Znowu tłumaczenie bandytyzmu.

Data: 2011-08-12 02:26:55
Autor: stevep
Znowu tłumaczenie bandytyzmu.
# - W mojej ocenie przyczyny zamieszek (w Wielkiej Brytanii - red.) są  złożone, niemniej głównym ich podłożem są problemy społeczne i kryzys  wszelkich wartości - ocenił w rozmowie z Onet.pl poseł PiS Tadeusz  Cymański. - Uważam, że ogromne dysproporcje społeczne, brak pracy, albo  bardzo nisko opłacana i niepewna praca, w powiązaniu z coraz droższą  edukacją oraz słabszą ochroną zdrowotną i socjalną mogą stanowić pożywkę i  swoisty zapalnik dla wybuchu masowych protestów naszym kraju - dodał.. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5fvr

--
stevep

Data: 2011-08-12 08:00:29
Autor: .[HeÂŽSk].
Znowu tłumaczenie bandytyzmu.
On Fri, 12 Aug 2011 02:26:55 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 kibole wierny elektorat PiS. nie dziwie sie, ze kolejny
 pisowski obludnik usprawiedliwia bandytow.

 ciekaw jestem jaka pensje ma europosel Cymanski ?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Znowu tłumaczenie bandytyzmu.