Znowu sukces!

Data: 2010-11-04 04:39:21
Autor: Michał Madej
Znowu sukces!
On 4 Lis, 12:20, Piotrek <piot...@pisz.na.berdyczow.info> wrote:
W rankingu Banku światowego na temat przyjazności państwa dla biznesu
(Ease of Doing Business Index) przesunęliśmy się o trzy pozycje do
przodu i zajmujemy zaszczytne 70 miejsce.

Na głowę biją nas jednak takie państwa jak między innymi Armenia,
Botswana, Rumunia, Rwanda, Samoa ...

Click -- >http://www.doingbusiness.org/rankings

Piotrek

Polecam artykuły:
http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Biznes-Jaki-biznes-Kto-tu-niby-ma-zarabiac,wid,12800164,wiadomosc.html
http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Dobra-wiadomosc-dla-malych-przedsiebiorcow-Zaczyna-sie-walka-ze-zlodziejskim-panstwem,wid,12799090,wiadomosc.html

Większość liczb jest zatrważająca!

Data: 2010-11-04 05:05:09
Autor: Michał Madej
Znowu sukces!
On 4 Lis, 12:39, Michał Madej <ram...@onet.eu> wrote:
> [...]

> przodu i zajmujemy zaszczytne 70 miejsce.

> Na głowę biją nas jednak takie państwa jak między innymi Armenia,

Polecam artykuły:http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Biznes-Jaki-biznes-Kto-tu-niby-...http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Dobra-wiadomosc-dla-malych-prze...

Większość liczb jest zatrważająca!

Tutaj jeszcze komentarze do miejsc wybranych państw w tym rankingu:
http://finanse.wp.pl/gid,12819082,galeria.html

Data: 2010-11-07 14:13:11
Autor: Mich
Znowu sukces!
[...]

A to ciekawe:

"Mali przedsiebiorcy traktowani sa w Polsce jak piate kolo u wozu. Panstwo
pietrzy przed nimi trudnosci. A bez nich nie byloby w naszym kraju
kapitalizmu. To dla nich powstala wlasnie nowa organizacja. Zwiazek
Przedsiebiorcow i Pracodawcow."

Kolejna szemrana organizacja, myślę sobie. Ale po chwili widzę, że
przewodniczącym rady nadzorczej nowego związku jest Robert Gwiazdowski - to
może coś w tym jest, znów myślę?

No to wyszukuję, zaglądam i co widzę? http://zpp.net.pl/pl/Rejestracja -
"Składka członkowska wynosi 100 zl miesięcznie." Pięknie. "Mali przedsiębiorcy" na pewno chętnie pozbędą się kolejnej stówy
na miesiąc. W końcu muszą już mieć na ZUS, NFZ i podatki.
A w zamian za to będą mogli się tytułować członkami ZPP i mieć dostęp do
"zasobów związku". Dzięki, innym razem - już chyba lepszą inwestycją jest
składka do NFZ.
Tylko po co firmuje to RG?

Data: 2010-11-07 15:52:34
Autor: Piotrek
Znowu sukces!
On 2010-11-07 14:13, Mich wrote:
[...]

To proste.

Ich targetem raczej nie są przedsiębiorcy z przychodem na poziomie 1, 2 czy 3 kplz. A w niektórych branżach i projektach 100 złotych jest częściej stawką za roboczogodzinę niż za osobodzień.

A poza tym czy miałeś szansę doczytać tę stronę do końca?
Dalej jest mowa o 50% zniżce dla mikrofirm (do 9 pracowników).

Piotrek

Data: 2010-11-07 16:29:24
Autor: Wojciech Bancer
Znowu sukces!
On 2010-11-07, Mich <nospam@nospam.pl> wrote:

[...]

[...]

50 zł miesięcznie (bo tyle płacą mikrofirmy), to nie jest znowu aż tak dużo.
Jak narazie faktycznie brakuje organizacji która lobbowałaby w imieniu małych
przedsiębiorców.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-11-07 17:51:34
Autor: tomek
Znowu sukces!
On 07.11.2010 14:13, Mich wrote:
[...]

Zobaczmy co z tego wyniknie. Każda taka organizacja ma potencjał stać się kolejną spółdzienią mieszkaniową, ale nie skreślajmy tej inicjatywy zanim faktycznie nie zejdą z deklarowane kursu. W końcu jak dotąd nikt nas nie reprezentuje, nawet zgrubsza.

--
Tomek

Data: 2010-11-08 07:49:44
Autor: Michał Madej
Znowu sukces!
"Ustawa deregulacyjna łagodniejsza: Rząd odpuszcza biurokracji

Przez dwa lata pakiet deregulacyjny mający uprościć przepisy i dać
impuls do rozwoju polskiej gospodarki mocno się skurczył. Z hucznych
rządowych zapowiedzi likwidacji większości koncesji czy licencji nie
zostało prawie nic."
Więcej na:
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/463857,ustawa_deregulacyjna_lagodniejsza_rzad_odpuszcza_biurokracji.html
http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Biurokracja-wciaz-dusi-polska-gospodarke,wid,12828884,wiadomosc.html