[e-deklaracje] Znowu sukces!

Data: 2013-04-25 16:21:09
Autor: Budzik
[e-deklaracje] Znowu sukces!
Osobnik posiadający mail piotrek@pisz.na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Wygląda na to, że skala sukcesu zabiła MinFin-owi system e-deklaracji.

To tak uprzejmie informuję, jakby ktoś planował w ostatniej chwili "puścić" VAT-7*

Chwile nie działało i dośc szybko usuneli awarię.
Ale panika sie zrobiła, bo jeszcze o 18 w TVN24 podawali, ze jest awaria :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

[e-deklaracje] Znowu sukces!