Znowu pozazdroszcze toruniakom

Data: 2012-05-01 12:13:05
Autor: Cavallino
Znowu pozazdroszcze toruniakom

Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm70@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jnnpga$1rk$1@inews.gazeta.pl...
A czego?
A obwodnicy oczywiscie.
Jadac z poznania do olsztyna wbilem sie na ten wyrob autostradopodobny, wnet zatrzymala mnie brameczka co wydaje papierki. Po nieslychanie krotkiej, acz rozwiajajacej intelektualnie (gdzie tu, k***a zjechac na ten zakichany olsztyn, sprobuje na warszawe) napotkalem kolejna brameczke gdzie ("obwodnice beda darmowe") uiscilem 2 PLN. Kierujac sie dalej instynktem i efektami dedukcji dojechalem do skrzyzowania gdzie juz "bylem w ogrodku", wystarczy skrecic w lewo na grebocin.... tylko, ze w lewo sie nie da. Oczywiscie ZERO jakiegokolwiek oznakowania, wszak olsztyn nieduzym miastem powiatowym jest.  Za skrzyzowaniem gdzie "niedasie" zawrocilem, sadzac po sladach na jezni metoda ta jest dosc popularna (bo chyba jedyna) i jakos sie przepchalem na wymarzony szlak.

Czyli nic się nie zmieniło od kilku lat gdy próbowałem tamtędy przebić się na Lidzbark na zlot.
A myślałem że to tylko na czas remontu/budowy tak kretyńsko było.
Czy on się już zakończył w ogóle?
Bo wtedy to chociaż bramek nie było....

Znowu pozazdroszcze toruniakom