Znowu szykany wobec elektoratu PiS-u.

Data: 2011-09-20 12:32:09
Autor: stevep
Znowu szykany wobec elektoratu PiS-u.
# Na dwa lata zakazu stadionowego zasłużył - zdaniem policji - fanatyczny  kibol "Klima". Lech Poznań ukarał go zakazem oglądania... jednego meczu.  Bo murem stanęła za nim "Wiara Lecha"
Dwa tygodnie temu, podczas meczu Lecha z Wisłą Kraków, niejaki "Klima",  zapiewajło z II trybuny, wszedł na płot odgradzający kiboli od boiska i -  mimo wezwań ochrony - nie chciał zejść. Policja wysłała już do sądu  wniosek o jego ukaranie. Domaga się 2 tys. zł grzywny i dwuletniego zakazu  stadionowego. Zakaz od ręki mógłby dać sam klub. Wczoraj zapadła decyzja:  zakaz będzie, ale na jeden mecz.

  Joanna Dzios, rzeczniczka Lecha, powiedziała "Gazecie", że to nie kibol  był winny, lecz... klub. "Klima", jak twierdzi Dzios, wszedł na płot, bo  podest, z którego dyryguje się kibolami na II trybunie, został  zdemontowany przed imprezą motocyklową Red Bull X-Fighters. Po zarzutach  dla "Klimy" na ostatnim meczu podest wrócił. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1qgt

--
stevep

Data: 2011-09-20 14:20:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-20 12:32, stevep pisze:
# Na dwa lata zakazu stadionowego zasłużył - zdaniem policji - fanatyczny kibol "Klima".

Policja takie osądy niech pozostawi właściwym organom. A sama zacznie ścigać złodziei działkowych.

Data: 2011-09-20 05:49:56
Autor: Hans Kloss
Za wdrapanie się na płot proponuję dożywocie!
On 20 Wrz, 14:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Policja takie osądy niech pozostawi właściwym organom.
A gdzież tam. Przecież ten "fanatyczny kibol"  WYLAZŁ NA PŁOT a to
zbrodnia niesłychana, należy się za nią co najmniej dożywocie.
Tak, w czeciej platfonskiej wdrapanie się na płot urosło  do rangi co
najmniej zdrady stanu- taki jest skutek powierzenia steru rządów
bandzie MATOŁÓW.
J-23

Data: 2011-09-20 15:03:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-20 14:49, Hans Kloss pisze:
On 20 Wrz, 14:20, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Policja takie osądy niech pozostawi właściwym organom.
A gdzieĹź tam. PrzecieĹź ten "fanatyczny kibol"  WYLAZŁ NA PŁOT a to
[...]

Fakt!! Zbrodnia to niesłychana!

W związku z tą zdradą stanu tak mnie naszła refleksja - czym teraz jest ten nasz Polski stan? Jakie wyznajemy wartości skoro politycy ktĂł nas reprezentują podpisują bez Ĺźadnych skrupułów poniĹźające nas PolakĂłw kontrakty, sojusze i pakty, a my to przyjmujemy jako coś normalnego?  Nawet ten (chyba) pijacki bełkot o bezwarunkowym poparciu obcego mocarstwa przyjęliśmy jako coś oczywistego.

Data: 2011-09-20 14:56:36
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:45662e73-7970-4c43-b23f-592b3aa6ec6es20g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Widzisz Hans, to naród w wyborach powszechnych powierzył rządy PO, a geniuszom intelektu z PiS pokazał wała! Mało tego, ten sam naród w wyborach powzechnych na prezydenta kraju wybrał B.Komorowskiego, a nie spadkobiercę śp. Lecha Kaczyńskiego. Tak więc Hans to naród zdecydował, że "matoły" rządzą takimi "geniuszami" jak ty. Na tym polega demokracja Hans, a tacy jak ty mogą jedynie ujadać jak przysłowiowe kundelki.

--
Zahir

Data: 2011-09-20 13:17:18
Autor: obserwator
Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):
[...]

w wyborach wzielo udzial tylko 47 % spoleczenstwa. Z tego na PO glosowalo
tylko ok. 30 %, tyle samo glosowalo na PiS.

O jakim narodzie bredzisz kacapie?

Data: 2011-09-20 16:37:50
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 wrzesień 2011 15:17:
w wyborach wzielo udzial tylko 47 % spoleczenstwa. Z tego na PO glosowalo
tylko ok. 30 %, tyle samo glosowalo na PiS.
O jakim narodzie bredzisz kacapie?

To może z powrotem "liberum veto", albo zapis Konstytucji że "każde wybory na terytorium Rzeczpospolitej uważa się za nieważne, gdy nie weźmie w nich udziału 100% uprawnionych do głosowania". :-)
Tych, którym się nie chce pofatygować do lokalu wyborczego i realnie dać komuś władzę lub nie, zamiast "wargować" na ulicy, po prostu w demokracji mogą być traktowani jakby sami wymazywali się z demokracji. :-)

Data: 2011-09-20 14:50:17
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
To może z powrotem "liberum veto", albo zapis Konstytucji że "każde wybory na

po co? madry polityk jest tylko cierpliwy. Kaczynski i PiS poczekaja:)

Data: 2011-09-20 16:56:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 wrzesień 2011 16:50:

[...]

Nie rozumiem. Na co?

Data: 2011-09-20 17:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5a9jk$udi$1news.onet.pl...
[...]

Aż szczezną ze starości!

Data: 2011-09-20 17:29:55
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 wrzesień 2011 17:23:

po co? madry polityk jest tylko cierpliwy. Kaczynski i PiS poczekaja:)
Nie rozumiem. Na co?
Aż szczezną ze starości!

Tylko czy reszta społeczeństwa jest gotowa czekać wraz z nimi; ta głosująca? :-)

Data: 2011-09-21 03:40:32
Autor: stevep
Dnia 20-09-2011 o 16:50:17  obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisał(a):

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

To może z powrotem "liberum veto", albo zapis Konstytucji że "każde  wybory na

po co? madry polityk jest tylko cierpliwy. Kaczynski i PiS poczekaja:)

Zdecydowanie, emerytura tuż, tuż.

--
stevep

Data: 2011-09-20 14:42:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5a0dh$okp$1news.onet.pl...
[...]

A co? Działkę ci oczyścili?

Data: 2011-09-20 14:51:50
Autor: jadrys
[...]

Całe szczęście że mnie jeszcze to nie spotkało. Ale okradzeni znajomi nie mogą się doczekać jakiegokolwiek działania policji w tej sprawie.

Data: 2011-09-20 17:18:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j5a2cq$tq$1news.onet.pl...

[...]

Niech napiszą podanie z odpowiednimi załącznikami.

Data: 2011-09-20 16:02:53
Autor: stevep
Dnia 20-09-2011 o 14:42:12 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Raczej łyknął działkę i bredzi.

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:21
Autor: HeÂŽSk
On Tue, 20 Sep 2011 14:20:54 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Policja takie osądy niech pozostawi właściwym organom. A sama zacznie ścigać złodziei działkowych.

 czyli co, kibolom, stadionowym bandytom ma odpuscic?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-18 10:52:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-20 19:00, HeÂŽSk pisze:

Policja takie osądy niech pozostawi właściwym organom. A sama zacznie
ścigać złodziei działkowych.
  czyli co, kibolom, stadionowym bandytom ma odpuscic?

Ma pilnować porządku i łapać złodziei. Od sadzenia są inni.

Data: 2011-09-20 19:00:25
Autor: HeÂŽSk
Znowu szykany wobec elektoratu PiS-u.
On Tue, 20 Sep 2011 12:32:09 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

# Na dwa lata zakazu stadionowego zasłużył - zdaniem policji - fanatyczny  kibol "Klima". Lech Poznań ukarał go zakazem oglądania... jednego meczu.  Bo murem stanęła za nim "Wiara Lecha" [...]

 w podziekowaniu za patriotyczna postawe prawice powinien uscisnac mu
sam prezes! --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Znowu szykany wobec elektoratu PiS-u.