Znowu te procedury...

Data: 2009-06-29 23:01:20
Autor: Czapla
Znowu te procedury...
Witam.

Może ktoś sypnąć ustawą? Chodzi o procedury (wezwanie biegłego na rozprawę). Sąd wysłał wezwanie do roboty, adresu domowego mógł nie znać. Wezwanie nie dotarło :). Czy sąd może gościa ukarać? Gdzie tego poszukać?

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-06-30 00:28:54
Autor: Robert Tomasik
Znowu te procedury...
Użytkownik "Czapla" <kumieWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:796e.0000041c.4a492ba0newsgate.onet.pl...
[...]

Wezwanie musi być skutecznie doręczone, by sąd mógł ewentualnie wyciągnąć konsekwencje.

Data: 2009-07-01 00:52:59
Autor: Czapla
Znowu te procedury...
Wezwanie musi być skutecznie doręczone, by sąd mógł ewentualnie wyciągnąć konsekwencje.

Sąd wyciągnął wspomniane, więc chyba uznał doręczenie za skuteczne.
Dlatego chciałem sobie posprawdzać w ustawach, czy sąd może sobie tak namierzyć gości na podstawie informacji z mediów.

Pozdrawiam

Czapla --

Data: 2009-07-09 08:14:00
Autor: piotr [trzykoty]
Znowu te procedury...

Użytkownik "Czapla" <kumieWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał
Dlatego chciałem sobie posprawdzać w ustawach, czy sąd może sobie tak namierzyć
gości na podstawie informacji z mediów.

Ale jakie postępowanie? kpk, kpc, kpa???

Data: 2009-07-13 20:04:33
Autor: Czapla
Znowu te procedury...
Ale jakie postępowanie? kpk, kpc, kpa???

A czy to ma jakieś znaczenie? Sprawa jest cywilna, więc pewnie kpc.
Gościu jest znanym ekspertem w pewnej wąskiej dziedzinie, znanym również z mediów, podobnie jak znane jest jego miejsce pracy. Sąd się naoglądał TV, wysłał wezwanie i ukarał. O ukaraniu zainteresowany też dowiedział się z ...mediów.
Jeśli takie procedury się upowszechnią, to niebawem nie będzie chętnych do występu przed kamerami... :).

Mnie trochę zdziwiły takie procedury, dlatego chciałem sobie posprawdzać.

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-07-13 20:09:13
Autor: spp

[...]