Znowu śmiertelne żniwa głupoty.

Data: 2009-08-16 16:20:18
Autor: PawelC
Znowu śmiertelne żniwa głupoty.
marjan pisze:
http://ujeb.pl/kolejnywypadek/

Ech, z opisu wynika że Tigrą jechało 6 osób w wieku 16-17 lat.

Pol biedy jesli ginie kierowca, gorzej jeśli zabija innych.

Dziś wracałem z mazur 7-ką do Wawy, i momentami włos się na głowie jeżył.
Łuk drogi, podwójna ciągła, kolumna samochodów i jedna mądra wioząc dwójkę dzieci bierze się za wyprzedzanie.

Data: 2009-08-16 17:30:46
Autor: Dominik
PawelC pisze:
Dziś wracałem z mazur 7-ką do Wawy, i momentami włos się na głowie jeżył.
Łuk drogi, podwójna ciągła, kolumna samochodów i jedna mądra wioząc dwójkę dzieci bierze się za wyprzedzanie.

Wczoraj na 50 pomiędzy Grójcem a Górą Kalwarią - gościu pocina w Vito na zakręcie, zaczyna mnie wyprzedzać, ale widzę że ma antenkę CB, więc mówię mu:
- kolego, a widziałeś czy za zakrętem coś nie jedzie ?
odpoiwedź Vito:
- ale tu przecież nie ma ciągłej ... <lol>
Ale chyba podziałało, bo później faktycznie grzecznie jechał w kolumnie i czekał na kawałek wolnej prostej :)

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-08-16 22:51:11
Autor: AA
[...]

Dzis droga z Sandomierza do Krakowa:
W pewnym momencie jak kilku szybkich wscieklych wzielo sie za wyprzedzanie, to stracilem rachube kto kogo wyprzedza, kto komu zajechal droge, kto kogo wpuszcza, kto ucieka na swoj pas, kto kogo spycha. Byl zgrzyt opon, szuter w powietrzu, klaksony. Widzialem to z tylu, zaczalem juz hamowac na wszelki wypadek. Razem 5 samochodow wykonujacych manewry wyprzedzania, i kolumna 8 aut 'niewinnych'. Za 50km volvo lezalo po dachowaniu na poboczu - moze to nie byl jeden z tych szybkich wscieklych, ale juz do Krakowa nikt nie szalal.

AF

Znowu śmiertelne żniwa głupoty.