Znowu sędzia Webb

Data: 2009-06-16 08:33:18
Autor: yamma
Znowu sędzia Webb
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6722341,Howard_Webb_znowu_w_centrum_uwagi___Egipt_prostestuje.html
"Drużyna narodowa Egiptu złożyła protest po przegranym 3:4 meczu z Brazylią w Pucharze Konfederacji. Egipcjanom chodzi o decydującą o losach meczu decyzję sędziego Howarda Webba. Brytyjczyk podyktował w doliczonym czasie gry rzut karny, ale zrobił to bazując na nagraniu wideo.
Gdy wydawało się, że Egipcjanie dowiozą do końca meczu sensacyjny remis Al-Muhammadi popełnił katastrofalny błąd. Piłkarz wybił piłkę z linii bramkowej, zrobił to ręką więc dostał czerwoną kartkę. Sędzia Webb słusznie podyktował rzut karny, ale zdecydował się na podjęcie takiej decyzji dopiero po upływie kilku minut.
[...]
Sędzia zdecydował się na odgwizdanie karnego po skontaktowaniu się z czwartym arbitrem, który miał dostęp do powtórek."

Nie ulega wątpliwości, że nasz ulubiony sędzia, to urodzony showman z tzw. ogromnym parciem na szkło. Zrobi wszystko, żeby było o nim głośno. To zdaje się pierwszy przypadek skorzystania w oficjalnym meczu z nagrania wideo. No i chyba wszystko wskazuje na to, że sędzia wpatrzony w monitor i podpowiadający na słuchawki sędziów biegających po boisku będzie niedługo normą na meczach. Zresztą, IMO, to będzie najbardziej rozsądna zmiana w przepisach. Jeśli jeszcze obraz na monitorze będzie wspierany komputerowo, np. poprzez zaznaczanie piłkarzy znajdujących się na pozycji spalonej, to ja jestem jak najbardziej za.
yamma

Data: 2009-06-16 16:12:04
Autor: Viking
Znowu sędzia Webb

"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

Nie ulega wątpliwości, że nasz ulubiony sędzia, to urodzony showman z tzw. ogromnym parciem na szkło.

albo FIFA testuje nowe pomysly na pucharze konfederacji i na kazdym meczu jest sedzia z monitorkiem a tylko webb go uzyl, poczytaj moze na stronach fifa czy czegos takiego nie wprowadzili na ten turniej testowo

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-06-16 10:28:40
Autor: Rowerex
Znowu sędzia Webb
On 16 Cze, 16:12, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:
"yamma" <ya...@wp.pl> wrote in message
> [...]

jest sedzia z monitorkiem a tylko webb go uzyl, poczytaj moze na stronach
fifa czy czegos takiego nie wprowadzili na ten turniej testowo

Konsultacja i analiza zapisu wideo swoją drogą, a zmiana decyzji,
najpierw rzut rożny potem jednak karny, swoją.

IMHO, jeśli już sędzia ma analizować zapisy, to przed podjęciem
decyzji, a nie po. I tak pewnie pojawią się zarzuty, że konsultacje
owszem były, ale nie z sędzią, a z klubami, czyt: krótka licytacja
"kto da więcej tego na wierzchu" ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-16 21:14:49
Autor: Jan Strybyszewski
Znowu sędzia Webb
Rowerex pisze:
[...]

Ale co reki nie bylo ? Wiec o co pretensje. Jakos w hokeju tak jest od dawna

Data: 2009-06-16 21:55:33
Autor: Viking
Znowu sędzia Webb

"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message

Konsultacja i analiza zapisu wideo swoją drogą, a zmiana decyzji,
najpierw rzut rożny potem jednak karny, swoją.

ale zmienil zla na sluszna tak? to o co kurwa chodzi??

Data: 2009-06-16 14:10:11
Autor: Rowerex
Znowu sędzia Webb
On 16 Cze, 21:55, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

ale zmienil zla na sluszna tak? to o co kurwa chodzi??

A po co podjął tą złą?

Pozdr-
-Rowerex

P.S. kurwa!

Data: 2009-06-16 22:23:52
Autor: Viking
Znowu sędzia Webb

"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message

A po co podjął tą złą?

jego sie spytaj nie mnie, ja to gwizdalem?
jak gwizdnol karnego dla austri to jak jeden maz kurwa kazdy jechal ze zapis video powinien byc, jak juz kozystaja z zapisu video i koryguja decyzje to tez kurwa niedobrze, polacy to pojebany narod, bardziej pojebanego nie widzialem jak swiat dlugi i szeroki a od 13 lat sie szwedam po swiecie praktycznie

Data: 2009-06-16 23:33:41
Autor: Mane
Znowu sędzia Webb
Viking pisze:

[...]

Zapomniales o jednym punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :)

Data: 2009-06-16 22:49:01
Autor: Viking
Znowu sędzia Webb

"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message
Zapomniales o jednym punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :)

tak, ale sa pewne granice obludy ktorych jako narod nie mamy:(
jebane choragiewki:(

Data: 2009-06-18 11:32:01
Autor: bodyn
Znowu sędzia Webb
Rowerex pisze:
On 16 Cze, 21:55, "Viking" <jon...@nospam.poczta.onet.pl> wrote:

ale zmienil zla na sluszna tak? to o co kurwa chodzi??

A po co podjął tą złą?
Nie pojal zlej. Podjal dobra koniec koncow.
Mial jaja ze sie wycofal i juz. Sedzia ma prawo zmienic decyzje.

Data: 2009-06-21 08:57:54
Autor: Przemek Budzyński
Znowu sędzia Webb
Rowerex <rowerex@op.pl> napisał(a):
IMHO, je=B6li ju=BF s=EAdzia ma analizowa=E6 zapisy, to przed podj=EAciem
decyzji, a nie po.

"zaraz, panowie, moment, zaraz gwizdnę, tylko skoczę do kamerki"?

Ja uważam, ze nieważne kiedy, byle ostatecznie była właściwa. --

Data: 2009-06-21 17:03:06
Autor: Viking
Znowu sędzia Webb

"Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

Ja uważam, ze nieważne kiedy, byle ostatecznie była właściwa.

juz po herbacie, po "incydencie" z Webbem FIFA usuwa wszelkie monitorki ze stanowisk sedziowskich, nie bedzie mozliwosci podgladniecia na zywo w trakcie meczu, takie oficjalne stanowisko podano po protescie Egiptu, mimo ze decyzja sedziego okazala sie sluszna

Data: 2009-06-21 18:12:13
Autor: Michal Jankowski
Znowu sędzia Webb
"Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> writes:

juz po herbacie, po "incydencie" z Webbem FIFA usuwa wszelkie
monitorki ze stanowisk sedziowskich, nie bedzie mozliwosci
podgladniecia na zywo w trakcie meczu, takie oficjalne stanowisko

Ale głupi ci Rzymianie.

  MJ

Znowu sędzia Webb