Znowu ta stolica

Data: 2012-02-04 19:06:49
Autor: Cavallino
Znowu ta stolica
Użytkownik "UGI " <ugi3@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jgj5vj$oqk$1inews.gazeta.pl...
Sam kiedyś przekonałem się, jak wygląda organizacja meczu w Warszawie. Minęło
kilka lat, więc sądziłem, że czegoś się tam nauczyli. Ale nie. Do meczu o
Superpuchar został tydzień, stadion oficjalnie otwarty, a oba kluby oraz
kibice wciąż nie widzą czy ten mecz zostanie tam rozegrany, bilety nie są
sprzedawane, a fani Wisły myślą o bojkocie spotkania, z powodu nagłego
ograniczenia liczby biletów. WTF? Czy to te warszawskie powietrze tak działa?
Dlaczego w innych miastach, nowo otwarte stadiony są normalnie dopuszczone do
użytkowania, a tam władze miasta nie zgadzają się na rozegranie meczu?

To akurat policja nawaliła, mają inną wizję stadionu niż w UEFA.
W Poznaniu też był ten problem, tyle że rok temu, więc był czas na zmiany.
W Warszawie go nie ma, a koszty niezbędnych przeróbek będą takie, że ten stadion NIE BĘDZIE służył do rozgrywania meczów w piłce kopanej.
Co zresztą było do przewidzenia od samego początku.

Znowu ta stolica