ci max? Ha?

Data: 2010-09-09 16:18:39
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6aq1f$5ct$1news.onet.pl...
[...]

Gdzie?
W kinie?

To tez by¶cie tak jeĽdzili i chcieli podnoszenia prędko¶ci max? Ha?

Dokładnie tak do tego podchodzę.

Data: 2010-09-09 19:21:02
Autor: J.F.
On Thu, 9 Sep 2010 16:11:21 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
[...]

Ta nasza to juz chyba nie jest teren zabudowany i chyba tez nie
Wroclaw. Tym niemniej pedzac nia trzeba miec na uwadze ze ci przed
nami moga korka dobic, albo ostro hamowac na czerwonym swietle :-)

J.

Data: 2010-09-09 20:20:03
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2o5i86p175o8r4n7a6fmv4bs7692fv887g4ax.com...
[...]

No wła¶nie.
A u nas to Poznań, mimo że okolice identyczne i 3 pasy.

Tym niemniej pedzac nia trzeba miec na uwadze ze ci przed
nami moga korka dobic, albo ostro hamowac na czerwonym swietle :-)

Na Krzywoustego nawet żadnego ¶wiatła nie ma.
Bezkolizyjne zjazdy.

Data: 2010-09-09 19:39:50
Autor: Bartas_M5
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Rozsadny kierowca zatrzyma sie jednak lagodnie kilkadziesiat metrow dalej, rozsadny policjant bedzie machal spoza pasa ruchu.

ja tak robie, jeśli już w ogóle zechce mi się zatrzymać, to robie to tak że biedaczek musi kilkaset metrów do mnie się pofatygować:)

Data: 2010-09-09 00:58:04
Autor: WS
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
On 9 Wrz, 00:54, Excite <ni...@none.pl> wrote:

Trochę dłuższa niż droga hamowania. Ale że u nas w sporej czę¶ci
kierowcy odmóżdżeni to im taki odstęp po prostu w ich pustych główkach
nie mie¶ci.

Nikt tak nie jezdzi, bo:

1. Nikt nie zklada, ze poprzednik zatrzyma sie w miejscu na np. na
drzewie ;) - Przy podobnych hamulach (drodze hamowania obu samochodow)
wystarcza tyle, zeby w miejscu, gdzie poprzednik zaczyna hamowac miec
predkosc nie wieksza niz on mial...

2. praktycznie nie da sie zachowac  "duzego" odstepu, bo zaraz ktos
tam wjedzie ;)

WS

Data: 2010-09-09 10:53:46
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-09 09:58, WS pisze:
[...]

Jak może zatrzymać się samochód bez ostrego hamowania tak, że go¶ciu jad±cy bezpo¶rednio za nim tego nie zauważa. Jak kto¶ nie ogarnia jazdy z prędko¶ci± 100km/h na trzypasmowej drodze to lepiej jak kupi sobię kierownice logitecha i doł±czy do niejakiego cavallino, który tak samo podróżuje po ¶wiecie jak jeĽdzi samochodem. Czyli tylko w swojej wyobraĽni.

A.

Data: 2010-09-09 09:58:14
Autor: marjan
W dniu 09.09.2010 00:54, Excite pisze:
[...]

TrochÄ™ dĹ‚uĹĽsza, niĹĽ droga hamowania?! Chcesz przez to powiedzieć, ĹĽe jadÄ…c 50 km/h  na Ĺ›niegu zostawiasz 100 metrĂłw odstÄ™pu przed sobÄ…? Czyli tyle, ile przejedziesz przez ponad 7 sekund?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-09-09 12:49:08
Autor: Excite
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
W dniu 09.09.2010 09:58, marjan pisze:
Trochę dłuższa, niż droga hamowania?! Chcesz przez to powiedzieć, że
jadąc 50 km/h na śniegu zostawiasz 100 metrów odstępu przed sobą? Czyli
tyle, ile przejedziesz przez ponad 7 sekund?

Jeśli na drodze jest "szklanka" to nie rozpędzam się do prędkości aby mieć 100m drogę hamowania.

Data: 2010-09-09 12:51:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6ae35$qnt$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Jak na drodze jest szklanka, to będziesz miał 100 m hamowania z prędkości rzędu 20 czy 30 km/h.

Data: 2010-09-09 13:11:51
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 12:51, Cavallino pisze:
Jak na drodze jest szklanka, to będziesz miał 100 m hamowania z
prędkości rzędu 20 czy 30 km/h.

To jadÄ™ 10km/h.

Data: 2010-09-09 13:17:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6afdn$sps$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 09.09.2010 12:51, Cavallino pisze:
Jak na drodze jest szklanka, to będziesz miał 100 m hamowania z
prędkości rzędu 20 czy 30 km/h.

To jadÄ™ 10km/h.

A masz wykrywacz szklanek na drodze?
Bo zazwyczaj szklanka jest miejscowa i jej występowanie najłatwiej stwierdzić gdy już w coś przywalisz, wysiadasz z samochodu i nie możesz na nogach ustać.

W takich warunkach i 0 km/h może być za dużo, jak masz lekką górkę to samochód sam z niej zjedzie, a raczej się zsunie.

Data: 2010-09-09 13:25:11
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 13:17, Cavallino pisze:
A masz wykrywacz szklanek na drodze?

Tak, dwa. Nazywają się pedał hamulca i pedał gazu. Wciskasz i wiesz czy jest szklanka.

[...]
samochĂłd sam z niej zjedzie, a raczej siÄ™ zsunie.

Szklanka może kogoś zaskoczyć bo nie wszystko da się przewidzieć. Ale jak widzisz pojazd jadący przed tobą to musisz zakładać że może w każdej chwili zacząć hamować jeśli nie chcesz wjechać mu w dupę. Tu nie ma co zaskakiwać skoro widać że jedzie i widać w jakiej jest odległości.

Data: 2010-09-09 13:28:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6ag6o$uou$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 09.09.2010 13:17, Cavallino pisze:
A masz wykrywacz szklanek na drodze?

Tak, dwa. Nazywają się pedał hamulca i pedał gazu. Wciskasz i wiesz czy jest szklanka.

I tak siÄ™ nimi bawisz co kilkaset metrĂłw?
Zwłaszcza gdy przejechałeś sto km i droga była normalna?

[...]

Jasne.
Ale raczej nikt nie zakłada, że zacznie hamować awaryjnie do zera, stając na pedale.
W każdym razie nie widać odstępów rzędu 150 metrów między autami.
Gdy jednak tak się zdarzy, to zazwyczaj ten drugi ma ciepło i dużo szczęścia jak wyhamuje.

Data: 2010-09-09 14:13:02
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 13:28, Cavallino pisze:
> I tak siÄ™ nimi bawisz co kilkaset metrĂłw?
> Zwłaszcza gdy przejechałeś sto km i droga była normalna?

Tego nie da się sprawdzać cały czas ale można sprawdzić jeśli przypuszczasz że jedziesz po szklance. Zmniejszysz zagrożenie ale go nie wykluczysz całkowicie bo to niemożliwe.

> Jasne.
> Ale raczej nikt nie zakłada, że zacznie hamować awaryjnie do zera,
> stajÄ…c na pedale.

Część (mniejszość) kierowców zakłada, oni trzymają odpowiedni odstęp. Cała reszta to potencjalni sprawcy najechania na tył. Kwestia tylko czy w ich pobliżu powstanie sytuacja gdzie będą mogli wykazać się swoją głupotą czy też nie. Jeśli powstanie to najechanie na tył gwarantowane. Wina i odpowiedzialność karna oczywista.

> W każdym razie nie widać odstępów rzędu 150 metrów między autami.
> Gdy jednak tak się zdarzy, to zazwyczaj ten drugi ma ciepło i dużo
> szczęścia jak wyhamuje.

Za to widać najechania na tył :) Więc sam wybierz czy chcesz jeździć jak większość i ryzykować jak większość czy może jednak trzymać większy odstęp.

Data: 2010-09-09 14:38:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6aj0e$43p$2news.net.icm.edu.pl...
> [...]

Tego nie da się sprawdzać cały czas ale można sprawdzić jeśli przypuszczasz że jedziesz po szklance.

Problem w tym, ĹĽe tego siÄ™ nie przypuszcza dopĂłki coĹ› siÄ™ nie stanie.
Przestań teoretyzować i napisz ile razy zauważyłeś, że wjechałeś z drogi w miarę przyczepnej na szklankę, zanim zaczęło Cię obracać?

> Ale raczej nikt nie zakłada, że zacznie hamować awaryjnie do zera,
> stajÄ…c na pedale.

Część (mniejszość) kierowców zakłada, oni trzymają odpowiedni odstęp.

Nie w tym kraju chyba.
Gdybyś trzymał 150 m odstępu, to nie ma bata żeby ktoś co chwilę Ci w niego nie wjechał.

> [...]

Za to widać najechania na tył :) Więc sam wybierz czy chcesz jeździć jak większość i ryzykować jak większość czy może jednak trzymać większy odstęp.

Tu zupełnie nie o mnie chodzi, ja się teoretycznie z tym zgadzam.
Tylko że w przeciwieństwie do niektórych, rozróżniam teoryjkę od praktyki.
Z tego co piszesz, wynika, że za często za kółko nie wsiadasz.

Data: 2010-09-09 15:01:30
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 14:38, Cavallino pisze:
Problem w tym, ĹĽe tego siÄ™ nie przypuszcza dopĂłki coĹ› siÄ™ nie stanie.
Przestań teoretyzować i napisz ile razy zauważyłeś, że wjechałeś z drogi
w miarę przyczepnej na szklankę, zanim zaczęło Cię obracać?

Czy to tak wielkiej wymaga się wyobraźni aby widząc droge która może być oblodzona sprawdzić czy jedzie się po lodzie ? Nie jesteś w stanie odróżnić sytuacji gdzie oblodzenie jest możliwe od takiej gdzie możliwe nie jest ? I kogo ty nazywasz teoretykiem.

Nie w tym kraju chyba.
Gdybyś trzymał 150 m odstępu, to nie ma bata żeby ktoś co chwilę Ci w
niego nie wjechał.

Jakie 150m ? Nie mówimy o biciu rekordów prędkości, rajdach po lodzie ani o hamowaniu pociągiem.

Tu zupełnie nie o mnie chodzi, ja się teoretycznie z tym zgadzam.
Tylko że w przeciwieństwie do niektórych, rozróżniam teoryjkę od praktyki.
Z tego co piszesz, wynika, że za często za kółko nie wsiadasz.

No Twoja praktyka jest faktycznie powalajÄ…ca :)
Piszesz o jeździe na zderzaku (czyt.odległości zbyt małej aby zatrzymać pojazd przy ostrym hamowaniu pojazdu poprzedzającego) jako normie większości kierowców do której należy się dostosować, nie rozumiesz podstawowych zasad jak trzymanie odstępu na tyle dużego aby dało się zatrzymać auto bez kolizji w każdej sytuacji. Wyobraźnia też słaba skoro ciężko ci zrozumieć możliwość hamowania pojazdu przed tobą zawsze i wszędzie nawet gdy droga jest trzy pasmowa i jedziesz lewym. I jakieś drogi hamowania po 150m są dla ciebie czymś normalnym i powszechnym. Po prostu czysta praktyka przemawia ;)

Data: 2010-09-09 15:08:27
Autor: Cavallino
[...]

A jaką metodą weryfikujsz czy jezdnia błyszczy bo jest mokra, czy oblodzona?

BTW: Zapomniałeś napisać ile razy zauważyłeś w życiu szklankę na drodze.
Jeśli tego nie zrobisz, to dalsze teoretyzowanie nie ma sensu.

Gdybyś trzymał 150 m odstępu, to nie ma bata żeby ktoś co chwilę Ci w
niego nie wjechał.

Jakie 150m ?

Takie normalne, jakie trzeba by trzymać przy 100 km/h.

[...]

Piszesz o jeĹşdzie na zderzaku

Bzdura.
Przestań kłamać, tylko przejdź z opisywania teorii na praktykę.

Obstawiam gimnazjum - dużo się pomyliłem?
Kilka lat?

Data: 2010-09-09 15:22:06
Autor: Excite
W dniu 09.09.2010 15:08, Cavallino pisze:
A jaką metodą weryfikujsz czy jezdnia błyszczy bo jest mokra, czy
oblodzona?

Metodą rozumu. Jak jest ciepło to jest mokra. Jak jest blisko 0*C to być może jest to lód. Wtedy można użyć magicznych pedałów do sprawdzenia przyczepności. Trochę dziwne że nawet tak podstawowa sprawa której uczą się młodziki na kursach jest dla tak wytrawnego kierowcy jak ty czymś nie oczywistym :)

BTW: Zapomniałeś napisać ile razy zauważyłeś w życiu szklankę na drodze.
Jeśli tego nie zrobisz, to dalsze teoretyzowanie nie ma sensu.

Wielokrotnie po wciśnięciu hamulca włączył się ABS czyli jest ślisko. Jest ślisko czyli jadę wolniej i trzymam większy odstęp. To logiczne i oczywiste a dokładnie ile razy mi się to zdarzyło to ci nie powiem bo nie notuje sobie tak oczywistych spraw.

Takie normalne, jakie trzeba by trzymać przy 100 km/h.

To zaleĹĽy od wielu czynnikĂłw. Droga hamowania ze 100km/h nawet przy mokrej nawierzchni to nie jest 150m.

Bzdura.
Przestań kłamać, tylko przejdź z opisywania teorii na praktykę.

Oczywiście, to są wszystko kłamstwa które ty wcale nie opisujesz w tym wątku. Wcale.

Obstawiam gimnazjum - dużo się pomyliłem?
Kilka lat?

Obstawiam człowieka o mentalności dresa co ma uraz do przepisów, norm, zasad, zakazów, zakazów i służb co te zasady egzekwują. Dużo się pomyliłem ?

Data: 2010-09-09 15:43:04
Autor: Cavallino
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomości news:i6an1u$bik$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No zimÄ… przewaĹĽnie jest poniĹĽej 0.
Na całym odcinku 100 km.
Ile razy naciśniesz hamulec, żeby sprawdzić czy dane 100 m jest oblodzone?

BTW: Zapomniałeś napisać ile razy zauważyłeś w życiu szklankę na drodze.
Jeśli tego nie zrobisz, to dalsze teoretyzowanie nie ma sensu.

Wielokrotnie po wciśnięciu hamulca włączył się ABS czyli jest ślisko.

LOL
Mowa była o szklance (gołoledzi) a nie o tym czy jest ślisko.
Ile razy jechałeś po gołoledzi?

Za kółkiem, a nie dżojstikiem?

Takie normalne, jakie trzeba by trzymać przy 100 km/h.

To zaleĹĽy od wielu czynnikĂłw. Droga hamowania ze 100km/h nawet przy mokrej nawierzchni to nie jest 150m.

Bezpieczna odległość jak już ktoś pisał liczona przez 7 sekund, to jest właśnie 150m.

Obstawiam gimnazjum - dużo się pomyliłem?
Kilka lat?

Obstawiam człowieka o mentalności dresa

Może być dresiarz gimnazjum.
Pochwalisz siÄ™ wiekiem?
ZresztÄ… nie musisz - wszystko jest jasne.
Widać że nie masz zielonego pojęcia o praktyce.

Data: 2010-09-09 16:12:47
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6ao98$tl$1news.onet.pl...
Obstawiam człowieka o mentalno¶ci dresa

Może być dresiarz gimnazjum.
Pochwalisz się wiekiem?
Zreszt± nie musisz - wszystko jest jasne.
Widać że nie masz zielonego pojęcia o praktyce.

Przestań już trolować. Zluzuj.
Zrozum, że nie każdy jest narwańcem i niewielu popiera Twoje tezy, postulaty.
Argumentami o wieku dyskutantów, nie przekonasz do swoich racji.

Data: 2010-09-09 16:12:58
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Zrozum, że nie każdy jest narwańcem

No wła¶nie widzę, że narwanych kapeluszników jest ci±gle za dużo.
Trzeba by uzupełnić kf o następnych co to wol± mieć w przepisie napisane ile razy dziennie maj± do WC chodzić, za to mózgu nie używaj± za grosz.

Data: 2010-09-09 16:15:45
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6aq19$5c4$1news.onet.pl...
No wła¶nie widzę, że narwanych kapeluszników jest ci±gle za dużo.
Trzeba by uzupełnić kf o następnych co to wol± mieć w przepisie napisane ile razy dziennie maj± do WC chodzić, za to mózgu nie używaj± za grosz.

Pogadamy za parę lat młodzieńcze, czas płynie banalnym tik - tak i nie da się go zatrzymać ;]
A tak w ogóle "masz q* dzieci, masz"?

Data: 2010-09-09 16:19:33
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6aq3v$5iu$1news.onet.pl...
[...]

Młodzieńcem to ja byłem, jak Ty jeszcze na stoj±co pod szafę wchodziłe¶ synku.
A na grupie tępiłem kapeluszników, zanim Ciebie nauczono komputer wł±czać.

Data: 2010-09-09 16:34:45
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6aqdl$6c1$1news.onet.pl...
Młodzieńcem to ja byłem, jak Ty jeszcze na stoj±co pod szafę wchodziłe¶ synku.
A na grupie tępiłem kapeluszników, zanim Ciebie nauczono komputer wł±czać.

Super.
I jakie wnioski wyci±gasz z tej walki?
Bo ja zauważam, że coraz więcej ludzi jeĽdzi kapeluszniczo, coraz więcej przepisowo, a wariaci coraz czę¶ciej s± tępieni.
Teraz samochodami nie jeĽdzi tylko elita, ale mnóstwo zwykłych ludzi, i starszych, i kobiet, i z nikłymi umiejętno¶ciami, i z nikłym do¶wiadczeniem. Samochód stał się dobrem pospolitym.
Do tego dochodzi coraz więcej ograniczeń i kontroli Policji, by zapanować jako¶ nad tym tłumem i uchronić maluczkich przed "wygami" z dziwnymi przyzwyczajeniami.
Starych wyjadaczy drogowych nie powinno to dziwić. Powinni umieć odnaleĽć się w nowych warunkach. Przestać narzekać i dostosować się do aktualnych warunków.
To, żeby ewidentne drogowe bohomazy zwalczać, popieram. Ale nie ma co przy tym piany bić i szukać przyczyn wszelkiego zła w działaniach Policji.

Pozdrawiam

Data: 2010-09-09 16:48:16
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6ar7j$8ht$1news.onet.pl...
[...]

Że dróg mamy za mało.

Bo ja zauważam, że coraz więcej ludzi jeĽdzi kapeluszniczo, coraz więcej przepisowo

Zgadza się.
Zawalenie dróg też robi swoje.

, a wariaci coraz czę¶ciej s± tępieni.

A to prawidłowo.
Wszystkie ekstrema powinny być tępione.

Teraz samochodami nie jeĽdzi tylko elita, ale mnóstwo zwykłych ludzi, i starszych, i kobiet, i z nikłymi umiejętno¶ciami, i z nikłym do¶wiadczeniem. Samochód stał się dobrem pospolitym.

Niestety.

Do tego dochodzi coraz więcej ograniczeń i kontroli Policji, by zapanować jako¶ nad tym tłumem

Łykasz marketing jak młody pelikan.
To s± sposoby na r±banie klientów, a nie na żadne panowanie.
Gdyby komu¶ zależało na bezpieczeństwie, to by zwrócił uwagę na sensowne rozwi±zania, sensowne oznakowanie itd.
A nie ustawiał radar w krzakach.

Starych wyjadaczy drogowych nie powinno to dziwić. Powinni umieć odnaleĽć się w nowych warunkach. Przestać narzekać i dostosować się do aktualnych warunków.

Przecież się dostosowuję.
Też jeżdżę wolniej niż kiedy¶ (bo drogi coraz gorsze).
Kupiłem antyradar, cb.

To, żeby ewidentne drogowe bohomazy zwalczać, popieram.

I o to chodzi, w tej kolejno¶ci.
Najpierw sensowne limity, potem ich przestrzeganie.
Nie da się odwrócić kolejno¶ci, a to co się dzieje powoduje coraz większ± pogardę dla prawa.
Lepiej żeby go nie było w ogóle, jak ma być to co jest.

Ale nie ma co przy tym piany bić i szukać przyczyn wszelkiego zła w działaniach Policji.

Ale przecież tak wła¶nie jest - ta cała banda odpowiedzialnych za ilo¶ć i stan dróg to jedyni winni tego zła.
Czyli od polityków i decydentów pocz±wszy, przez leniwych drogowców, do policji pełni±cej na drogach funkcję skarbow±.
Totalnie niezainteresowanej popraw± bezpieczeństwa, a nawet je pogorszaj±c± - tak jak w tym przypadku.

Data: 2010-09-09 16:56:21
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6as3g$aut$1news.onet.pl...
I jakie wnioski wyci±gasz z tej walki?
Że dróg mamy za mało.

Ale czy Twoja walka co¶ daje, czy tylko Ci ci¶nienie podnosi?
To drugie raczej niezdrowe jest ;]

, a wariaci coraz czę¶ciej s± tępieni.
A to prawidłowo.
Wszystkie ekstrema powinny być tępione.

Wiesz, dla jednych ekstrema na latanie w mie¶cie ponad 100km/h i wyprzedzanie na przej¶ciach dla pieszych, a dla innych to już 70km/h jest uważane za eksremum. I mog± mieć rację.

[...]

Te krzaki to też oklepany slogan. W większo¶ci przypadków działania Policji s± słuszne i powoduj±, że jednak ludziska w niebezpiecznych miejscahc jeżdż± wolniej. Widzę, że mamy różne do¶wiadczenia w tym temacie.

I o to chodzi, w tej kolejno¶ci.
Najpierw sensowne limity, potem ich przestrzeganie.

Limity s± na większo¶ci dróg sensowne.
U nas jest za mało autostrad i eSek, by móc przejechać trasę w sensownym czasie.
Na zachodzie nie narzekasz na limity, jedziesz grzecznie 50km/h, ale wiesz, że za chwilę wyskoczysz na autostradę i będziesz u celu szybciej.

Data: 2010-09-09 17:02:23
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6asg3$c5v$1news.onet.pl...
[...]

Żeby nie podnosiła to j± ograniczam, co namolniejszych kapeluszy do kibelka i na jaki¶ czas jest spokój.

Wiesz, dla jednych ekstrema na latanie w mie¶cie ponad 100km/h i wyprzedzanie na przej¶ciach dla pieszych, a dla innych to już 70km/h jest uważane za eksremum. I mog± mieć rację.

Chyba w debilkowie.

Te krzaki to też oklepany slogan.

Nie - to czysta prawda.
Jak nie krzaki, to płot, brama, barierki na wiadukcie.
Ale maskownica musi być.

W większo¶ci przypadków działania Policji s± słuszne

No i nie pogadamy.
Jest dokładnie odwrotnie.

i powoduj±, że jednak ludziska w niebezpiecznych miejscahc jeżdż± wolniej.

Problem w tym, że jeszcze nigdy ich nie widziałem w miejscu niebezpieczenym.
Zawsze stoj± tam, gdzie łatwo się obłowić.

Widzę, że mamy różne do¶wiadczenia w
tym temacie.

I o to chodzi, w tej kolejno¶ci.
Najpierw sensowne limity, potem ich przestrzeganie.

Limity s± na większo¶ci dróg sensowne.

Dla melepety - być może.
Zastanowiłbym się, gdyby na przelotowych były podniesione o 50% poza miastem i 100% w mie¶cie.

Data: 2010-09-12 20:55:42
Autor: Budzik
[...]

npz dzis - zjazd z autostrady na nowy tomysl i oganiczenia ostrzegajace o koncu autostrady!

Data: 2010-09-12 20:55:33
Autor: Budzik
[...]

oj zdecydowanie
ja na 6 czy 7 mandatów IMO słuszny zaplaciłem 1 (80/50 - zagadałem sie).
A reszta to były hity typu 59/50, 100/70, 64/50 itp

Data: 2010-09-09 22:45:15
Autor: Jotte
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6ar7j$8ht$1news.onet.pl Robert Wicik
<rwicik@NNNpoczta.onet.pl> pisze:

[...]
Przepraszam, że sie wtr±cę, chociaż prawdę rzekłszy wcale nie mam za co przepraszać.
Jakiej walki, co on tam "tępi"??
Że sobie idiota na swoim czytniku filtry maniacko ustawia?
Przecież to zwykły czubek, z tylu grup go pogonili, a tu znalazł takich, co z nim gadaj±, to i siedzi.

Bo ja zauważam, że coraz więcej ludzi jeĽdzi kapeluszniczo
To wynik m.in. złego systemu szkoleń, w tym selekcji na etapie badań zdrowotnych i psychofizycznych.
A że taki melepeta jak rzeczony Kałwalino podnieca się na necie, wylewa z siebie bzdurne teorie wyobrażaj±c sobie jakim to jest mistrzem kierownicy i odreagowuje frustracje to sprawa czysto medyczna.

--
Jotte

Data: 2010-09-12 20:55:40
Autor: Budzik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik Jotte tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska ...

[...]

wiesz, ze wielu mowi tak o tobie?

Data: 2010-09-12 23:08:15
Autor: Jotte
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
W wiadomo¶ci news:Xns9DF1E63FFED4Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1 Budzik

Nikt. A na pewno nikt istotny.
A wiesz, co ja my¶lę o takich jak ty?

--
Jotte

Data: 2010-09-15 05:08:22
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

no tak...

A wiesz, co ja my¶lę o takich jak ty?

zapewne zaraz sie dowiem.
Bo rozumiem, ze pytanie było retoryczne?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanno¶ć, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2010-09-15 21:31:35
Autor: Jotte
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
W wiadomo¶ci news:15092010.2066ED82budzik61.poznan.pl Budzik
[...]

Nie chce mi się już tych gierek słownych, przepychanek...
Może innym razem, OK?

--
Jotte

Data: 2010-09-12 20:55:39
Autor: Budzik
[...]

i dlatego Exite nie potrafi podac tej ofdległosci, ktora niby utrzymuje?

Data: 2010-09-10 09:36:42
Autor: Mirek Ptak
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia 2010-09-09 15:43,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Bezpieczna odległo¶ć jak już kto¶ pisał liczona przez 7 sekund, to jest
wła¶nie 150m.

Kto tak napisał (nie ¶ledzę w±tku zbyt uważnie)?
Większo¶ć szkół jazdy zaleca 2 sekundy, co bardziej restrykcyjni (moja firma na przykład) 3 sekundy.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-10 09:58:59
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6cn63$itf$1news.onet.pl...
[...]

No ja też nie aż tak, żeby zapamiętać kto.

Data: 2010-09-10 11:37:08
Autor: marjan
W dniu 10.09.2010 09:58, Cavallino pisze:
[...]

Chyba o mnie chodzi ;)

Wyliczyłem jedynie, że jak kole¶ pisze o zachowaniu odstępu większego niż droga hamowania na danej prędko¶ci, to wychodzi że na ¶niegu jad±c 50 km/h trzyma się 7 sekund za poprzedzaj±cym go pojazdem, co IMO jest absurdem.

Data: 2010-09-10 12:42:26
Autor: Excite
W dniu 10.09.2010 11:37, marjan pisze:
[...]

http://www.felgi-opony.com/Warto_wiedziec/Testy_MOTORU_opon_zimowych_w_rozmiarze_195_65R15,1,101,40.html
Przy 40km/h hamowanie na ¶niegu zajmowało od 16,9m do 18,8m na Chińskich oponach. My¶lisz że przy 50km/h droga hamowania wydłużyła by się do 150m ? :) Faktycznie absurd.
http://www.protektor.org.pl/index.php?dzial=porady
Podaj± że przy 50km/h i ¶niegu droga hamowania wynosi 32m. I te 32m będziesz jechał 7 sekund z prędko¶ci± 50km/h ? To fajne wyliczenia zrobiłe¶ nie ma co.

Data: 2010-09-10 12:51:13
Autor: marjan
W dniu 10.09.2010 12:42, Excite pisze:
[...]

Nie wiem sk±d wzi±łe¶ 150 m, przypomnę mojego posta:
<quote>
Trochę dłuższa, niż droga hamowania?! Chcesz przez to powiedzieć, że jad±c 50 km/h  na ¶niegu zostawiasz 100 metrów odstępu przed sob±? Czyli tyle, ile przejedziesz przez ponad 7 sekund?
</quote>

Wg tej symulacji <http://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html> całkowita droga zatrzymania z 50 km/h na ¶niegu wynosi 76 metrów a Ty chcesz więcej odstępu, więc założyłem że 100 m będzie w sam raz.

A 100 metrów z prędko¶ci± 50 km/h samochód przejeżdża przez ponad 7 sekund.

Data: 2010-09-10 12:53:47
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie wiem sk±d wzi±łe¶ 150 m,

Wynik przeliczenia Twoich 7s do prędko¶ci 100 km/h.

Data: 2010-09-10 13:04:01
Autor: marjan
W dniu 10.09.2010 12:53, Cavallino pisze:
Użytkownik "marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:

Nie wiem sk±d wzi±łe¶ 150 m,

Wynik przeliczenia Twoich 7s do prędko¶ci 100 km/h.

Ale te 7 sekund się wzięło z odstępu jaki deklaruje zachowywać Excite jad±c 50 km/h po ¶niegu. :)

Data: 2010-09-10 13:08:03
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d3b1$68p$3news.agh.edu.pl...
[...]

Patrz, to w sumie to jego pomysł. ;-)

Data: 2010-09-10 13:41:22
Autor: Excite
W dniu 10.09.2010 12:51, marjan pisze:
Wg tej symulacji <http://www.prawko-kwartnik.info/anima/predkosc.html>
całkowita droga zatrzymania z 50 km/h na ¶niegu wynosi 76 metrów

Mocno naci±gane albo przy założeniu hamowania bez ABS co jest na obecne czasy archaizmem. Opon zimowych chyba również nie wzięli pod uwagę. Wszystkie współczesne testy zakładaj±ce auto z ABS i opony zimowe wykazuj± drogę hamowania krótsz± od 40m.
http://4x4.auto-swiat.pl/artykuly,Test-opon-zimowych-4x4-Krolowe-sniegu,783,1,Zdjecie,783,1.html
Na letnich wyhamował od 50 do 0 na odcinku ponad 70m. Na zimówkach poniżej 29m. Więc bez przesady z abstrakcyjnymi 100m.

a Ty
chcesz więcej odstępu, więc założyłem że 100 m będzie w sam raz.

14m przed przeszkod± nie musisz się zatrzymywać. Wystarczy 0,5m, byle nie 0m bo to oznacza kolizje.

Data: 2010-09-10 05:13:38
Autor: WS
On 10 Wrz, 13:41, Excite <ni...@none.pl> wrote:

Mocno naci±gane albo przy założeniu hamowania bez ABS co jest na obecne
czasy archaizmem.

Akurat w zimie (zwlaszcza na swiezym sniegu, tak do 1cm, ktory lezy na
suchym asfalcie) to ABS __znacznie__ wydluza droge hamowania... ;)

WS

Data: 2010-09-12 20:55:36
Autor: Budzik
[...]

?
chyba zalezy od tego, jak jest stosowany.
Wiele osób nie wie, ze wtakiej sytuacji trzeba mocno depnac a nie delikatnie do pierwszego uruchomienia sie ABSu

Data: 2010-09-13 09:00:44
Autor: Przemysław Czaja
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:Xns9DF1E6AFED679budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

za wiki

W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na nawierzchni o dobrej przyczepno¶ci znajduje się cienka warstwa luĽna (np. li¶cie, piasek, ¶nieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła przetarłyby słab± warstwę i nast±piłoby zwiększenie siły hamowania, a w układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku przyczepno¶ci

Data: 2010-09-15 05:08:26
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail przempo@poczta.fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

"w pewnych sytucjach" - zgoda
Ale IMO Ws pisał jakoby zawsze w zimie. A to juz nieprawda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2010-09-10 13:45:22
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d5h3$kvm$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No i prawidłowo, bo nie wszyscy je maj±.
Zobaczysz co się tu będzie działo za miesi±c czy dwa.
Będzie stado m±drych kapeluszników, twierdz±cych że opony zimowe w polskim klimacie nie s± potrzebne.
A potem spadnie ¶nieg i kapeluszniki będ± jechały 5 km/h, bo nie założyły zimówek. ;-)

Data: 2010-09-10 13:52:49
Autor: Excite
W dniu 10.09.2010 13:45, Cavallino pisze:
No i prawidłowo, bo nie wszyscy je maj±.

Nie prawidłowo bo nie można zakładać za normę co¶ co norm± nie jest. Jak kto¶ nie ma ABS'u albo jeĽdzi na letnich w zimie to ma dostosować prędko¶ć do możliwo¶ci swoich, swojego pojazdu i drogi. Ale niech nie twierdzi że tyczy się to każdego bo jednak 100m to nie to samo co 30m.

Data: 2010-09-10 14:01:06
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Excite" <niema@none.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6d66i$m5e$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 10.09.2010 13:45, Cavallino pisze:
No i prawidłowo, bo nie wszyscy je maj±.

Nie prawidłowo bo nie można zakładać za normę co¶ co norm± nie jest.

Nie jest?
A sk±d ta wiedza, że na większo¶ci samochodów s± zim± założone zimówki?

Jak kto¶ nie ma ABS'u albo jeĽdzi na letnich w zimie to ma dostosować prędko¶ć do możliwo¶ci swoich, swojego pojazdu i drogi.

Chrzań się z takim dostosowywaniem.
Ma nie jeĽdzić bez zimówek po ¶liskim i już.
Inaczej dostosuje nie tylko swoj± prędko¶ć, ale i połowy miasta przy okazji.

Data: 2010-09-12 20:55:43
Autor: Budzik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik Excite niema@none.pl ...

Bo zazwyczaj szklanka jest miejscowa i jej występowanie najłatwiej
stwierdzić gdy już w co¶ przywalisz, wysiadasz z samochodu i nie możesz
na nogach ustać.
W takich warunkach i 0 km/h może być za dużo, jak masz lekk± górkę to
samochód sam z niej zjedzie, a raczej się zsunie.

Szklanka może kogo¶ zaskoczyć bo nie wszystko da się przewidzieć. Ale jak widzisz pojazd jad±cy przed tob± to musisz zakładać że może w każdej chwili zacz±ć hamować je¶li nie chcesz wjechać mu w dupę. Tu nie ma co zaskakiwać skoro widać że jedzie i widać w jakiej jest odległo¶ci.

imo to jednak podejscie nowicjusza.
nie jestes w stanie jezdzic tak, zeby nie przejechac wybiegajacego na droge łosia.

Data: 2010-09-09 14:38:55
Autor: kamil

"marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> wrote in message news:i6a42m$f9o$1news.agh.edu.pl...
[...]

A gdyby tutaj nagle w przyszlosci bylo przedszkole i wasz synek, ktorego nie macie wiec nie mowcie ze to niemozliwe...

Ja w tym artykule sniegu nie widze, trzymajmy sie moze faktow, co? Motocyklista nie zachowal odleglosci, krotka pilka i koniec dyskusji.

Pozdrwaiam
Kamil

Data: 2010-09-09 16:37:30
Autor: marjan
W dniu 09.09.2010 15:38, kamil pisze:

[...]

Odniosłem się tylko do tej idiotycznej tezy, że koleś zachowuje odległość większą niż droga hamowania z danej prędkości.
Zdecydowanie nie popieram jazdy na zderzaku (DOSĹOWNIE), ale bez popadania w skrajność. 2 sekundy odstÄ™pu od poprzedzajÄ…cego pojazdu uwaĹĽam za wystarczajÄ…ce zwĹ‚aszcza, ĹĽe kierownik hamuje w takich samych warunkach jak ja (no, moĹĽe z tÄ… różnicÄ… ĹĽe raczej ma ABS, a ja nie).

Data: 2010-09-09 15:43:10
Autor: kamil

"marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> wrote in message news:i6arfa$kvr$1news.agh.edu.pl...
[...]

Trzeba zachowac odleglasc na tyle, na ile potrzeba na czas reakcji + poprawka na ewentualnie dluzsza droge hamowania. Ten przed nami nie stanie deba i zatrzyma sie ze 130tu na kilku metrach, wiec nie ma co przesadzac.

Najwyrazniej motocyklista niezle frunal, albo glupio nie wzial tej poprawki na wydluzona droge dla jednosladu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-10 11:08:34
Autor: Sebastian Kaliszewski
kamil wrote:

[...]

Albo jechał innym pasem, na który mądry inaczej polucjant kazał zjechać łapanemu (łapany jechał środkowym, więc któryś pas przeciąć musiał)

\SK

Data: 2010-09-09 16:49:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:

Zdecydowanie nie popieram jazdy na zderzaku (DOSĹOWNIE), ale bez popadania w skrajność. 2 sekundy odstÄ™pu od poprzedzajÄ…cego pojazdu uwaĹĽam za wystarczajÄ…ce

Za mało.
Tyle to w pochmurny dzień możesz reagować na zdarzenie.
A gdzie czas na wytracenie prędkości?

Data: 2010-09-09 08:02:39
Autor: PJ
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
//Za mało.

dobrze pisze, 1s do 50 km/h, 2s powyżej 50 km/h lub jak kto woli
polowa tego co na zegarku ...

P.

Data: 2010-09-09 17:06:41
Autor: marjan
W dniu 09.09.2010 16:49, Cavallino pisze:
Użytkownik "marjan" <marjan@no.spam.student.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:

Zdecydowanie nie popieram jazdy na zderzaku (DOSĹOWNIE), ale bez
popadania w skrajność. 2 sekundy odstępu od poprzedzającego pojazdu
uwaĹĽam za wystarczajÄ…ce

Za mało.

Gdy dobrze się czuję i koncentruję w pełni na drodze wydaje mi się, że w sam raz. Wbrew pozorom to dość duża odległość. Oczywiście traktuję to jak granicę poniżej której nie schodzę. Nie oznacza to, że zawsze jadę z takim akurat odstępem.

Tyle to w pochmurny dzień możesz reagować na zdarzenie.
A gdzie czas na wytracenie prędkości?

Gdy gorzej się czuję (zmęczenie, niewyspanie, ból głowy czy ogólnie złe samopoczucie) i wiem, że mogę mieć dużo gorsze reakcje to zupełnie inna bajka, wtedy jeżdżę wolniej i z większym odstępem.

Data: 2010-09-10 11:15:15
Autor: Sebastian Kaliszewski
Cavallino wrote:
[...]

Ten z przodu teĹĽ nie wytraci jej natychmiast (chyba ĹĽe w coĹ› przywaliĹ‚).   OczywiĹ›cie 2s wtedy, gdy prÄ™dkość jest zbliĹĽona do prÄ™dkoĹ›ci poprzednika. JeĹ›li "dolatuje siÄ™" sporo szybciej to hamować wczeĹ›niej (przy czym jeĹ›li juĹĽ hamujesz to moĹĽesz podejść nieco bliĹĽej niĹĽ 2s, bo noga juĹĽ na hamulcu pedaĹ‚ w jakimĹ› stopniu wciĹ›niÄ™ty, uwaga skupiona, itd. -- reakcja bÄ™dzie szybsza, zwykle o jakieĹ› 0.5s.

pzdr
\SK

Data: 2010-09-10 12:25:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:289pl7-46t.ln1bozon.softax.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Ten z przodu też nie wytraci jej natychmiast (chyba że w coś przywalił). Oczywiście 2s wtedy, gdy prędkość jest zbliżona do prędkości poprzednika.

I siła nacisku na pedał również.
Jak on wykona awaryjne hamowanie, to zanim dotrze, że Ty też musisz będziesz już w jego kufrze.

Data: 2010-09-10 16:25:27
Autor: Sebastian Kaliszewski
Cavallino wrote:
[...]

Zakładam, że dojeżdżam do gościa który w danym momencie nie hamuje tylko po prostu jedzie wolniej (i w każdej chwili może zacząć hamować).

Jak on wykona awaryjne hamowanie, to zanim dotrze, że Ty też musisz będziesz już w jego kufrze.

Jeśli będę 1.5s za nim i już wcześniej hamowałem (i mam sprawne hamulce, odpowiednie opony itp oczywistości) a on właśnie zaczął to bez przesady -- zapalenie się stopów poprzednika jest sygnałem że trzeba docisnąć. A różnica pomiędzy "docisnąć" a "przenieść nogę z pedału gazu na pedał hamulca i depnąć" jest mimo wszystko znacząca. A jak obaj już wcześniej hamujemy to się kontroluje czy koleś z przodu nie rośnie w oczach. I celuje się w zatrzymanie za nim, ale nie dużo za nim. I jednocześnie kontroluje się czy ktoś przypadkiem z tyłu nie ma problemów z zatrzymaniem (bo się zdarza, że ktoś zahamuje, ktoś zanim dociśnie do końca i stanie nie 1m za tylko np. 6m za, a następnemu tych 5m zabraknie już i bum -- co z tego że jego wina skoro i tak jest kłopot, chrzanienie się z naprawą, itp).

pzdr
\SK

Data: 2010-09-10 18:51:12
Autor: Cavallino
[...]

Nie wiem o czym mówisz, ale na pewno nie o przypadku, że ktoś za kimś jedziesz od jakiegoś czasu i on NAGLE STAJE HA HAMULCU bo wyskoczył mu z krzaków pies z suszarką.
Wtedy Twoje 2 sekundy to będzie za mało w 99% przypadków.

Data: 2010-09-09 09:17:16
Autor: Andrzej Lawa
[...]

Odpowiednia jest taka, by bezpiecznie wyhamować.

Zachowujesz takÄ… samochodem? a wiesz co siÄ™ dzieje z motocyklem przy awaryjnym hamowaniu?

Jak nie potrafisz - nie pchasz siÄ™ na afisz.

Data: 2010-09-09 08:37:03
Autor: masti
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 09:17:16 +0200, osobnik zwany Andrzej Lawa
wystukał:

W dniu 09.09.2010 00:39, masti pisze:

Hmmm, no jak na mĂłj gust to to siÄ™ nazywa niezachowanie odpowiedniej
odległości od poprzedzającego pojazdu...

jaka jest odpowiednia jak kolesiowi przed TobÄ… machajÄ… lizakiem na
pustej dordze a on wali w heble z całej siły?

Odpowiednia jest taka, by bezpiecznie wyhamować.

zawsze zakładasz, że ten przed tobą stanie w miejscu?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 10:56:59
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-09 10:37, masti pisze:
[...]

A ten mini stanÄ…Ĺ‚ przed tymi motocyklami w miejscu?

A.

Data: 2010-09-09 12:02:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-09-09, masti <gone@to.hell> wrote:

Odpowiednia jest taka, by bezpiecznie wyhamować.

zawsze zakładasz, że ten przed tob± stanie w miejscu?

A to on zatrzymał się w miejscu?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-09-09 14:35:57
Autor: kamil

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i693b1$ugj$3news.onet.pl...
[...]

jaka jest odpowiednia jak kolesiowi przed TobÄ… machajÄ… lizakiem na pustej
dordze a on wali w heble z całej siły? Zachowujesz taką samochodem? a
wiesz co siÄ™ dzieje z motocyklem przy awaryjnym hamowaniu?

masti, na droge moze wylezc kot, pies, dziecko, pijak, statek pozaziemski albo meteoryt. Kierowca przed toba moze wtedy wcisnac hamulce w podloge i twoim zasranym obowiazkiem jest zachowac taka odleglosc, zeby ominac go albo zdazyc zahamowac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-09 14:04:45
Autor: masti
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 14:35:57 +0100, osobnik zwany kamil
wystukał:

[...]

ja nie mĂłwiÄ™, ĹĽe nie, ale tu mamy jeszcze zmianÄ™ pasa IMHO.
Do tego policjant ma zatrzymywać tak by nie spowodować zagrożenia. To nie jest przypadek losowy.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 15:23:23
Autor: kamil
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i6apht$8dq$8news.onet.pl...

[...]

Jasne ze policja glupio zrobila lapiac w takim miejscu, ale zwalanie na nich calej winy za slepego motocykliste zapierdalajacego tak, ze nie zdazyl zareagowac to przesada.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-14 12:19:47
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomo¶ci news:i6aqkt$ogm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Szczegolnie wtedy jak los z morrisa zmienil pas wprost przed jadacego _swoim_ pasem motocykliste.

PS
Jak sie tak bedziesz zapluwac ze zlosci na motocyklistow, bedziesz mial zajady.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-14 15:20:23
Autor: Przemysław Czaja
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku

Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak"

[...]

W ten sposób mozna prowadzić dyskusję do u.... ¶mierci, ponieważ gdyby kierowca morrisa jechał z dozwolon± predko¶ci± policja nie chciała/musiała go zatrzymywać - najbardziej ciekawi mnie jednak zachowanie tych wszystkich krzykaczy choćby na niemieckich drogach - jad± jak trusie 50km/h, 40km/h czy ile tak akurat jest i ani słowa sprzeciwu

Data: 2010-09-14 17:11:55
Autor: kamil

"Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> wrote in message news:4c8f4c44$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zwisaja mi i powiewaja jako grupa, mowie o konkretnym przypadku. Jesli cisnienie podnosi ci sie na wzmianke o kazdym osle na jednosladzie, zejdziesz na zawal przed czterdziestka.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-09 00:38:17
Autor: Cavallino
Użytkownik "Kazimierz Uromski" <usunto.legalnycyklista@gmail.zx.comzamiastzx> napisał w wiadomo¶ci news:

Je¶li chc± sobie przekraczać prędko¶ć to (poza miastem)

Nie zrozumiałe¶ co czytasz?
No to powtórzę:

"bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej przechodz±ca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każd± stronę"
HINT: Autostrada w Poznaniu jest węższa.

Tak wiem, kapelusz warning. Wolę kapelusza 60 na 80

Bo¶ głupi.
KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2010-09-09 12:07:47
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6938o$bpq$1news.onet.pl...
[...]

I co - jaki¶ dureń ustawił bez powodu 80?
Zastanów się jeszcze raz.

Data: 2010-09-09 12:12:08
Autor: Cavallino
[...]

Tak.
Bo to jest podwyższenie (ale za małe) - miejsce jest z 200 m za tablic± "Poznań".
Jakby nie był durniem, to ta tablica powinna być 5 km dalej - przed rondem Rataje.

Data: 2010-09-09 12:15:31
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6abto$t4v$1news.onet.pl...
Tak.
Bo to jest podwyższenie (ale za małe) - miejsce jest z 200 m za tablic± "Poznań".
Jakby nie był durniem, to ta tablica powinna być 5 km dalej - przed rondem Rataje.

To nie pisz po próżnicy, tylko działaj.

Data: 2010-09-09 12:15:54
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6ac1a$tfb$1news.onet.pl...
[...]

Nic nie da.
Nawet nie odpowiadaj± na podpisane maile.

Data: 2010-09-09 12:18:42
Autor: Robert Wicik
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6ac4q$tol$1news.onet.pl...
To nie pisz po próżnicy, tylko działaj.

Nic nie da.
Nawet nie odpowiadaj± na podpisane maile.

Maj± w skrzynce: NIE-LUBIE-SPAMU?

Data: 2010-09-09 12:19:13
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6ac7a$tv2$1news.onet.pl...
[...]

Nie, maj± gdzie¶ swoje obowi±zki, które s± nałożone ustawowo.
Tak samo te o odpowiadaniu na korespondencję od obywateli, jak i sensowne ustawianie znaków.

Data: 2010-09-09 12:30:41
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 12:19, Cavallino pisze:
[...]

Mailowe powiadomienie nic nieda, to taka łatwizna. Urzędnik jak dostanie pismo na papierze, zadekretowane musi na nie odpowiedzieć. Trzeba tylko napisać rozs±dnie, to odpowiedĽ będzie rozs±dna. Zawiłe tłumaczenie spowoduje tylko to że będ± się przerzucać pomiędzy wydziałami i g* z tego wyjdzie.

Data: 2010-09-09 12:35:06
Autor: Cavallino
Użytkownik "Piotr Jurczak" <piotr.jurczak@plusnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Mailowe powiadomienie nic nieda, to taka łatwizna. Urzędnik jak dostanie pismo na papierze, zadekretowane musi na nie odpowiedzieć.

Na mailowe też musi, zreszt± poznański ZDM ma wyraĽnie to zaznaczone na stronie.
http://www.zdm.poznan.pl/about.php?site=kontakt

"Zarz±d Dróg Miejskich w Poznaniu informuje, że udziela odpowiedzi na korespondencje otrzymywan± poczt± elektroniczn±, która spełnia wymogi okre¶lone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu postępowania administracyjnego. Oznacza to, że tre¶ć kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazan± osobę (imię i nazwisko) od której pochodz±, jej adres (kod pocztowy,miejscowo¶ć, ulica i nr domu) i ż±dania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu wnosz±cego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia."

Data: 2010-09-09 12:42:50
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 12:35, Cavallino pisze:
[...]

Pewnie nie maj± papieru żeby wydrukować, a jak zadekretować długopisem na meilu :)

Data: 2010-09-12 20:55:38
Autor: Budzik
[...]

daj spokój Cavallino, toz to jedno z najbardziej nibezpiecznych miejsc na drogach
Niebezpieczna, kolizjogenna trzypasmówka, te tragiczne skrzyzowania bezkolizyjne i w ogole dupa blada.
A wyjazd w druga strone jeszcz eniebezpieczniejszy - całe szczescie ze tam ograniczyli do 70 i susza jeszcze czesciej.... ;-P

Data: 2010-09-12 23:33:45
Autor: Cavallino
[...]

Może masz rację.
W końcu zawsze może się zdarzyć jaki¶ my¶liciel, który przeskoczy trzy bariery energochłonne, żeby sobie skrócić drogę na drug± stronę ulicy, a za punkt honoru uważa niekorzystanie z przej¶ć podziemnych lub naziemnych.

Data: 2010-09-09 12:21:27
Autor: jerry
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6abir$s4d$1news.onet.pl...
"bezkolizyjna, droga krajowa, parę km dalej przechodz±ca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każd± stronę"
I co - jaki¶ dureń ustawił bez powodu 80?
Oczywi¶cie, że nie. Co z tego, że bezkolizyjna, skoro łata na łacie
łatę łat± pogania i zaczynasz fruwać przy prędko¶ci pow. 80 nawet z niskim ¶rodkiem ciężko¶ci.
Oczywi¶cie łatwiej ograniczenie postawić, niż naprawić porz±dnie
bo kasę musiałby wyłożyć ZDM, a nie DDKiA

Data: 2010-09-09 10:26:38
Autor: masti
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 12:21:27 +0200, osobnik zwany jerry
wystukał:

środkiem ciężkości. Oczywiście łatwiej ograniczenie postawić, niż
naprawić porządnie bo kasę musiałby wyłożyć ZDM, a nie DDKiA

nie ma takiej możliwości. Zawsze płaci zarządca drogi. Więc albo jest to droga krajowa i wtedy GDDKIA albo wojewódzka i wtedy zarząd wojewódzki albo miejska i wtedy ZDM.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 12:33:28
Autor: J.F.
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:i6acou$8dq$3news.onet.pl...
[...]
droga krajowa i wtedy GDDKIA albo wojewĂłdzka i wtedy zarzÄ…d wojewĂłdzki
albo miejska i wtedy ZDM.

A jak ulicami miasta przechodzi droga krajowa, ale zapadlo sie torowisko dla tramwajow ?
albo trzeba wymienic rury pod jezdnia ?

Cos mi sie wydaje ze jakos sie dziela zarzadem i kosztami.

Bo tak dalej patrzac .. GD robi obwodnice, a miastu dochodzi wtedy koszt utrzymania drogi w centrum - obwodnice sie miastu nie oplacaja :-)

J.

Data: 2010-09-09 18:28:24
Autor: Jacek
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6ad5e$sa$1news.onet.pl...

A jak ulicami miasta przechodzi droga krajowa, ale zapadlo sie torowisko dla tramwajow ?
albo trzeba wymienic rury pod jezdnia ?

Cos mi sie wydaje ze jakos sie dziela zarzadem i kosztami.

w szczecinie za torowiska i jezdnie w promieniu 0,5m od torowiska odpowiada zditm i to na ich zlecenia sÄ… naprawiane dziury przy i miedzy torami.

Jacek

Data: 2010-09-09 12:23:15
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c88b52d$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Łapali za nowym wiaduktem, który ma chyba ze 3 lata, asfalt jest jak igła.

Data: 2010-09-10 16:04:15
Autor: jerry
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomo¶ci news:i6acij$uvh$1news.onet.pl...
[...]

Sam bzdurzysz. Trzy pasy s± od ronda do wiaduktu.
za wiaduktem do autostrady już tylko dwa pasy
Na trzypasmówce łaty i koleiny trzęs± każdym.
Nowy asfalt jest tylko w okolicy wiaduktu.

Data: 2010-09-10 18:49:34
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8a3ae0$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tyle że to było w drug± stronę........
Za wiaduktem - czyli na wysoko¶ci Giełdy.
A teraz przepro¶.

Na trzypasmówce łaty i koleiny trzęs± każdym.

Nie w t± stronę o której mowa.

Data: 2010-09-10 19:57:42
Autor: jerry
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomo¶ci news:i6dnit$f4e$1news.onet.pl...
[...]

Też s± koleiny. Jak się z wiaduktu zjeżdża, trzeba wrzucić na luz
i się przepisowo kulać do ronda

A teraz przepro¶.
niby za co? za dziurawe drogi? Niech ZDM przeprasza.

Data: 2010-09-10 21:00:48
Autor: Cavallino
[...]

Też s± koleiny.

Kiedy tam jechałe¶?
Bo ja dzisiaj i jako¶ nie mam zastrzeżeń do nawierzchni.
Oby każda ulica w mie¶cie miało choć tak±.
Owszem, było Ľle na wiadukcie za osiedlem Lecha, ale w tym roku wymienili asfalt i jest ok.
Dopiero sam dojazd do ronda jest w katastrofalnym stanie.

Data: 2010-09-12 20:55:42
Autor: Budzik
[...]

no jak bez powodu
przeciez mowi, ze susza!

Data: 2010-09-09 07:10:25
Autor: to
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
begin Kazimierz Uromski
Hmmm, no jak na mĂłj gust to to siÄ™ nazywa niezachowanie odpowiedniej
odległości od poprzedzającego pojazdu...

Co ma piernik do wiatraka? To, ze motocyklista nie zachował odpowiedniej odległości to jedno, to ze policjant nie dokonał zatrzymania w sposób bezpieczny to drugie.

Przykład podobnej akcji jest np. tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=sjjIoZg_zmE

Polecam komentarz policjanta który nie widzi najmniejszego problemu, ba, ten przykład policyjnej niekompetencji został wybrany jako przykład do zilustrowania zachowania "piratów drogowych".

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 09:21:07
Autor: Robert_J
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
...to ze policjant nie dokonał zatrzymania w sposób
bezpieczny to drugie.

Kurde, następny :-). Pokaż mi gdzie w tym artykule jest zapis wskazujący na nieprawidłowy lub niebezpieczny sposób zatrzymania przez policję? Jeden zasugerował, drugi podchwycił i zaraz będzie dorobiona do zdarzenia zupełnie nieprawdopodobna ideologia ;-)

Data: 2010-09-09 09:15:19
Autor: to
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
begin Robert_J
[...]

Ale co Ty chciałbyś tam przeczytać? Powpadali na siebie podczas zatrzymania do kontroli, więc nie było to przeprowadzone bezpiecznie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 13:35:37
Autor: perszing
W dniu 2010-09-09 09:21, Robert_J pisze:
[...]

Jesli wierzysz ze gazety pisza prawde to grubo sie mylisz.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-09-09 09:32:13
Autor: Cavallino
Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:

Polecam komentarz policjanta ktĂłry nie widzi najmniejszego problemu, ba,
ten przykład policyjnej niekompetencji został wybrany jako przykład do
zilustrowania zachowania "piratĂłw drogowych".

Już kilka lat temu zatrzymywany nie zdążył wyhamować pod Puszczykowem w analogicznej sytuacji.
Szkoda że tym razem zdążył, może motocyklista by był cały, za to jednego debila ubranego na niebiesko mielibyśmy z głowy.

Data: 2010-09-09 08:27:50
Autor: Mathew Kosecki
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatalna_seria_wypadkow.html

W zeszłe wakacje będ±c na rolkach widziałem tak± scenę, że nie wierzyłem
własnym oczom.. W DC na wylocie z tunelu Wisłostrady w stronę Gdańska jak
często suszyły sobie misie, bo miejsce zacne, 3 pasy równego asfaltu,
ograniczenie do 50 a i misia nie widać zza zakrętu i górki przy wyjeĽdzie z
tunelu. No i odpoczywałem sobie niedaleko tych misiów bo już trochę się
wyrolkowalem i obserwowałem ich działania. Jak na zło¶ć nic. Strzela ze
starocia suszarki na kablu i nic. Irytacja ro¶nie.. W końcu jest. Co z tego że
na skrajnym lewym pasie. Mi¶ rusza dziarsko przebieraj±c nogami na ¶rodek
Wisłostrady strzelaj±c z suszarki do delikwenta.. No ale za zakrętem tuż za
nieszczę¶nikiem pojawia się drugi drogowy bandyta jad±cy pewnie z 70km/h
prawym pasem.. A mi¶ na ¶rodku.. Sruuu ten z prawego pasa hamuj±c z piskiem
napina kabel między baz± a suszar± i w końcu wyrywa j± z ręki zaskoczonego /a
jakże!/ pana policjanta. Niech się cieszy że uszedł z życiem.. Zatrzymał obu
kierowców i co¶ tam o mandatach wspominał ,ale ja i ludzie którzy to widzieli
na tyle gło¶no wspominali "że to się nadaje do prasy" i że będ± ¶wiadczyć w
razie czego że "sprawcy" jaki i policja się rozjechali po pogawędce. Czym
można tłumaczyć takie zachowanie? Instynktem łowcy? Ech..  --

Data: 2010-09-09 01:34:44
Autor: WS
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
On 9 Wrz, 10:27, "Mathew Kosecki" <fajnef...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Czym  można tłumaczyć takie zachowanie? Instynktem łowcy? Ech..

a takie? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news/policjant-samobojca,1439783
?

WS

Data: 2010-09-09 12:34:37
Autor: Bartas_M5
wrote:
[...]

W drugiej czę¶ci filmu ewidentnie dupy dał kole¶ z BMW, co się spinał za bardzo i musiał doprowadzić do kolizji. Takich ormowców powinni karać najsurowiej.
Sam jeżdżę moim M5 jak kolega z białego ałta i nikomu krzywda się nie robi.

Bartas_M5

Data: 2010-09-09 12:50:21
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-09 12:34, Bartas_M5 pisze:

[...]

Och, juz od jakiegos czasu wiemy ze jestes idiot±. Nie musisz nas ciagle o tym przekonywac.

Data: 2010-09-09 12:07:20
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
To chyba plaga jaka¶, następne psy nie potrafiły jeĽdzić:
http://www.gloswielkopolski.pl/aktualnosci/305227,kalisz-mandat-dla-policjanta-za-sciecie-sygnalizatora,id,t.html

"¦cięty sygnalizator ¶wietlny i rozbity radiowóz, to efekt kolizji jak± spowodowali dzisiaj nad ranem kaliscy policjanci z referatu patrolowo-interwencyjnego.

Do zdarzenia doszło krótko po godzinie 5. Dyżurny kaliskiej komendy otrzymał zgłoszenie w jednym z mieszkań przy ulicy Grzybowej zał±czył się alarm. W zwi±zku z podejrzeniem, że może być to włamanie, na miejsce wysłano jeden z patroli. Nie dojechał ona jednak na miejsce. Kieruj±cy radiowozem policjant, na skrzyżowaniu Trasy Bursztynowej i ulicy Łódzkiej stracił panowanie nad autem i uderzył w znajduj±cy się po drugiej stronie jezdni sygnalizator. Pojazd uderzył jeszcze w ogrodzenie posesji. W radiowozie wystrzeliły poduszki powietrzne. Policjantom nic się nie stało. Obaj byli trzeĽwi. Kieruj±cy radiowozem został ukarany mandatem w wysoko¶ci 500 złotych."

Data: 2010-09-09 12:36:04
Autor: Bartas_M5
Cavallino pisze:
[...]

kuĽwa, powinni rozgodzić te bande w 3 dupy

Data: 2010-09-09 08:44:03
Autor: kurdybanek
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

Wczoraj jeĽdziłem po Poznaniu. Nie wiem sk±d było tylu motocyklistów. Natomiast patrz±c na sposób ich jazdy dziwię się, że tak mało było wypadków z ich udziałem.

Data: 2010-09-09 09:44:13
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-08 23:55, Cavallino pisze:
[...]

Je¶li jeste¶ ¶wiadkiem i wiesz jak to się stało to idĽ na prokuraturę i złóż doniesienie o przestępstwie.

Data: 2010-09-09 01:13:58
Autor: G Nowak
> [...]
> zatrzymać z tego miejsca.
> Debilizm, to jest mało powiedziane.

Je¶li jeste¶ ¶wiadkiem i wiesz jak to się stało to idĽ na prokuraturę i

Jasne, palownia i tak znajdzie sobie alternatywna wersje wydarzen a
gosc znajdzie sie na specjanej liscie lepiej wyczesywanych w razie
ewentualnej kontroli drogowej.

--
pozdr

Data: 2010-09-09 10:19:43
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "G Nowak" <gnowak84@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:7b4a5d1b-1cc6-4be4-8f29-0004f409de37k13g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

złóż doniesienie o przestępstwie.

Jasne, palownia i tak znajdzie sobie alternatywna wersje wydarzen

Dokładnie.
Jestem dziwnie spokojny, że żaden pies za ten wypadek nie beknie.
A powinno wielu, pocz±wszy od pomysłodawcy tego miejsca do suszenia.
Podejrzewam, że stanowisko miałby do¶ć wysokie.

Data: 2010-09-09 10:24:05
Autor: Piotr Jurczak

Przeczytaj co napisałe¶:

> [...]

Nie byłe¶ tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.
Co ci policja zrobiła że tak się ich czepiasz ?
Pozdrawiam

Data: 2010-09-09 10:26:32
Autor: Cavallino

Przeczytaj co napisałe¶:

Nie byłe¶ tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jeste¶, że ich bronisz w ten kretyński sposób?

Data: 2010-09-09 10:59:16
Autor: Arek (G)

Przeczytaj co napisałe¶:

Nie byłe¶ tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jeste¶, że ich bronisz w ten kretyński sposób?

Ale po czym widać, ze miałe¶ rację? Jedyne co napisałe¶, to to że kole¶ na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina policji?

A.

Data: 2010-09-14 08:01:42
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-09-09 10:59, Arek (G) pisze:

Ale po czym widać, ze miałe¶ rację? Jedyne co napisałe¶, to to że kole¶
na motocyklu nie ogarniał tego co dzieje się przed nim. Gdzie tu wina
policji?

Chciałbym zapytać ile razy w swojej karierze kierowcy miałe¶ sytuację że kto¶ przed tob± na ekspresówce czy innej trasie wielopasmowej po za terenem zabudowanym nagle zatrzymał się do 0 gwałtownie hamuj±c?

Policja powinna przewidzieć że zatrzymuj±c w tym miejscu stwarza realne zagrożenie na drodze a jak tego nie przewidziała tzn że celem policji nie jest dbanie o bezpieczeństwo ale wręcz przeciwnie - stwarzanie zagrożeń...

Kiedy¶ widziałem tak± sytuacje a propos tematu...
Policja stała za przystankiem autobusowym i zatrzymywała samochody które naturalnie stawały w zatoczce autobusowej blokuj±c w ten sposób możliwo¶ć wjechania w ni± autobusu i bezpiecznego zatrzymania się oraz wypuszczenia pieszych. Którego¶ pięknego dnia jechałem takim autobusem i siedziałem może na 3 siedzeniu po prawej stronie wiec dokładnie widziałem jak to wygl±da. Po zatrzymaniu się i kierowca autobusu wyszedł do rzeczonych panów policjantów i gło¶nym krzykiem nie przebieraj±c w słowach powiedział co na ten temat my¶li. Panowie próbowali się chyba tłumaczyć ale sami rozumieli że robi± Ľle ponieważ więcej nie widziałem ich w tym miejscu a było to z 10 lat temu...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-09-14 13:20:37
Autor: Arek (G)
W dniu 2010-09-14 08:01, The_EaGle pisze:
[...]

Hamowanie awaryjne samochodu przede mn± zdarzyło mi się co najmniej kilka razy, raz na ekspresówce kilka razy w Niemczech na autostradzie raz we Włoszech.

Prawie zawsze działo się tak, że zaraz za łukiem, albo wniesieniem okazywało się, że jest korek. W niemczech jest o tyle dobrze, że ostatni w szeregach maj± wł±czone awaryjne więc jeżeli nic nie zasłania widoczno¶ci (łuk, wzniesienie) to widać z daleka. W Polsce niestety ten zwyczaj (zreszt± wynikaj±cy z przepisów) jest rzadko¶ci±.

Tak nawiasem, sposób my¶lenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie, jest główn± przyczyn± wypadków polaków na zachodnich autostradach.

[...]

Trochę prawdy w tym jest. Ale też nie musz± zakładać, że po drodze jeżdż± kolesie, których prędko¶ć 80km/h przerasta. Bo powiedzmy sobie szczerze, samochód przed motocyklist±, też nie zatrzymał się w miejscu.

[...]

Pozdrawiam,
A.

Data: 2010-09-17 04:55:19
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail aaa@bbb.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

moze nie az taka rzadkoscia, ae rzeczywiscie w tym kontekscie kapeluszników sporo.

Tak nawiasem, sposób my¶lenia prezentowany przez Cavallino i Ciebie, jest główn± przyczyn± wypadków polaków na zachodnich autostradach.

mozsz przytoczyc jakies statystyki?
duzo tych wypadków?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedy¶ osi±gnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2010-09-09 11:00:34
Autor: Piotr Jurczak

Przeczytaj co napisałe¶:

Nie byłe¶ tam, nie wiesz jak to się stało, a wydajesz wyrok.

No i?
Jak widać miałem rację, więc o co chodzi?
Psi syn jeste¶, że ich bronisz w ten kretyński sposób?
Nie przeczytałem komentarzy w notatce, teraz już wiem że jeste¶ wk* bo ci pizza wystygła. Typowy pizzowóz to skuter, mogłe¶ się przecisn±ć a nie wyżalać na pms. Chcesz chusteczkę by otrzeć łzy ?

Data: 2010-09-09 11:43:08
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Piotr Jurczak" <piotr.jurczak@plusnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Nie przeczytałem komentarzy w notatce,

PLONK
Popyskować to sobie możesz tatusiowi, najwyżej Ci dupsko paskiem złoi.

Data: 2010-09-09 12:07:50
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 11:43, Cavallino pisze:
[...]

Sam napisałe¶ że wozisz pizzę, chyba że kto¶ się pod Ciebie podszywa. SprawdĽ lepiej to. Proponuję przeczytać wszystkie komentarze do artykułu, chociaż to nie ma żadnego znaczenia bo równie dobrze wszystkie komentarze może pisać jedna osoba.
Jeste¶ tak samo pewny tego pyskowania jak wypadku ?

Data: 2010-09-09 12:14:12
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Piotr Jurczak" <piotr.jurczak@plusnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Sam napisałe¶ że wozisz pizzę, chyba że kto¶ się pod Ciebie podszywa.

Oczywi¶cie że się podszywa, ten sam co na tej grupie nie raz i nie dwa.
Tomasz Bartowiak się ta menda nazywa.

SprawdĽ lepiej to.

Ok, zwracam honor, je¶li nie Ty byłe¶ autorem tego podszywania.
Było od razu tak napisać, już zgłosiłem t± podszywkę w odpowiednie miejsce.

Data: 2010-09-09 12:27:14
Autor: Piotr Jurczak
W dniu 2010-09-09 12:14, Cavallino pisze:
[...]

No dobra, od razu lepiej jak sprawdzisz ip to może skojarzysz  kogo¶ z icpnet.pl. Uważam że takie podszywanie się pod kogo¶ to chamstwo i kryminał, ale w tym wypadku to raczej piaskownica. SprawdĽ np w Ľródłach wiadomo¶ci na p.m.s, je¶li znajdziesz podobny to jest szansa że to ten pajac. Nie jest to stuprocentowej bo może nadawać z kilku różnych komputerów.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-09 12:33:07
Autor: Cavallino
[...]

Przecież kojarzę.
Już kiedy¶ przeprowadziłem ¶ledztwo jak tu się na grupie podszywał pod różnych ludzi.

Wyszło że nazywa się Tomasz Bartowiak.
Kiedy¶ pisał z maila: tomasz.bartkowiak@allegro.pl, potem z innych, ale niezmiennie w ten sam sposób.
Oczywi¶cie ci±gle z icpnet.

Data: 2010-09-09 12:00:18
Autor: Cavallino
[...]

Żeby nie było - my¶lisz, że takie fałszowanie wpisów na GW, to jest fajna zabawa?
Jesli tak to po prostu jeste¶ debilem, takim samym jak ten kto to zrobił.
Pewnie Tomasz Bartowiak, który znowu zapomniał lekarstwa wzi±ć.

Data: 2010-09-09 09:46:07
Autor: Gryngol
Cavallino pisze:
[...]

dlatego trzeba zachować prędko¶ć i odległo¶ć do poprzedzaj±cego pojazdu tak±, aby w razie jego gwałtownego hamowania, móc sie bezpiecznie zatrzymać za nim

Data: 2010-09-09 09:52:47
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Gryngol" <jack22a@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6a3c7$303p$1opal.icpnet.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Bla, bla, bla.
Nie o tym mowa, jakby¶ nie zauważył, więc daruj sobie banały.
Na 99% każdy z kierowców przeżył już sytuację gdy się zagapił i zrobiło mu się gor±co podczas hamowania poprzednika, a co dopiero mówić o hamowaniu awaryjnym.
Zupełnie zbędnym w danym przypadku, tak jak całe to suszenie w tym miejscu.

Latem jakiekolwiek zagrożenia w tym miejscu wystepuj± tylko w dwóch przypadkach.
Jednym z nich jest giełda rolna do której dojazd wieczorami potrafi zakorkować okolice, ale wtedy wszyscy jad± wolno, więc prędko¶ć nie stanowi zagrożenia.
Drugim s± działania palantów z suszarkami.
Nigdy więcej nie słyszałem o jakimkolwiek zdarzeniu w tym miejscu, a jeĽdzimy nim minimum kilka razy dziennie.

Data: 2010-09-09 10:12:53
Autor: LEPEK
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W dniu 2010-09-09 09:52, Cavallino pisze:

Bla, bla, bla.

Drugim s± działania palantów z suszarkami.

Bla, bla, bla.

Czyli policjanci nie powinni wyłapywać zapieprzaj±cych za szybko, bo stwarza to zagrożenie dla zapieprzaj±cych i siedz±cych im na zderzakach.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-09-09 09:17:19
Autor: to
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
begin LEPEK
Czyli policjanci nie powinni wyłapywać zapieprzających za szybko, bo
stwarza to zagroĹĽenie dla zapieprzajÄ…cych i siedzÄ…cych im na zderzakach.

Jeśli nawet to w taki sposób, żeby na siebie nie powpadali. Przy czym muszą brać pod uwagę aktualną sytuację na drodze, a nie czynić założenia w stylu "jak wylezę przed niego z lizaczkiem, to na pewno się zatrzyma, a ten z tyłu na niego nie wpadnie, bo jestem super policjantem".

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-09 11:56:21
Autor: LEPEK
W dniu 2010-09-09 11:17, to pisze:
[...]

w stylu "jak wylezÄ™ przed niego z lizaczkiem, to na pewno siÄ™ zatrzyma, a
ten z tyłu na niego nie wpadnie, bo jestem super policjantem".

Masz rację. Może nie dokładnie napisałem to, co miałem na myśli.
Chodzi mi mianowicie o to, że zapieprzający usprawiedliwia najechanie na kogoś tym, że była kontrola z suszarką. Nie - to nie on jechał za szybko, to nie on nie zachował odstępu, _tylko_ policjant spowodował wypadek. A to obie strony się przyczyniły do zdarzenia.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski

Data: 2010-09-09 12:02:34
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości news:

Chodzi mi mianowicie o to, ĹĽe zapieprzajÄ…cy usprawiedliwia najechanie na kogoĹ›

Ale kto zapieprzał i skąd to wiesz?

tym, że była kontrola z suszarką. Nie - to nie on jechał za szybko, to nie on nie zachował odstępu, _tylko_ policjant spowodował wypadek.

Bo tak było.
I im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
To że zbyt mały odstęp, albo zwykłe zagapienie się do tego przyłożyło, to jest oczywiście prawdą, ale bezpośrednią przyczyną wypadku były działania polucjanta.

Data: 2010-09-09 12:26:10
Autor: Przemysław Czaja
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

UĹĽytkownik "Cavallino" <>

[...]

Na przejeĹşdzie  kolejowym zatrzymaĹ‚ siÄ™  pociÄ…g, szlabany opuszczone - kierowca samochodu jechaĹ‚ zbyt szybko, byĹ‚ roztargniony wpakowaĹ‚ siÄ™ w pociÄ…g - oczywiĹ›cie bezpoĹ›redniÄ… przyczynÄ… katastrofy byĹ‚ maszynista ktĂłry zatrzymaĹ‚ lokomotywÄ™.

Twój tok myślenia przypomina mi sranie do umywalki, mało, że smierdzi, to jeszcze nie chce spływać, podobnie jak ty.

Data: 2010-09-09 12:29:23
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

MĂłj tok myĹ›lenia przypomina mi sranie do umywalki, maĹ‚o, ĹĽe smierdzi,  to jeszcze nie chce spĹ‚ywać, podobnie jak ja

Niestety, masz rację, więc napraw to i jednak spłyń gdzie Twoje miejsce.

Data: 2010-09-09 12:34:19
Autor: Przemysław Czaja
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

UĹĽytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

Mój tok myślenia przypomina mi sranie do umywalki, mało, że smierdzi, to jeszcze nie chce spływać, podobnie jak ty

Niestety, masz rację, więc napraw to i jednak spłyń gdzie Twoje miejsce.

Ja nie kryje się za jakimś głupkowatym nickiem - czy i Tobie starczy odwagi?

Data: 2010-09-09 12:35:59
Autor: Cavallino
[...]

I co to zmienia w stanie twojego mĂłzgu?

Data: 2010-09-09 12:43:27
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

Tak jak myślałem,

Ty nie myślałeś.
Jak do tej pory nie udowodniłeś, że w ogóle jesteś do tego zdolny.
Jedyne na co Cię stać to szczekanie na grupach.

Data: 2010-09-09 13:01:17
Autor: Przemysław Czaja
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

UĹĽytkownik "Cavallino"

[...]

Stać mnie na wiele wiÄ™cej, ale po co dyskutować z anonimowÄ… Ĺ‚ajzÄ…, ktĂłra boi siÄ™ wystawić Ĺ‚eb spod podkulonego ogona - jedyna twoja siĹ‚a tkwi w anonimowoĹ›ci, ide o zakĹ‚ad, ĹĽe podpisujÄ…c siÄ™ imieniem i nazwiskiem nie wypisywaĹ‚ byĹ› na  grupie debilizmĂłw, jak to masz w zwyczaju. PrzemyĹ›l to pajacu, a być moĹĽe odwaĹĽysz siÄ™ wystawić Ĺ‚eb z szamba w ktĂłre nie dość, ĹĽe sam wlazĹ‚eĹ›, to jeszcze prĂłbujesz wciÄ…gać innych.

Data: 2010-09-09 13:08:54
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i6af12$g44$1mx1.internetia.pl...

UĹĽytkownik "Cavallino"

[...]

Stać mnie na wiele więcej,

To idź się kolegom w piaskownicy pochwal i skończ to pierdzielenie tutaj.

Data: 2010-09-09 13:51:41
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Masz szczęście tchórzu - inaczej trudno cie nazwać, że nie jesteś z mojej piaskownicy bo za takie gadanie dostał byś w pysk i było by po dyskusji.

Data: 2010-09-09 13:55:52
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:

To idź się kolegom w piaskownicy pochwal i skończ to pierdzielenie tutaj.

Masz szczęście tchĂłrzu  inaczej trudno cie nazwać, ĹĽe nie jesteĹ› z mojej piaskownicy bo za takie gadanie dostaĹ‚ byĹ› w pysk

Zieeew.
Spadaj juĹĽ drechu stÄ…d, to jest usenet a nie kuflandia.

Data: 2010-09-09 15:25:14
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Nie jest to również miejsce dla oszołomów namawiających wszystkich w koło do łamania przepisów, namawiania do szaleńczej jazdy zderzak w zderzak i innych tym podobnych bzdetów - kilka dni temu rozwalili się moi znajomi busem pod Jarocinem, gdyby jechali zgodnie z przepisami żyli by do dziś, więc nie pierdol mi tu chłopczyku swoich farmazonów nie teoretyzuj na temat poruszania się samochodem a wszystko to w gówniarskim ukryciu za nickiem i ty mi piszesz o piaskownicy?

Data: 2010-09-09 15:45:00
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i6anf0$c54$1mx1.internetia.pl...

UĹĽytkownik "Cavallino"

[...]

Nie jest to rĂłwnieĹĽ miejsce

Pyskuj sobie drechu dalej swoim ziomom.
PLONK

Data: 2010-09-09 14:04:18
Autor: BydlÄ™
Cavallino wrote:
[...]

Masz fakty w ręku, ale ustawiasz je niewłaściwie.
Bezpośrednią przyczną było to, że motocyklista nie zauważył.
A miał psi obowiązek zauważać.

--
BydlÄ™

Data: 2010-09-09 12:16:34
Autor: masti
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Dnia pięknego Thu, 09 Sep 2010 14:04:18 +0200, osobnik zwany Bydlę
wystukał:

Cavallino wrote:
[...]

ale jeśli policjant zatrzymywał samochód a ten by zjechać gwałtownie
zahamował i zmienił pas to już zwykłe uważanie nie pomoże

--
mst <at> gazeta <.> pl

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-09 14:34:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i6aig2$ljt$2cougar.axelspringer.pl...
Cavallino wrote:
[...]

Twoim kapeluszniczym zdaniem.

Moim jak najbardziej właściwie.
Jako że nie wygląda, abyśmy na jakiś temat mieli wspólne zdanie, to żeby nie zaśmiecać grupy, proponuję żebyś nie odpowiadał na moje posty, bo to się mija z celem.
Ja odwdzięczam się od dawna tym samym, wyznając zasadę że dyskusja z kapelusznikami jest pozbawiona sensu.

Gdybyś nie był zainteresowany propozycją to PLONK WARNING

Data: 2010-09-09 16:04:30
Autor: to
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
begin BydlÄ™
Masz fakty w ręku, ale ustawiasz je niewłaściwie. Bezpośrednią przyczną
było to, że motocyklista nie zauważył. A miał psi obowiązek zauważać.

Wręcz przeciwnie. Policjant jest, przynajmniej w teorii, profesjonalistą ma psi obowiązek dokonać zatrzymania w taki sposób, by nie spowodować zagrożenia PRZY AKTUALNEJ SYTUACJI DROGOWEJ. --
ignorance is bliss

Data: 2010-09-10 11:30:31
Autor: Sebastian Kaliszewski
BydlÄ™ wrote:
Cavallino wrote:
[...]

Hamowanie połączone z gwałtowną zmianą pasa? Jeśli durne miśki stały ukryte to nawet nie miał jak zauważyć że sytuacja z powodu głupoty miśków może być niebezpieczna i jadący środkowym pasem nagle ostro zahamuje równocześnie zjeżdżając na lewy.

Poza tym, jak 'to' zauważył, psim(!) obowiązkiem gliniarza jest działanie takie, by nie powodować zagrożenia.

Miejmy nadzieje, że motocyklista będzie miał dobrego adwokata (albo ma, albo znajdzie się ambitny, mający ochotę na nieco reklamy) i groźni debile z gliniarni będą musieli "troszkę" zapłacić.

pzdr
\SK

Data: 2010-09-09 10:18:23
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomo¶ci news:4c889702$1news.home.net.pl...
[...]

Za szybko - być może powinni.
Ale za szybko w tym miejscu to jest 200.
A tyle nikt nie jeĽdzi, więc nie ma tematu.
Oczywi¶cie że policjanci nie powinni wyłapywać jeżdż±cych więcej niż limit W TYM MIEJSCU.
Zamiast tego mogliby swoje siły skierować na rozładowywanie korków na skrzyżowaniach.

Tak, wiem, wpływy do budżetu byłyby mniejsze.
Tylko że to nie jest urz±d skarbowy.

Data: 2010-09-09 12:11:31
Autor: Robert Wicik
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6a58f$b0s$1news.onet.pl...
Za szybko - być może powinni.
Ale za szybko w tym miejscu to jest 200.
A tyle nikt nie jeĽdzi, więc nie ma tematu.
Oczywi¶cie że policjanci nie powinni wyłapywać jeżdż±cych więcej niż limit W TYM MIEJSCU.

hehe, więc sam sobie ustalasz, które prawo należy przestrzegać, a które nie - super ;]
nie mam więcej uwag

Data: 2010-09-09 12:15:19
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Robert Wicik" <rwicik@NNNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6abpq$sqh$1news.onet.pl...
[...]

I mam do tego takie samo prawo kaduka, jak ci co odgórnie ustalaj± limity, wbrew woli tych których powinni reprezentować.
A może nawet większe - bo reprezentuję większo¶ć społeczeństwa (w tej sprawie rzecz jasna).

Data: 2010-09-09 13:29:26
Autor: SW3
Dnia 09-09-2010 o 10:18:23 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl>  napisał(a):

Zamiast tego mogliby swoje siły skierować na rozładowywanie korków na  skrzyżowaniach.
 Tak, wiem, wpływy do budżetu byłyby mniejsze.

Wpływy z mandatów byłyby niższe - to raz.
Wpływy z podatków paliwowych byłyby mniejsze - to dwa.
Kompletnie nieopłacalny pomysł ;-)

--
SW3
-- --

Data: 2010-09-15 04:54:35
Autor: Budzik
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik SW3 sw3.spam.stop@poczta.fm ...

[...]

jest jeszcze kwestia bezpieczenstwa i plynnosci ruchu w miescie, ale pewnie to nikogo juz nie obchodzi...

Data: 2010-09-09 11:03:30
Autor: Arek (G)
[...]

Piszesz o sytuacji, gdy kto¶ się zagapił podpierdalaj±c najszybszym pasem nie zachowuj±c bezpiecznego dla siebie odstępu, i chcesz udowodnić, że winni s± inni. Do¶ć ciekawy masz sposób rozumowania.

Zupełnie zbędnym w danym przypadku, tak jak całe to suszenie w tym miejscu.

Być może na tych 80 s± tacy co przekraczaj± znacznie prędko¶ć nawet dla ekspresówki która jest 3km dalej:)

Drugim s± działania palantów z suszarkami.
Nigdy więcej nie słyszałem o jakimkolwiek zdarzeniu w tym miejscu, a
jeĽdzimy nim minimum kilka razy dziennie.

Ach no tak ty nie słyszałe¶ więc masz pełn± wiedz± o wszystkim co się tam dzieje 24h/dobę. Jeszcze ciekawszy sposób rozumowania.

A.

Data: 2010-09-09 02:15:06
Autor: WS
On 9 Wrz, 11:03, "Arek (G)" <a...@bbb.pl> wrote:

Piszesz o sytuacji, gdy kto¶ się zagapił podpierdalaj±c najszybszym
pasem nie zachowuj±c bezpiecznego dla siebie odstępu, i chcesz
udowodnić, że winni s± inni. Do¶ć ciekawy masz sposób rozumowania.

trudno powiedziec jak bylo...

pojawil sie tam nowy wpis, z ktorego jednak wynika, ze policja ma
spory udzial w tym wypadku (choc oczywiscie nie bez winy jest kierowca
tego samochodu, ktory nie popatrzyl w lusterko... )

:Dokładnie widziałem moment zatrzymywania mini moris'a przez policję
(godzina 19:45). ¦ci±gali go z pasa ¶rodkowego na pobocze (musiał
wyhamować prawie do zera). W tym wła¶nie momencie motocyklista wbił
się w zatrzymany samochód. Moim skromnym zdaniem winę ponosi policja,
która jak zwykle ustawiła się w niewła¶ciwym miejscu (brak widoczno¶ci
na zatrzymanie - łuk pionowy obiektu przy dopuszczalnej V=80km/h).
Zakładaj±c, że motocyklista jechał z prędko¶ci± w przedziale 80-100 km/
h nie był w stanie wyhamować przed zatrzymanym pojazdem. Mam nadzieję,
że poszkodowany motocyklista dojdzie do zdrowia i poszuka dobrego
prawnika :-). Z drugiej strony powinno się odgórnie ustalić zakaz
postoju policji z fotoradarem w miejscach niebezpiecznych takich jak
powierzchnie wył±czone z ruchu czy istniej±ce przewi±zki w pasach
rozdziału! "

WS

Data: 2010-09-09 10:02:50
Autor: Rychu
W dniu 2010-09-09 09:46, Gryngol pisze:
dlatego trzeba zachować prędko¶ć i odległo¶ć do poprzedzaj±cego pojazdu
tak±, aby w razie jego gwałtownego hamowania, móc sie bezpiecznie
zatrzymać za nim

I zachowujesz odpowiedni odstęp i Ci wjeżdża z drugiego pasa
idiota po czym hamuje, bo ten przed nim ostro hamuje. Walisz
w niego, zgadnij czyja będzie wina. Przepisy s± w niektórych
kwestiach głupie i nie ma innej rady na idiotów drogowych
niż wideorejestrator z każdej strony pojazdu.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-09-09 10:06:06
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8894ba$1news.home.net.pl...
[...]

Ludzie, dlaczego w Was tyle nienawi¶ci?
Nazywać kogo¶ idiot±, bo wjechał w wolne miejsce na pasie obok?
To przegięcie niew±skie.

Data: 2010-09-10 11:49:22
Autor: Rychu
W dniu 2010-09-09 10:06, Cavallino pisze:
[...]

Wyci±łe¶ kontekst. Mam na my¶li takiego, co się wciska
i hebel do oporu. Gorzej jak ma mocniejsze hamulce.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-09-10 12:27:09
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c89ff1c$1news.home.net.pl...
[...]

Jak się sytuacja zmienia już po wci¶nięciu, to co mu innego pozostaje?

Data: 2010-09-10 16:35:24
Autor: jerry
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomo¶ci news:i6d15s$h6p$1news.onet.pl...
[...]

to nie dziw się, że w końcu ten co zostawił sobie odstęp jedzie 60/80
co chwila kto¶ mu się wciska i daje po hamulcach.
ja wolę zachować odstęp, bo kiedy wyprzedzaj±cego zmiecie tir
z przeciwka, to odbije i jeszcze mnie skasuje.

Data: 2010-09-10 18:52:38
Autor: Cavallino
[...]

A gdzie ja się dziwię kapelusznicz± jazd±?
Ja j± potępiam, ale sam fakt występowania mnie nie dziwi.

Data: 2010-09-10 21:35:30
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-09-10 16:35, jerry pisze:
[...]

Nie wytłumaczysz. Osobi¶cie zasadniczo zawsze utrzymuję bezpieczny
odstęp, choć nie przeczę, że w Polsce bywa to stresuj±ce ;). Zawsze
znajdzie się trochę chętnych na dziurę zdecydowanie za mał± do
bezpiecznego manewru 'wci¶niecia się'. W zwi±zku z powyższym taki
'wjeżdzacz' daje po hamulcach, ja podobnież - brak bezpiecznego
dystansu. Z dwojga złego wolę być statecznym 'kapeluszem', niż
gówniarskim 'wciskaczem/cfaniaczkiem'. Problem w tym, że ci
wciskacze/cfaniaczki nie widz± skutków swwojego zachowania, a zysk
z tego też jest niewielki. Szkoda, że Policja w Polsce słabo się
tym interesuje...

Data: 2010-09-10 21:42:30
Autor: Jotte
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6e1a5$2bu$1inews.gazeta.pl Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

wolę być statecznym 'kapeluszem'
Chyba oszalałe¶ pisz±c to.
Przecież ten debil zaraz odpisze KAPELUSZ PLONK WARNING albo, co gorsza, skonfiguruje sobie czytnik.
I co wtedy zrobisz?

--
Jotte

Data: 2010-09-10 22:23:22
Autor: Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

wolę być statecznym 'kapeluszem'
Chyba oszalałe¶ pisz±c to.
Przecież ten debil zaraz odpisze KAPELUSZ PLONK WARNING albo, co gorsza,
skonfiguruje sobie czytnik.
I co wtedy zrobisz?

To co zwykle - przykład z końca wakacji (jakie¶ 2 tygodnie temu).
Wracam z młodszym synem do domu (przez pół Polski). Debili nie
brakuje. Na rydzykówce (DK10) po ostatnim remoncie/modernizacji
jest trochę stref bezpieczeństwa, wysepek, uspokojenia ruchu.
Jak zwykle trafia się taki, który uzna za stosowne wyprzedzić
czę¶ć spokojnie jad±cej kolumny w sposób bandycki - znaczy się
z cał± pewno¶ci± kto¶ mu ust±pi miejsca przed wysepk±, albo
weĽmie j± po lewej stronie (pod pr±d). Cóż, przyhamowuję,
debil się zmie¶cił. Z synem wymieniam dwa zdania na temat
bezpiecznej jazdy z wakacji (jeszcze nie osi±gn±ł wieku do
zrobienia w Polsce PJ na normalny samochód). W tym momencie
słyszę wywołanie na CB z pytaniem, czemu debila nie przycisn±łem.
Odpowiadam, że mam swoje lata, jadę z synem i nie mam ochoty na
stres i jazdę na krawędzi, a od pilnowania porz±dku do to jest
policja. Przy okazji dodam, że debilizm w zakresie wyprzedzania
jest mocno niezależny od powożonej dorożki - robi± to dresy
w bmw, 'stateczni' panowie w camery, czy przedstawiciele
w wolnoss±cych partnerach 1.9D. Cavallino jest jednym z tych,
co mi wjechali na ekspresówce przy 120km/h na metr przed
zderzak, po czym po kilometrze zjechali z trasy.

My¶lisz, że teksty takich 'osobisto¶ci' po kursach asertywno¶ci
dla przedstawicieli handlowych robi± na mnie jakiekolwiek wrażenie?

Data: 2010-09-10 22:27:32
Autor: Jotte
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6e43t$cb1$1inews.gazeta.pl Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

[...]
Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robi±.

--
Jotte

Data: 2010-09-10 22:50:29
Autor: Artur Ma¶l±g
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W dniu 2010-09-10 22:27, Jotte pisze:
(...)
My¶lisz, że teksty takich 'osobisto¶ci' po kursach asertywno¶ci
dla przedstawicieli handlowych robi± na mnie jakiekolwiek wrażenie?
Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robi±.

Przez grzeczno¶ć nie zaprzeczę - Tobie też odpowiedziałem. Wrażenia
na mnie żadnego również nie zrobiłe¶. Teraz szukaj logiki w swoich
wypowiedziach....

Data: 2010-09-10 23:10:25
Autor: Jotte
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6e5mq$igc$1inews.gazeta.pl Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

My¶lisz, że teksty takich 'osobisto¶ci' po kursach asertywno¶ci
dla przedstawicieli handlowych robi± na mnie jakiekolwiek wrażenie?
Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robi±.
Przez grzeczno¶ć nie zaprzeczę
To bez znaczenia i nie przez grzeczno¶ć.
Możesz się zapierać niczym baran rogów.

Tobie też odpowiedziałem.
Oczekujesz, że się jako¶ odwdzięczę, czy co?

Wrażenia na mnie żadnego również nie zrobiłe¶.
Kłamiesz. Nie odpowiadał by¶ drugi raz.
Ale i tak mi to wisi.

Teraz szukaj logiki w swoich wypowiedziach....
Nie mam czasu. Absorbuje mnie szukanie w twoich.

--
Jotte

Data: 2010-09-10 23:51:29
Autor: Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

[...]

A co Ty możesz o tym wiedzieć...

Możesz się zapierać niczym baran rogów.

Wiedziałem :)

Tobie też odpowiedziałem.
Oczekujesz, że się jako¶ odwdzięczę, czy co?

Nic. Wystarczy by¶ zrozumiał, co napisałem.

Wrażenia na mnie żadnego również nie zrobiłe¶.
Kłamiesz. Nie odpowiadał by¶ drugi raz.

Coraz lepiej. Sporo błędów (logicznych/językowych) w tym
co powyżej napisałe¶.

Ale i tak mi to wisi.

Nic dziwnego. Zawsze możesz skorzystać z usług np. seksuologa.
Może mniej będziesz gadał o zwisaniu, a więcej w zakresie
merytorycznym....

Teraz szukaj logiki w swoich wypowiedziach....
Nie mam czasu. Absorbuje mnie szukanie w twoich.

No cóż, pozostaje mi tylko współczuć, niemniej powyższa
wypowiedĽ sporo mówi o Twoim podej¶ciu do zagadnienia.

Wszystkiego dobrego...

Data: 2010-09-11 00:04:17
Autor: Jotte
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6e994$k9$1inews.gazeta.pl Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

Skoro kretynowi odpowiadasz, to widocznie robi±.
Przez grzeczno¶ć nie zaprzeczę
To bez znaczenia i nie przez grzeczno¶ć.
A co Ty możesz o tym wiedzieć...
Że czyja¶ wypowiedĽ nie ma znaczenia?
Żaden problem.

Możesz się zapierać niczym baran rogów.
Wiedziałem :)
Musi jasnowidz ;)

Tobie też odpowiedziałem.
Oczekujesz, że się jako¶ odwdzięczę, czy co?
Nic. Wystarczy by¶ zrozumiał, co napisałem.
Tam nie ma co rozumieć.

Wrażenia na mnie żadnego również nie zrobiłe¶.
Kłamiesz. Nie odpowiadał by¶ drugi raz.
Coraz lepiej. Sporo błędów (logicznych/językowych) w tym
co powyżej napisałe¶.
To tylko twoje zdanie. Ergo - nieistotne.

Ale i tak mi to wisi.
Nic dziwnego. Zawsze możesz skorzystać z usług np. seksuologa.
Może mniej będziesz gadał o zwisaniu, a więcej w zakresie
merytorycznym....
Jak napiszę ¶ci¶le merytorycznie to nie zatrybisz.
Masz zwisaka i u dołu i u góry.

Teraz szukaj logiki w swoich wypowiedziach....
Nie mam czasu. Absorbuje mnie szukanie w twoich.
No cóż, pozostaje mi tylko współczuć
Współczuj do woli.
Możesz się nawet od tego spocić.

--
Jotte

Data: 2010-09-11 14:33:34
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2010-09-11 00:04, Jotte pisze:
[...]

Standardowe zagranie - najpierw musiałby¶ tak czynić, dopiero
póĽniej ewentualnie miałby¶ stosowny materiał do oceny.

Masz zwisaka i u dołu i u góry.

Widzę wła¶nie merytorykę itd. - najwyraĽniej tego potrzebujesz.

Współczuj do woli.
Możesz się nawet od tego spocić.

Spokojnie - mam dobre antyperspiranty.

Data: 2010-09-11 22:48:47
Autor: Jotte
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
W wiadomo¶ci news:i6fsv5$dtg$1inews.gazeta.pl Artur Ma¶l±g
<futrzak@polbox.com> pisze:

Jak napiszę ¶ci¶le merytorycznie to nie zatrybisz.
Standardowe zagranie
Nie chciało mi się silić na finezję - przepraszam.

Możesz się nawet od tego spocić.
Spokojnie - mam dobre antyperspiranty.
Uspokoiłe¶ mnie.

--
Jotte

Data: 2010-09-09 11:38:16
Autor: Bydlę
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku

Masz problem z ocen±.

Cavallino wrote:
> http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatalna_seria_wypadkow.html
>
> "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie
> zauważył tego jad±cy z tyłu motocyklista

Więc to jego wina.

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 11:44:33
Autor: Cavallino
Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomo¶ci news:i6a9u9$8j8$1cougar.axelspringer.pl...

Masz problem z ocen±.

A Ty z my¶leniem.

Data: 2010-09-09 14:02:26
Autor: Bydlę
Cavallino wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomo¶ci

> A Ty z my¶leniem.

Napisałe¶, że motocyklista nie zauważył.
Czyli to jego wina.
To elementarne,

Chyba, że chcesz zmienić opis wydarzenia.
Ja bazuję na oryginalnym twym tek¶cie.

--
Bydlę

Data: 2010-09-14 12:22:44
Autor: Bartłomiej Kacprzak
> [...]

Masz problem z ocen±.

> "na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie
> zauważył tego jad±cy z tyłu motocyklista

Dupa tam , winny jest kierowca morrisa bo zajechal droge motocykliscie. Poszukaj bardziej rzetelnej relacji.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-14 12:49:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Dupa tam , winny jest kierowca morrisa bo zajechal droge motocykliscie.

A przypadkiem nie na ż±danie policji?

Data: 2010-09-09 14:34:12
Autor: kamil
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i690o0$704$1news.onet.pl...
http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatalna_seria_wypadkow.html

"na ul. Krzywoustego policja zatrzymała kierowcę mini morisa. Nie zauważył

Takiego?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d5/63AustinCooperS.JPG/800px-63AustinCooperS.JPG

Pozdrawiam
Kamil