Znowu się upierdoliłem na wieczór ...

Data: 2009-10-06 21:00:21
Autor: jadrys
Znowu się upierdoliłem na wieczór ...
Tzva Adonai pisze:
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

Data: 2009-10-06 13:17:02
Autor: Antenka
On 6 Paź, 21:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

Jadryś, Tobie też? Ja właśnie wróciłam :-(

Antenka

P.s. Czuję się podle - jakieś wińsko piłam blee :(

Data: 2009-10-06 23:46:19
Autor: awe

Tzva Adonai pisze:

> [...]

Jadryś, Tobie też? Ja właśnie wróciłam :-(

Antenka

P.s. Czuję się podle - jakieś wińsko piłam blee :(
-- -- -- -- -- -
ale chyba nie musisz sie napic zeby uprawiac sex?
awe

Data: 2009-10-06 23:46:34
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Widać nie znasz mechanizmów, jak alkohol wpływa na sex. Na pewno
negatywnie. Zasada nr 1 - tylko na trzeźwo. Zasada Nr 2 - tylko tylko
na trzeźwo. Zasada Nr 3 - tylko i wyłącznie na trzeźwo! :D

Antenka

P.s. Jeśli chcesz zapić nieudany związek - partnera głupiego, chudego,
szkaradnego, beznadziejnego i na dodatek  impotenta ( przykład : takim
partnerem dla swojej loli Masakry jest Kupecki - wszystkie wróble na
dachu tak o nim ćwierkają  hehe) - to nie ładuj się w coś tak
koszmarnego...gorzała tutaj nie pomoże :D

Data: 2009-10-07 01:21:19
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Dupek. Zresztą co ty możesz wiedzieć o normalnych relacjach damsko-
męskich? Po prostu nic! Obślizgły geju! I chyba mi nie powiesz, że
kiedy korzystasz z usług agencji towarzyskiej, to ze swoimi męskimi
dziwkami. nawiązujesz jakieś szczególnie głębokie relacje. Żenada.

Antenka

P.s. Nigdy nie był rozgoryczony, to ja jedynie mogłam być
niezadowolona.

Data: 2009-10-07 21:32:33
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d21644c5-298b-4b9e-9a1c-e4103df19315j9g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
W tym problem ze wiem jak co wplywa na sex i u kogo. Poza tym nie wszyscy popijaja tylko dlatego ze chca cos zapic, moze po prostu chodzi o zabawe. Znamy ludowe powiedzenie kobieta pijana...
awe

Data: 2009-10-07 09:03:31
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Tu gdzie mieszkam całkowite uniknięcie alkoholu jest niestety niemożliwe :-( , wiecznie nie mogę unikać wypicia kieliszka z sąsiadami - jeszcze gotowi by byli uznać mnie za jakiegoś abstynenta-odszczepieńca, a tutaj gorzała jest popularniejszym napojem nawet od herbaty :-(
Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale moim zdaniem na wino to szkoda zdrowia, po wypiciu tego "eliksiru"  chyba nikt się nie czuje dobrze.

Data: 2009-10-07 00:43:54
Autor: Antenka
[...]

Bidulek, toż to jest gwałt na Tobie, Jadrysiu! :(( Gwałt w biały
dzień! :D
Masz rację lepszy jest gin ;-)

Antenka

P.s. No niestety na polskiej wsi terror picia berbeluchy jest na
porządku dziennym :-[

Data: 2009-10-07 10:04:40
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Masz rację we wszystkich punktach ;-) .

Data: 2009-10-09 06:35:42
Autor: Marek
On 7 Paź, 09:03, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, ale moim zdaniem na wino to
szkoda zdrowia, po wypiciu tego "eliksiru"  chyba nikt się nie czuje

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
Kto tam jest soltysem ?

Data: 2009-10-09 16:16:34
Autor: jadrys
Znowu się upierdoliłem na wieczór ...
Marek pisze:

A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
Kto tam jest soltysem ?

Mieszkam od niedawna na wsi.. Niestety nie mogę zdradzić personaliów sołtysa.. przykro mi.

Data: 2009-10-09 11:08:06
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
> A gdzie ty mieszkasz Jadrys ?
> Kto tam jest soltysem ?

Mieszkam od niedawna na wsi.. Niestety nie mogę zdradzić personaliów
sołtysa.. przykro mi.

Pewnie sam nim jesteś Jędrek :D,dlatego nie możesz zdradzić ;-)

Antenka

Data: 2009-10-09 20:56:42
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ależ skąd! Jestem tylko prostym mieszczuchem :-( . Funkcja sołtysa z pewnością  by mnie przerosła :-( .

Data: 2009-10-09 12:12:07
Autor: Antenka
On 9 Paź, 20:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Pewnie sam nim jesteś Jędrek :D,dlatego nie możesz zdradzić ;-)

> Antenka

Ależ skąd! Jestem tylko prostym mieszczuchem :-( . Funkcja sołtysa z
pewnością  by mnie przerosła :-( .

:-)

No dobrze, ale czy nie jesteś za skromny? ;-) Przypuszczam, że masz w
sobie spory potencjał :-)

Antenka

Data: 2009-10-10 22:15:12
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

To miłe :-) , jednak ja zdaję sobie sprawę z swoich możliwości,  po prostu - nie nadaje sie do rządzenia :-( . Nie lubię wydawać poleceń... tak dla ścisłości - nie lubię ich również słuchać.

Data: 2009-10-07 05:28:18
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hag43v$n1k$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
Coś za często mi się to ostatnio zdarza...
Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

--
stevep

Data: 2009-10-07 09:06:26
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

Coś za często mi się to ostatnio zdarza...

Dobrze że chociaż na wieczór. Mi się zdarza i w ciągu dnia.

To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

Kieliszek od czasu do czasu pozwala jasno myśleć Stefan, naprawdę polecam.

Data: 2009-10-07 00:47:41
Autor: Antenka
On 7 Paź, 09:06, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
cirrus pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości

> To widać, ciągle kapitaliści zamiast białych myszek. ;)

Kieliszek od czasu do czasu pozwala jasno myśleć Stefan, naprawdę polecam.

Ale Stefan tego nie wie, bo się chemii nie uczył w szkole. On nie
wie,  że tłuszcz można tylko alkoholem potraktować. Dlatego cierpi na
chroniczne niedokrwienie mózgu ;-)

Antenka

Data: 2009-10-07 10:10:48
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiesz Antenka, ten Stefan ma strasznie wąskie horyzonty :-(  (czyżby efekt absencji  alkoholowej?). Moim zdaniem powinien coś z tym zrobić.

Data: 2009-10-07 16:08:05
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Akurat twoje zdanie mam w głębokim poważaniu.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:48:47
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Szkoda, chciałbym tylko twojego dobra.

Data: 2009-10-08 06:09:50
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najbardzie obawiam się fałszywych przyjaciół.

--
stevep

Data: 2009-10-08 18:53:24
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.

Data: 2009-10-08 13:07:19
Autor: Antenka
Znowu się upierdoliłem na wieczór...
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga..

A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /

Antenka

Data: 2009-10-09 05:41:36
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:404ec025-8139-418c-b143-eb89017695f3o36g2000vbl.googlegroups.com...
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.
A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /
Antenka

Eee, przecież to kapitaliści.

--
stevep

Data: 2009-10-09 08:35:11
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

"Prawuski" to raczej ogłupieni zwolennicy kapitalizmu..

Data: 2009-10-09 08:33:13
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Życzę dobrze nawet swoim wrogom. tzn. tym którzy maja mnie za wroga.

A "prawuskom" też, no takim "moherowym"? : - /

Antenka

Na ogół nie mam nic przeciwko prawicy :-) . Mają/macie swoje poglądy i ja je szanuję, choć uważam że błądzą/błądzicie :-( .
Jedyną rzeczą na świecie której nie cierpię to kapitaliści/wyzyskiwacze (zakały ludzkości) - tych gdybym tylko miał możliwość wysłałbym najchętniej na Marsa.

Data: 2009-10-08 23:43:05
Autor: Antenka
[...]

Dzień dobry Jadrysiu :-) Aha, ale wiesz, że ja nie popieram
krwiożerczego, złodziejskiego, bandyckiego kapitalizmu. Jestem
natomiast za świętą własnością prywatną, bo każdy ma do niej
prawo  ;-).

Antenka

Data: 2009-10-09 09:24:47
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Witaj Antenko :-) . To Twój światopogląd jest taki sam jak i mój ( z jednym małym ale - ta własność prywatna nie może być pomnażana kosztem innych).Wyciągam z tego wniosek że Ty wcale nie jesteś jakąś tak "prawicówką", ale "lewicówką" :-) .

Data: 2009-10-09 06:39:57
Autor: Marek
On 9 Paź, 08:33, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Jedyną rzeczą na świecie której nie cierpię to kapitaliści/wyzyskiwacze
(zakały ludzkości) - tych gdybym tylko miał możliwość wysłałbym

....i zastapil ich czlonkami partiikomunistycznej !

Data: 2009-10-09 16:17:44
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie, zastąpiłbym ich każdym innym człowiekiem bez ciągot do żerowania na innych. Mógłby to być nawet prawicowiec.

Data: 2009-10-09 16:24:13
Autor: Slawomir Stoff

Antenka pisze:

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   przeciw bliskiemu sercu komunisty darwinizmowi tez?

   ar

   p.s. o humanizmie komustycznym prosze raczej nie
   wspominac w przypaku checi udzielenia odpowiedzi
   na powyzsze pytanie, poniewaz wtedy widze czerwono
   przed oczami.

Data: 2009-10-09 16:39:35
Autor: jadrys
Slawomir Stoff pisze:

[...]

Nie znasz niestety komunizmu. Komunizm= humanizm.

Data: 2009-10-09 16:46:25
Autor: Slawomir Stoff

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hanhv7$70c$6news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:

[...]

   w czystym skladniku :-|

   ar

Data: 2009-10-07 16:07:22
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

To dlaczego jesteś tłusta?

--
stevep

Data: 2009-10-07 10:17:24
Autor: Antenka
On 7 Paź, 16:07, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:3d4510d8-5170-40f0-932c-9c154b3fd2cdv20g2000vbs.googlegroups.com...

> Ale Stefan tego nie wie, bo się chemii nie uczył w szkole. On nie
> wie,  że tłuszcz można tylko alkoholem potraktować. Dlatego cierpi na
> chroniczne niedokrwienie mózgu ;-)
> Antenka

To dlaczego jesteś tłusta?

--
stevep

Chyba o sobie piszesz grubasie hihi

Antenka

Data: 2009-10-08 06:11:28
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Znasz się na tłuszczu, o mózgu na twoim miejscu bym się raczej nie wypowiadał hihi.

--
stevep

Data: 2009-10-07 16:06:45
Autor: cirrus
Tzva Adonai pisze:
[...]

Najwyraźniej poniżej butelki nie schodzisz.

--
stevep

Znowu się upierdoliłem na wieczór ...