Znowu promocja satanizmu.

Data: 2011-09-22 12:21:14
Autor: Przemysław W
Znowu promocja satanizmu.
Z przerażeniem dowiedziałem się właśnie, że w poniedziałek w TVP 1 doszło do kolejnego gorszącego aktu promocji satanizmu. Wyemitowana została sztuka Jana Drdy "Igraszki z diabłem" w reżyserii Tadeusza Lisa.

Po zaangażowaniu znanego satanisty Adama Darskiego "Nergala" sztuka ta jest kolejnym przypadkiem, w którym władze TVP godzą w uczucia religijne polskiego widza. Oburza relatywizm moralny w podejściu do tak groźnego zjawiska. Diabły w postaci dr. Solfernusa, Belzebuba czy Lucjusza prezentowane są jako niegroźne, głupawe stworzenia niezdolne szkodzić ludziom. Tymczasem statystyki opętań szatańskich wymagających natychmiastowego egzorcyzmowania na terenie Polski rosną!

Sztuka ta jest tym bardziej godna potępienia, że napisał ją czeski komunista, a zrealizowana została w schyłkowym PRL-u i służyła utwierdzeniu sowieckiej okupacji w Polsce. Wraże i godzące w uczucia religijne treści prezentują znani aktorzy: Marian Kociniak, Marek Kondrat, Krzysztof Kowalewski, Wojciech Pokora, Janusz Rewiński (on, który obecnie popiera PiS, najwidoczniej pod przymusem), sprawiając, że relatywistyczne treści są jeszcze bardziej groźne.

Polacy domagają się, aby opłacane publiczne media były wolne od podobnych treści. Zastanawiające jest, dlaczego w tej sprawie milczą biskupi, dlaczego nie wypowiada się redaktor Tomasz Terlikowski. Dlaczego wreszcie milczy PiS?

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10319331,Znowu_promocja_satanizmu.html#ixzz1Yfvu0mdY

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-23 17:12:30
Autor: pluton
Znowu promocja satanizmu.
 Wyemitowana została sztuka
Jana Drdy "Igraszki z diabłem" w reżyserii Tadeusza Lisa.

Ktos chcial wejsc w koalicje z Jarusiem ?

Nullification

Znowu promocja satanizmu.