Znowu się upierdoliłem na wieczór...

Data: 2009-10-06 11:49:00
Autor: Tzva Adonai
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Data: 2009-10-06 21:00:21
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

Data: 2009-10-06 13:17:02
Autor: Antenka
On 6 Paź, 21:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

Jadryś, Tobie też? Ja właśnie wróciłam :-(

Antenka

P.s. Czuję się podle - jakieś wińsko piłam blee :(

Data: 2009-10-06 23:46:19
Autor: awe

Tzva Adonai pisze:

> [...]

Jadryś, Tobie też? Ja właśnie wróciłam :-(

Antenka

P.s. Czuję się podle - jakieś wińsko piłam blee :(
-- -- -- -- -- -
ale chyba nie musisz sie napic zeby uprawiac sex?
awe

Data: 2009-10-06 23:46:34
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Widać nie znasz mechanizmów, jak alkohol wpływa na sex. Na pewno
negatywnie. Zasada nr 1 - tylko na trzeźwo. Zasada Nr 2 - tylko tylko
na trzeźwo. Zasada Nr 3 - tylko i wyłącznie na trzeźwo! :D

Antenka

P.s. Jeśli chcesz zapić nieudany związek - partnera głupiego, chudego,
szkaradnego, beznadziejnego i na dodatek  impotenta ( przykład : takim
partnerem dla swojej loli Masakry jest Kupecki - wszystkie wróble na
dachu tak o nim ćwierkają  hehe) - to nie ładuj się w coś tak
koszmarnego...gorzała tutaj nie pomoże :D

Data: 2009-10-07 01:21:19
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Dupek. Zresztą co ty możesz wiedzieć o normalnych relacjach damsko-
męskich? Po prostu nic! Obślizgły geju! I chyba mi nie powiesz, że
kiedy korzystasz z usług agencji towarzyskiej, to ze swoimi męskimi
dziwkami. nawiązujesz jakieś szczególnie głębokie relacje. Żenada.

Antenka

P.s. Nigdy nie był rozgoryczony, to ja jedynie mogłam być
niezadowolona.

Data: 2009-10-07 21:32:33
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d21644c5-298b-4b9e-9a1c-e4103df19315j9g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
W tym problem ze wiem jak co wplywa na sex i u kogo. Poza tym nie wszyscy popijaja tylko dlatego ze chca cos zapic, moze po prostu chodzi o zabawe. Znamy ludowe powiedzenie kobieta pijana...
awe

Data: 2009-10-07 09:03:31
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Tu gdzie mieszkam całkowite uniknięcie alkoholu jest niestety niemożliwe :-( , wiecznie nie mogę unikać wypicia kieliszka z sąsiadami - jeszcze gotowi by byli uznać mnie za jakiegoś abstynenta-odszczepieńca, a tutaj gorzała jest popularniejszym napojem nawet od herbaty :-(
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale moim zdaniem na wino to szkoda zdrowia, po wypiciu tego "eliksiru"  chyba nikt się nie czuje dobrze.

Data: 2009-10-07 00:43:54
Autor: Antenka
[...]

Bidulek, toż to jest gwałt na Tobie, Jadrysiu! :(( Gwałt w biały
dzień! :D
Masz rację lepszy jest gin ;-)

Antenka

P.s. No niestety na polskiej wsi terror picia berbeluchy jest na
porządku dziennym :-[

Data: 2009-10-07 10:04:40
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Masz rację we wszystkich punktach ;-) .

Data: 2009-10-09 06:35:42
Autor: Marek
On 7 Paź, 09:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale moim zdaniem na wino to
szkoda zdrowia, po wypiciu tego "eliksiru"  chyba nikt się nie czuje

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
Kto tam jest soltysem ?

Data: 2009-10-09 16:16:34
Autor: jadrys
Znowu się upierdoliłem na wieczór ...
Marek pisze:

A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
Kto tam jest soltysem ?

Mieszkam od niedawna na wsi.. Niestety nie mogę zdradzić personaliów sołtysa.. przykro mi.

Data: 2009-10-09 11:08:06
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
> A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
> Kto tam jest soltysem ?

Mieszkam od niedawna na wsi.. Niestety nie mogę zdradzić personaliów
sołtysa.. przykro mi.

Pewnie sam nim jesteś Jędrek :D,dlatego nie możesz zdradzić ;-)

Antenka

Data: 2009-10-09 20:56:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ależ skąd! Jestem tylko prostym mieszczuchem :-( . Funkcja sołtysa z pewnością  by mnie przerosła :-( .

Data: 2009-10-09 12:12:07
Autor: Antenka
On 9 Paź, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Pewnie sam nim jesteś Jędrek :D,dlatego nie możesz zdradzić ;-)

> Antenka

Ależ skąd! Jestem tylko prostym mieszczuchem :-( . Funkcja sołtysa z
pewnością  by mnie przerosła :-( .

:-)

No dobrze, ale czy nie jesteś za skromny? ;-) Przypuszczam, że masz w
sobie spory potencjał :-)

Antenka

Data: 2009-10-10 22:15:12
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To miłe :-) , jednak ja zdaję sobie sprawę z swoich możliwości,  po prostu - nie nadaje sie do rządzenia :-( . Nie lubię wydawać poleceń... tak dla ścisłości - nie lubię ich również słuchać.

Data: 2009-10-07 05:28:18
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hag43v$n1k$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...
Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

--
stevep

Data: 2009-10-07 09:06:26
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

Kieliszek od czasu do czasu pozwala jasno myśleć Stefan, naprawdę polecam.

Data: 2009-10-07 00:47:41
Autor: Antenka
On 7 Paź, 09:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości

> To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

Kieliszek od czasu do czasu pozwala jasno myśleć Stefan, naprawdę polecam.

Ale Stefan tego nie wie, bo się chemii nie uczył w szkole. On nie
wie,  że tłuszcz można tylko alkoholem potraktować. Dlatego cierpi na
chroniczne niedokrwienie mózgu ;-)

Antenka

Data: 2009-10-07 10:10:48
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiesz Antenka, ten Stefan ma strasznie wąskie horyzonty :-(  (czyżby efekt absencji  alkoholowej?). Moim zdaniem powinien coś z tym zrobić.

Data: 2009-10-07 16:08:05
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Akurat twoje zdanie mam w głębokim poważaniu.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:48:47
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Szkoda, chciałbym tylko twojego dobra.

Data: 2009-10-08 06:09:50
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najbardzie obawiam się fałszywych przyjaciół.

--
stevep

Data: 2009-10-08 18:53:24
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.

Data: 2009-10-08 13:07:19
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga..

A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /

Antenka

Data: 2009-10-09 05:41:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:404ec025-8139-418c-b143-eb89017695f3o36g2000vbl.googlegroups.com...
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.
A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /
Antenka

Eee, przecież to kapitaliści.

--
stevep

Data: 2009-10-09 08:35:11
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

"Prawuski" to raczej ogłupieni zwolennicy kapitalizmu..

Data: 2009-10-09 08:33:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.

A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /

Antenka

Na ogół nie mam nic przeciwko prawicy :-) . Mają/macie swoje poglądy i ja je szanuję, choć uważam że błądzą/błądzicie :-( .
Jedyną rzeczą na świecie której nie cierpię to kapitaliści/wyzyskiwacze (zakały ludzkości) - tych gdybym tylko miał możliwość wysłałbym najchętniej na Marsa.

Data: 2009-10-08 23:43:05
Autor: Antenka
[...]

Dzień dobry Jadrysiu :-) Aha, ale wiesz, że ja nie popieram
krwiożerczego, złodziejskiego, bandyckiego kapitalizmu. Jestem
natomiast za świętą własnością prywatną, bo każdy ma do niej
prawo  ;-).

Antenka

Data: 2009-10-09 09:24:47
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Witaj Antenko :-) . To Twój światopogląd jest taki sam jak i mój ( z jednym małym ale - ta własność prywatna nie może być pomnażana kosztem innych).Wyciągam z tego wniosek że Ty wcale nie jesteś jakąś tak "prawicówką", ale "lewicówką" :-) .

Data: 2009-10-09 06:39:57
Autor: Marek
On 9 Paź, 08:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Jedyną rzeczą na świecie której nie cierpię to kapitaliści/wyzyskiwacze
(zakały ludzkości) - tych gdybym tylko miał możliwość wysłałbym

....i zastapil ich czlonkami partiikomunistycznej !

Data: 2009-10-09 16:17:44
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie, zastąpiłbym ich każdym innym człowiekiem bez ciągot do żerowania na innych. Mógłby to być nawet prawicowiec.

Data: 2009-10-09 16:24:13
Autor: Slawomir Stoff

Antenka pisze:

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   przeciw bliskiemu sercu komunisty darwinizmowi tez?

   ar

   p.s. o humanizmie komustycznym prosze raczej nie
   wspominac w przypaku checi udzielenia odpowiedzi
   na powyzsze pytanie, poniewaz wtedy widze czerwono
   przed oczami.

Data: 2009-10-09 16:39:35
Autor: jadrys
Slawomir Stoff pisze:

[...]

Nie znasz niestety komunizmu. Komunizm= humanizm.

Data: 2009-10-09 16:46:25
Autor: Slawomir Stoff

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hanhv7$70c$6news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:

[...]

   w czystym skladniku :-|

   ar

Data: 2009-10-07 16:07:22
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

To dlaczego jesteś tłusta?

--
stevep

Data: 2009-10-07 10:17:24
Autor: Antenka
On 7 Paź, 16:07, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:3d4510d8-5170-40f0-932c-9c154b3fd2cdv20g2000vbs.googlegroups.com...

> Ale Stefan tego nie wie, bo się chemii nie uczył w szkole. On nie
> wie,  że tłuszcz można tylko alkoholem potraktować. Dlatego cierpi na
> chroniczne niedokrwienie mózgu ;-)
> Antenka

To dlaczego jesteś tłusta?

--
stevep

Chyba o sobie piszesz grubasie hihi

Antenka

Data: 2009-10-08 06:11:28
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Znasz się na tłuszczu, o mózgu na twoim miejscu bym się raczej nie wypowiadał hihi.

--
stevep

Data: 2009-10-07 16:06:45
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najwyraźniej poniżej butelki nie schodzisz.

--
stevep

Data: 2009-10-06 22:31:07
Autor: MH
Znowu sięupierdoliłem na wieczór...
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Szczerze zazdrosczę.. Ten tydzień mam tak zafajdany , że nawet pomarzyć o
kielichu nie mogę. Nawet w niedzielę mam jakiś zasrany kongres i muszę się
trochę przygotować do pirdolenia 3 po 3. Za to w zaprzyszły piątek siadam po
południu do obfitego łyskacza..  Transmisja na psp będzie "live".

MH

Data: 2009-10-07 08:39:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 06 Oct 2009 22:31:07 +0200, MH napisał(a):

[...]

Pijaków jest w Polsce tylu, że taką "atrakcję" mógłbyś sobie i nam
darować.
Piotr

Data: 2009-10-10 12:37:59
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
Dnia Tue, 06 Oct 2009 22:31:07 +0200, MH napisał(a):

Szczerze zazdrosczę.. Ten tydzień mam tak zafajdany , że nawet pomarzyć o
kielichu nie mogę. Nawet w niedzielę mam jakiś zasrany kongres...

ciach

Tak wlasnie przypuszczalem, ze prowadzisz jakis GOOWNIANY interes..,
produkujesz kompletne dworcowe kible, czy tez jedynie szczotki do
czyszczenia muszli?
Swoja droga, sprawdza sie powiedzenie, ze najleprzy interes, to gowniany interes.., nieprawdaz?

Data: 2009-10-10 12:40:36
Autor: HaMMeR
HaMMeR wrote:
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- --

Sorry Piotrze, 'lapa mi sie omskla', ten tekscior to do
bywalca zasranych kongresow MH.., sam zreszta wiesz o tym!:)

Data: 2009-10-10 12:30:06
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

No coz, kiedys ci pisalem, ze tacy nikczemnicy jak ty,
najpierw zaliczaja pijanstwo, aby moc z soba samym wytrzymac,
  a potem kreca sobie powroz...
Jak widzisz, ja nie klamalem.., jestes na polmetku.

Znowu się upierdoliłem na wieczór...