Znowu problem z wierzącymi...

Data: 2010-05-07 13:33:58
Autor: xcihy
Znowu problem z wierzącymi...

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:141r0zprmkegf.sjcgstcpd9x3.dlg40tude.net...
Jedna ostatnio myślała że wolno jej kraść kawałki rozbitego samolotu, teraz
inni myśleli że skoro są katolikami to wolno im pruć 214 km/h

=============
[...]
Kierujący zażądał od policjantów, żeby go pouczyli za wykroczenie, bo
przecież nie zrobił nic złego, a jeśli go ukarzą mandatem to znaczy, że nie
są katolikami.

Obaj mężczyźni zostali ukarani mandatami karnymi. Każdy z nich zapłacić
musiał 500 zł.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1348,title,Jechal-214-kmh-mandat-nie-jestescie-katolikami-- -film,wid,12145204,wiadomosc_video.html

A skąd wiesz jakiego wyznania był ten Szwajcar? Mnie po tym kręceniu wygląda na ateistę.
xc

Data: 2010-05-07 13:40:06
Autor: Grzegorz Z.
Znowu problem z wierzącymi...
Dnia Fri, 7 May 2010 13:33:58 +0200, xcihy napisał(a):

[...]

Instynkt stadny przejawiał. To katolik.

Znowu problem z wierzącymi...