Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest

Data: 2019-03-02 17:33:28
Autor: boukun
Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
- Wiem, że te prace trwają i że tam po drodze pewne ustalenia następowały. Nie były ogłaszane, bo lepiej nie bulwersować opinii publicznej - powiedział w rozmowie z RMF FM Jarosław Kaczyński. Prezes PiS zapewnił, że podkomisja smoleńska pracuje nad wyjaśnieniem katastrofy prezydenckiego tupolewa.

- Troszkę się wydarzyło, tylko sądzę, że kierownictwo komisji podjęło taką decyzję, że będzie tę sprawę publikowało, może poza pewnymi fragmentami, ja choćby dzisiaj dostałem pełną książkę jednego z członków komisji, dopiero wtedy, kiedy będzie już oczywiście pewne, że wszystko, co trzeba było zrobić, zrobiono - uznał.

I dodał, że nadal "ma zaufanie" do jej przewodniczącego Antoniego Macierewicza. - Uważam, że on idzie po niesłychanie trudnej drodze. To nie jest normalne wyjaśnianie katastrofy lotniczej. Pan redaktor i nasi słuchacze doskonale wiedzą, jak to się normalnie dzieje. Przecież były takie katastrofy na nieodległych terenach. Jednak to wszytko wyglądało zupełnie inaczej. Natomiast tu mamy do czynienia ze stanem zupełnie szczególnym - stwierdził.

Prezes PiS nie chciał powiedzieć, czy wierzy w to, że wrak tupolewa wróci do Polski. - Jeśli coś można powiedzieć na pewno, to jest to, że badania tej katastrofy przebiegały w sposób całkowicie nieprawidłowy i to jest w wielkiej mierze wina Rosjan, ale też w nie małej mierze tych, którzy wtedy Polską rządzili - uznał.

https://wiadomosci.wp.pl/kaczynski-zdradzil-ze-sa-nowe-ustalenia-ws-tragedii-w-smolensku-6355013168416897a

Mark
7h temu

Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest..psychodemoniczne myślenie człowieczka odpowiedzianego za tragedię..widocznie musi bardzo tego żałować..

Polak
6h temu

ZNOWU JAK ZWYKLE PRZED WYBORAMI ŻERUJĄ NA KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ buhahahahaha

Polak
6h temu

ZNOWU JAK ZWYKLE PRZED WYBORAMI ŻERUJĄ NA KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ buhahahahaha

Cody
5 min. temu

Chłopie nie wciafaj całego narodu w twoje gierki. Kogo dziś obchodzi katastrofa smoleńska. Lepiej się zastanów jak poprawić stosunki z Rosją bo leczymy na łopatka h a każdy z WIELKIMI tego świata chce handlować

anna
5 min. temu

a ten znowu pieprzy....

Data: 2019-03-02 08:36:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 2 marca 2019 17:33:33 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Zrobią sobie znowu wyborcy z Jarka tu polew.

Data: 2019-03-02 18:10:14
Autor: boukun
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

On chyba jednak nie jest za mądry, rozdali dla luda pieniądze, słupki im wzrosły, a on znowu wyjeżdża z szopką smoleńską i zbija notowania w dół. Celowe to?

boukun

Data: 2019-03-02 09:26:42
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu?😳to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
Juz ci kiedys napisalem ze kandydat na kandydata na folksdojcza jestes. Chuj ci do tego czego chca Polacy. Wybrales kiedys nowego pana to sie go trzymaj. Dla statystycznego Polaka ekspertyzy zrobione przez czerwona bande sie nie licza. W interesie niemiec byla smierc Kaczynskiego i tam trzeba szukac sprawcow.

Data: 2019-03-02 18:48:38
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Buuaaahhhaaahhhaaaa!!! Mogę się tylko uśmiać... Statystycznego Polaka nie obchodzi szopka smoleńska i religia smoleńska, widać po komentarzach...

boukun

Data: 2019-03-02 09:59:20
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu?😳to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
Buhahaha. Trzy opinie na nieieckim polskojezycznym portalu to rerprezetacja calego spoleczenstwa. Chyba ze niemieckiego.

Data: 2019-03-02 19:13:23
Autor: boukun
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wp.pl to nie onet, jest jednym z nielicznych polskich portali...
Mogę wkleić wszystkie kolejne...

rrg
3 min. temu

a kogo to obchodzi

Walek
4 min. temu

Prezes chce uspokoić sumienie , jak futrzara gdy dogadała się ze sklepem

A to wszystko zmienia
4 min. temu

Podobno antek ostatnio pomylił się z wybuchowymi parówkami...teraz jet kaszanka.

Sort4
5 min. temu

8 lat kłamstw i znów następna 8 latka? Opanuj się człowieku.

ja wyborca
6 min. temu

Nowe pomysły Macierewicza czyli nowe bomby?
To faktycznie trudno coś nowego wymyślać w tym temacie, szkoda że Pan Lem nie żyje jego talent by pomógł przedłużyć istnienie komisji a tak staje się żałosna i nudna

Ale coś smierdzi
6 min. temu

Są nowe ustalenia ale ich nie ujawnią..Czyli powtórka...wiem ale nie powie.
A może ostatnia rozmowa z samolotu.....i lepiej nie pokazywać ludziom prawdy ?

Antypis
6 min. temu

Kaczynski kaczynski....nowe ustalenia? Co tym razem wymyśliłeś jako kiełbasę wyborczą? Dorwales się do władzy 3 lata temu i co nowego? Ano nic bo prawdy nie przeznaczysz...katastrofa to katastrofa i

tylko ty jeden jesteś winowajcą
zzzzzzzzzz
7 min. temu

ja zawsze prezio mówi ja wiem ale wam nie powiem

PYTON60
7 min. temu

Brednie, brednie i jeszcze raz, brednie, a ciemny lud i tak to kupi.

Data: 2019-03-02 10:30:05
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu?😳to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
Z punktu widzenia kandydata na kandydata na folksdojcza mozesz miec racie. Z mojego punktu widzenia nie masz.

Data: 2019-03-03 19:57:45
Autor: jsen
W dniu sobota, 2 marca 2019 18:48:44 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

bokunie, ja też jestem statystycznym Polakiem.
i nie nazywaj szopką zamordowanie 96 osób i 69 patriotów.,
tak mniej więcej.

jacek

Data: 2019-03-04 05:08:37
Autor: Darek
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:b253af05-72d8-47ab-bbac-18be777ce96bgooglegroups.com...

[...]

Który jest mordercą ?
Ten co był dowódcą tego burdelu,
czy ten co nie zgodził się na odwołanie dowódcy ?
i obydwaj padli ofiarą tego burdelu.

Data: 2019-03-03 20:20:27
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 05:09:34 UTC+1 użytkownik Darek napisał:

> [...]

Który jest mordercą ?
Ten co był dowódcą tego burdelu,
czy ten co nie zgodził się na odwołanie dowódcy ?

idź to tego swego burdelu, to może zwykłe kurwy ci oczywiste sprawy wytłumaczą.

Data: 2019-03-04 07:23:13
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ten wariacki lot nie miał prawa się odbyć, jeśli to nazywasz zamordowaniem, to tak też było... A którzy to ci 69 patriotów?
....że ten lot nad kukułczym gniazdem się źle skończy, przeczuwałem jeszcze przed tym lotem...

boukun

Data: 2019-03-03 22:28:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 2 marca 2019 18:26:43 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]
Żadni niemcy. To ruskie majstrowali coś przy przyrządach sterowniczych jak już.
Wystarczy myśleć - tupolew odbył naprawę w sowietach.

Data: 2019-03-04 00:14:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 07:28:26 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
Żadni niemcy. To ruskie majstrowali coś przy przyrządach sterowniczych jak już.
Wystarczy myśleć - tupolew odbył naprawę w sowietach.

I przyrządy sterownicze same rozpoczęły lądowanie na kiepsko wyposażonym przyzakładowym lądowisku we mgle?
A wystarczyło przestrzegać procedur, a nie "mieścić się śmiało".

--
Bruno

Data: 2019-03-06 10:28:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 09:14:21 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

I przyrządy sterownicze same rozpoczęły lądowanie na kiepsko wyposażonym przyzakładowym lądowisku we mgle?
A wystarczyło przestrzegać procedur, a nie "mieścić się śmiało".

Źle zamontowane kabelki przy trybie awaryjnym i drążek w górę, a stery w dół ;)

Data: 2019-03-06 19:40:14
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Hmm, o ja pierdolę... A jak wystartowali, wystrzelony z procy?

boukun

Data: 2019-03-06 20:36:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 6 marca 2019 19:40:22 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Hmm, o ja pierdolę... A jak wystartowali, wystrzelony z procy?

Ty o zwykłym trybie, a ja mówię o elektronice awaryjnej źle zaprogramowanej.

Data: 2019-03-06 23:40:08
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu?😳to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
Czlowiek rezonansu jestes, znasz sie na wszystkim. Znaczy sie uniwersalny jestes jak kombinerki. Nic sie nimi dobrze nie przytrzyma, nic dobrze nie scisnie, nic nie utnie.

Data: 2019-03-07 01:49:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 marca 2019 05:36:14 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ty o zwykłym trybie, a ja mówię o elektronice awaryjnej źle zaprogramowanej.

O jakiej elektronice awaryjnej w sterowaniu mówisz? Tu-154 to maszyna projektowana w latach 60-tych XXw. i całe sterowanie jest zrealizowane mechanicznie, za pomocą cięgien i popychaczy.
Dodatkowo w zapisach czarnych skrzynek nie ma nic co by potwierdzało twoja tezę.

--
Bruno

Data: 2019-03-07 05:12:17
Autor: Bruno Brunowski

Tu możesz podziwiać resztki układu sterowania: http://faktysmolensk.niezniknelo.com/dokumentacja-zdjeciowa/articles/awionika-i-osprzet.html

--
Bruno

Data: 2019-03-07 06:25:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
> [...]

Dodatkowo w zapisach czarnych skrzynek nie ma nic co by potwierdzało twoja tezę.

Chodziło mi o samego TAWS-a.

Owszem Tutka pochodzi z czasów, gdy sterowanie było mechaniczne, bo obawiano
się, że EMP (impuls elektromagnetyczny) podczas zimnej wojny udaremni konwersję
militarną, ale TAWS to chyba lata 90-te czy później, tak więc mogłem się
pomylić. W każdym razie chodziło mi ob to, że do TAWS z tego co słyszałem
i czytałem w mediach, miał być dołączony jakiś wihajster, który wysyłał do tego
mechanicznego sterowania impuls do automatycznego podrywu w górę, niezależnego
od pilotów. Według tej teorii ten wihajster miał być odwrotnie podłączony,
uszkodzony albo ustawiony na nieprawidłową instrukcję na czas zagrożenia
zderzeniem i zamiast "w górę", podać do systemu "w dół". Jeśli powielam w tym
wypadku błąd, to przepraszam, a jeżeli nie, to wtedy ewidentnie odpowiadają
Rosjanie.

Data: 2019-03-07 08:20:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 marca 2019 15:25:37 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Dodatkowo w zapisach czarnych skrzynek nie ma nic co by potwierdzało twoja tezę.

Chodziło mi o samego TAWS-a.

TAWS akurat nie był do niczego podłączony, ten system tylko generował alarmy i nie miał wpływu na resztę awioniki. Pewnie myślałeś o FMS i jego podłączenie do autopilota. Używanie FMS do wspomagania lądowania było sprzeczne z procedurami obowiązującymi naszych lotników.
[...]

Pisząc "wichajster" masz zapewne na myśli przycisk "Uchod" na wolancie. Ten znowuż nie był podłączony ani do FMS, ani do TAWS (który to system wogóle niczym nie sterował). Przycisk ten stanowi integralna część wyposażenia TU-154. Nie miał też żadnego wpływu na stery, gdyż to jest prosty automat przestawiający manetki ciągu na wartość maksymalną.
A nie zadziałał gdyż nie był "uzbrojony". Aby uzbroił się automatycznie na lotnisku musiał być zamontowany ILS, a samolot musiałby przechwyć jego sygnał. Aby zadziałał w trybie ręcznym pilot musiał by wcisnąć przyciski "Zachod" i "Glissada" na panelu autopilota. Tego najwyraźniej nie uczyniono.

Polecam lekturę raportu KBWLLP tam wszystko masz opisane. http://faktysmolensk.niezniknelo.com/przebieg-badania.html

--
Bruno

Data: 2019-03-10 03:34:40
Autor: Bruno Brunowski

Tu możesz obejżeć jak działa przycisk "Uchod": https://youtu.be/h7bcmwRUYJM?t=536

--
Bruno

Data: 2019-03-07 15:27:55
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 15:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
Jeśli powielam w tym
wypadku błąd, to przepraszam, a jeżeli nie, to wtedy ewidentnie odpowiadają
Rosjanie.

znowu bijesz pianę kupa, wiadomo że Rosjanie są poza wszelkim podejrzeniem, paczaj na własne ubeckie podwórko:))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 06:46:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 15:27:55 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

znowu bijesz pianę kupa, wiadomo że Rosjanie są poza wszelkim podejrzeniem, paczaj na własne ubeckie podwórko:))))))

Dlaczego jesteś zdania, że odpowiadają jacyś ewentualni Polacy-zdrajcy?
Przecież nie stoją za tym żadne materialne dowody, a tylko pomówienia
i domniemania.

Jestem zdania, że nie była to ani katastrofa ani zamach sensu stricto
(w znaczeniu wywołania zniszczenia bezpośrednio) tylko zła konserwacja
maszyny - pytanie czy miało to być grube zaniedbanie czy sabotaż techniczny
jest oczywiście otwarte.

Data: 2019-03-07 16:00:46
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 15:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

a kto informował w merdiach tuż po katastrofie, że wina pilotów, że podchodzili 4 razy do lądowania ? to nie Rosjanie, to wy urwy z ubeckich merdiów:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 07:32:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 16:00:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

a kto informował w merdiach tuż po katastrofie, że wina pilotów, że podchodzili 4 razy do lądowania ? to nie Rosjanie, to wy urwy z ubeckich merdiów:)))))))))

Rzeczywiście ktoś puścił taką plotę, a mendia powieliły.
Ależ szacowny jutku miej pretensję w tym przypadku do pukającego w dno od spodu
poziomu dziennikarstwa, a niekoniecznie do konkurencji politycznej.

Nie od dziś wiadomo, że gazety plus TV mówią więcej niż naprawdę mogą wiedzieć.
Sprzedadzą nawet ściemę typu "człowiek pogryzł psa" żeby mieć chodliwy materiał
tam gdzie dziennikarze w istocie gówno wiedzą.

Data: 2019-03-07 07:37:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 16:32:26 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]

Sprzedadzą nawet ściemę typu "człowiek pogryzł psa" żeby mieć chodliwy materiał
tam gdzie dziennikarze w istocie gówno wiedzą.

PS. Więc fakt, że ktoś wciska bullshit, to od zamieszania w zbrodnię jeszcze
droga daleka - zwłaszcza, jeśli jest to komercyjna prasa i TV.

Data: 2019-03-07 16:38:00
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 16:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

szukaj tego ktusia kupa, szukaj :)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 07:41:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 16:38:00 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Rzeczywiście ktoś puścił taką plotę, a mendia powieliły.

szukaj tego ktusia kupa, szukaj :)))))))))))

A myślisz, że się tak łatwo da znaleźć, od kogo to wyszło?
Ludzie mają tendencję do powtarzania rzeczy niesprawdzonych, co utrudnia
namierzenie źródła matactw.

Data: 2019-03-07 16:45:25
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 16:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

wiadomo urwy ubeckie sądzą że są bezkarne, a autora łatwo znaleźć, to zdradsik polecił tak informować merdia, o czym poinformował gen. Petelicki i m.in. dlatego zginął:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 07:56:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 16:45:27 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

wiadomo urwy ubeckie sądzą że są bezkarne, a autora łatwo znaleźć, to zdradsik polecił tak informować merdia, o czym poinformował gen. Petelicki i m.in. dlatego zginął:)

To ja się zapytowywuję, po jakiego grzmota by miały koła rządowe strzelać sobie
w stopę i wywoływać niekorzystny dla siebie zamęt społeczny? Aż takimi osłami
patentowanymi to chyba nie byli i nie są, żeby zadzierać z własnym elektoratem.

Jak tam by nie patrzeć, to prezydent Kaczyński przegrywał i tak reelekcję z Komorem. Fakt, że ten drugi okazał się znacznie większym fajtłapą - wyszedł
dopiero PO wyborach.

Data: 2019-03-07 17:01:02
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 16:56, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

durnia udajesz kupa ? w 2010 byłeś pełnoletni, widać zdrowy osąd to nie u ciebie, bo ty masz dług wobec urw ubeckich:)

a zdradsik, brunek i reszta swołoczy działali szybko, aby przejąć urząd po Kaczce, nie zostanie im to nigdy wybaczone, ani zapomniane:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 08:18:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:12:22 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 17:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Pełnoletni byłem już w r. 1995, gdy głosowałem na Ole!-Olka a nie Bolka.
> widać już wtedy miałeś dług wdzięczności wobec ubeckich urw, sztolec ciebie uwiódł swoimi błękitnymi szkłami kuń-taktowymi:)

Wtedy należałem do ZSyP-u.
Szefem jego na uniwerku był niejaki Stasiu Z. - później w... Lidze Polskich
Rodzin Giertycha.

Data: 2019-03-07 17:21:17
Autor: u2
Znowu?😳to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
W dniu 07.03.2019 o 17:18, Jakub A. Krzewicki pisze:
Wtedy należałem do ZSyP-u.

czyli do żydo-komuny:)

btw nadal do niej należysz, mentalnie:)))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 08:44:44
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:35:33 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 17:33, Jakub A. Krzewicki pisze:

> (kupowanych za pożyczkę moskiewską).
> no i stąd ten dług wdzięczności wobec ubeckich urw, wsio paniatno kupa:)))))))

W 1995 r. jeszcze nie było Putki, a Rosją rządził pijany miś Borys.

Data: 2019-03-07 17:49:19
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 17:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
no i stąd ten dług wdzięczności wobec ubeckich urw, wsio paniatno
kupa:)))))))
W 1995 r. jeszcze nie było Putki, a Rosją rządził pijany miś Borys.

tutaj chodzi o dług, który musisz spłacać w 2019:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 08:06:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:01:02 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

a zdradsik, brunek i reszta swołoczy działali szybko, aby przejąć urząd po Kaczce, nie zostanie im to nigdy wybaczone, ani zapomniane:)

Tylko po co, skoro Kaczka i tak szła w odstawkę? Tego to nie rozumiem.

Data: 2019-03-07 08:30:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:19:05 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 17:15, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Tylko po co, skoro Kaczka i tak szła w odstawkę? Tego to nie rozumiem.

widać, że pamiętasz ten cyrk merdialny wobec pierwszej Kaczki, ale Bolanda nie zapomina i nie wybacza wam ubeckim urwom i dla-tego druga Kaczka wygrała, teraz nawet jak byście odstrzelili ją to i tak znowu dostaniecie w swoje 4 litery:)

Tylko że odstrzeliwanie pierwszego Kaczyńskiego w tym czasie nic nie dawało.
Czy do Ciebie nie dociera, że Komór i tak by wygrał?

A propos... tuż przed "katastrofą" smoleńską miałem sen, że umarł ktoś z mojej
rodziny. Wstaję rano, otwieram neta, a tam okazuje się, że ginie prezydent,
który moją rodziną nie dość, że nie jest, to jeszcze miałem do niego
odniesienie w tym czasie co najmniej ambiwalentne. Pierwsza myśl była taka - po
cholerę to ktoś zrobił, przecież to znowu spowoduje bunt underdogów, wzrost
znaczenia kościółkowych i osłabi placformę. Nawet byłem przekonany, że i Putce
nie zależy, skoro i tak pro-ruska propaganda wchodzi w Bolandę jak nóż w masło.

Data: 2019-03-07 17:33:45
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 17:30, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

komu nie dawało ? pytania się mnożą:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 08:48:48
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:41:22 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 17:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Przynajmniej placformie, a i Putce też.

nie no kupa, idź się wyśpij, widać że pleciesz trzy po trzy:)))))))))

A co dawało, jak placforma i tak wygrywała demokratycznie, a do tego bardzo
uległa była wobec Putina. No chyba, że w perspektywie roku 2015 ktoś kombinował
w 2010. Pięć lat w dupokracji to bardzo długo, okres całej kadencji.

Data: 2019-03-07 17:53:45
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
A co dawało, jak placforma i tak wygrywała demokratycznie

tylko ta Kaczka była zawadą, trzeba było ją sprzątnąć, dopiero wtedy dermo-kratycznie można było wygrać:)

wiadomo, seanse nienawiści, m.in. tfuska i palikmiota w waszych ubeckich merdiach mogły nie wystarczyć do "wygranej":)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 09:14:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 18:06:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 18:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wystarczyłyby, aczkolwiek z obecnej perspektywy widzę ich wyjątkowo nieuczciwy
> charakter.

dobrze, że masz jakąkolwiek refleksję, ale ubeckie urwy na wszelki wypadek, na wsiakij pażarnyj słuczaj, likwidują niewygodnych zawalidrogów, Kaczka nie była wyjątkiem:)

a jak Bolanda oceniła rządy tfuska i kamratów to było widać w ostatnich wyborach, można oszukiwać wszystkich przez krótki czas, ale nie można oszukiwać wszystkich przez cały czas:)

Za to likwidacja Leppera to było ewidentne joint-venture POPiS-owskie.
Gdyby rzeczywiście się między sobą mordowali na taką skalę, to nie mieliby
motywacji do wspólnego połączenia sił i usunięcia Endrju Warchoła.
Dla mnie akurat to dowodzi niezbicie, że wrogość pomiędzy PO a PiS to pic na wodę fotomontaż.

Data: 2019-03-07 18:25:47
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 18:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Lepper chciał wrócić do polityki, a mówił strasznie niewygodne rzeczy o epidemii łapownictwa w polityce, tego "politycy" nie mogli puścić płazem, Lepper to również nie wyjątek podobnie jak Kaczka, który również nie bał się mówić niewygodne rzeczy dla ubeckich urw:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 10:55:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 19:52:29 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 19:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Tylko wiesz, ja obecnie pierwszą Kaczkę oceniam pozytywnie. Miał pewne wady,
> z których zrobiono "z igły widły" ale w gruncie rzeczy to był swój chłop
> i w dodatku było nie było z pewną ciekawą wizją geopolityczną.

ale ale kuba hanse z iwanami znowu konszachtują się, aby zniszczyć wszystkich dokoła, wbij to sobie kuba do swojej makówki, na to nie ma mojej zgody:)

https://youtu.be/nU5uDozoSSM

Szczerze mojej też nie. Ja raczej w stronę "White Dragon" ;)

Data: 2019-03-07 19:59:42
Autor: u2
W dniu 07.03.2019 o 19:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
Szczerze mojej też nie. Ja raczej w stronę "White Dragon"

https://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

The Moody Blues - Nights In White Satin

--
George Orwell :

Data: 2019-03-07 08:33:51
Autor: Jakub A. Krzewicki

Data: 2019-03-07 08:15:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:06:59 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Pełnoletni byłem już w r. 1995, gdy głosowałem na Ole!-Olka a nie Bolka.

> widać zdrowy osąd to nie > u ciebie, bo ty masz dług wobec urw ubeckich:)

Tylko po co, skoro Kaczka i tak szła w odstawkę? Tego to nie rozumiem.

PS. Jedyna różnica, gdyby nie było zamachu w Smoleńsku byłaby taka, że w 2015 r. prezydentem zostałby być może Lech Kaczyński, a nie Adrian.

Data: 2019-03-07 08:39:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:33:45 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Tylko że odstrzeliwanie pierwszego Kaczyńskiego w tym czasie nic nie dawało.

komu nie dawało ? pytania się mnożą:)

Przynajmniej placformie, a i Putce też.
Przecież lepiej zjeść cały kraj na drodze pokojowej niż indukować ruch oporu.
Komu mogło zależeć na impasie w stosunkach polsko-ruskich? Wtedy miałem
taką hipotezę, że ani POchwom, ani Putce, ani nawet Niemcom, którzy z Rosją
mieli najlepsze układy. Kiedy Rosja zaczęła rozrabiać na Krymie, wtedy
oczywiście moje podejrzenia padły na Putkę.

Data: 2019-03-07 09:02:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 17:54:19 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Wystarczyłyby, aczkolwiek z obecnej perspektywy widzę ich wyjątkowo nieuczciwy
charakter. No ale przecież takie historie zdarzają się raz po raz w państwach
demokratycznych - wystarczy zobaczyć, jakim błotem obrzucali się ostatnio
Klintonicha (nie mylić z rozdziwaczoną klitoris) i Trampek. W Polsce tuż przed
zamachem gra w piegi też nie była jednostronna. inwektywy z obu stron padały
mniej więcej tej samej wagi, tylko Platforma pozyskała więcej kijków medialnych
do bicia w gówno po swojej stronie.

Data: 2019-03-07 10:47:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 18:25:48 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

z których zrobiono "z igły widły" ale w gruncie rzeczy to był swój chłop
i w dodatku było nie było z pewną ciekawą wizją geopolityczną. Gdzie tam
Komór czy Adrian do formatu Lecha Kaczyńskiego... nie ma porównania.
A że brata ma szukającego zwady i rewanżu na tym, kogo on uważa za
odpowiedzialnych (niezależnie od niedowodliwości jego podejrzeń) to już
zupełnie inna kwestia. Mnie najbardziej wkurza, że przez żałobę smoleńską
urośli frondyści czyli specyficzny gatunek przechrzty-katolika-tradycjonalisty,
szkodliwy dla szerzenia wpływów dalekowschodnich w Polsce i na tym się skupiam.
Gdyby pisiory wrzucili żydofrondystów definitywnie do kibla, na chuj mi PO?

Data: 2019-03-07 12:17:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 7 marca 2019 19:59:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 07.03.2019 o 19:55, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Szczerze mojej też nie. Ja raczej w stronę "White Dragon"

https://www.youtube.com/watch?v=9muzyOd4Lh8

The Moody Blues - Nights In White Satin

Niezły kawał rocka.

Data: 2019-03-07 08:18:40
Autor: Pajdak

Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q5p46j$sem$1gioia.aioe.org...
[...]

Na drzwiach od stodoły!

Słuszna linię ma wasza partia.

--
Pajdak

Data: 2019-03-03 09:23:11
Autor: Lepudruk
[...]

Idą wybory więc PiS znów odgrzewa przesmażony kotlet. Co tym razem wymyśli
gienialny Antoś? Hamburger z czosnkiem czy balonik na druciku?

-Lepudruk -

Data: 2019-03-03 10:21:36
Autor: boukun
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale Kaczyński już powinien dawno zrozumieć, że odgrzewając przed wyborami ten nieświeży kotlet, pracuje na słaby wynik!

boukun

Data: 2019-03-03 05:35:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 3 marca 2019 10:21:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale Kaczyński już powinien dawno zrozumieć, że odgrzewając przed wyborami ten nieświeży kotlet, pracuje na słaby wynik!

To sprawa osobista. Chłop czuje się winny z powodu śmierci brata i każda teoria mówiąca, że ta katastrofa nie była spowodowana wyłącznie naszym polskim partactwem zdejmuje z niego część winy. A przynajmniej tak mu się wydaje.

To, że do pewnego momentu teorie Antka konsolidowały obóz PiS to był ekstra zysk. Teraz gdy są garbem z powodów opisanych powyżej nie można ich instrumentalnie odrzucić.

--
Bruno

Data: 2019-03-03 20:44:52
Autor: jsen
W dniu niedziela, 3 marca 2019 14:35:31 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

To, że do pewnego momentu teorie Antka konsolidowały obóz PiS to był ekstra zysk. Teraz gdy są garbem z powodów opisanych powyżej nie można ich instrumentalnie odrzucić.

zapisz się Bruno do podstawówki, najlepiej do Pierwszej Klasy,
a ponad lepiej do przedszkola; może choć tam dzieciaki ci uwierzą.

oni zostali zabici i jeśli zechcę, to nawet u Boga to sprawdzę,
choć nie ma po co, bo i tak pewnie ktoś to sprawdził.

zresztą nie mam po co zawracać Mu głowy rzeczami wiadomymi.

jacek

Data: 2019-03-04 00:15:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 05:44:54 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

> [...]

choć nie ma po co, bo i tak pewnie ktoś to sprawdził.

zresztą nie mam po co zawracać Mu głowy rzeczami wiadomymi..

Zgadza się. Zostali zabici. Przez głupotę i brawurę.

--
Bruno

Data: 2019-03-10 11:00:32
Autor: Olfi
Znowu? U którego boga ?

oni zostali zabici i jeśli zechcę, to nawet u Boga to sprawdzę,

jacek

U którego boga sprawdzisz ?

Data: 2019-03-03 20:09:34
Autor: jsen
W dniu niedziela, 3 marca 2019 09:23:37 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
>tupolewa.

Idą wybory więc PiS znów odgrzewa przesmażony kotlet.

pewnie, że dla ciebie zamordowanie stu osób to tylko kotlet;
przecież w WC zabiliście ze 30 razy więcej.

aha, tam było 2996, choćby dlatego, żeby prawdę o nich zatuszować.
tylko jakoś nawet przede mną zatuszować jej nie umiecie. prawda li to?

Data: 2019-03-03 19:42:14
Autor: jsen
[...]

jakim, (kurwa), szczególnym, Jarku?

czy myślisz, że ta cała nagonka na Polskę, kiedy wybory wygraliście,
to wzięła się nie stąd, że nie chciałeś pozwolić na Polski okradanie?

czy myślisz, że dla tych choćby tylko z VAT-u 30 tysięcy milionów,
plus 20 tysięcy milionów rocznie zwykłe, wiesz co, nie mogły zabić
naszego prezydenta, wraz ze wszystkimi dobrymi ludźmi, a brata twojego?

podczas gdy dla choćby stu złotych może nóż ci wsadzić niejeden człowiek?

popatrz, że przez te 8 lat wszystkim nam emerytury ukradły i pogrążyły
tak Polskę, że trudno mimo waszych, sprawiedliwych choć mało udolnych rządów,
nam się podnieść na samowystarczalność, choćby wojskową.

aha, całkiem nie musicie od amerykanów po kosmicznych cenach coś kupować,
zwłaszcza że powinieneś sam się zająć tym tematem, czytając defence24
lub dodatkowo militarium. net, bo tytuł doktora też przecież zobowiązuje.

reasumując: jeśli nie można czegoś udowodnić, przyjmuje się za prawdę najbardziej oczywistą hipotezę, przy czym tu w procesie poszlakowym
winni są dokładnie ci - także poprzez sprzątanie, jak to prawie zawsze przestępcy czynią - na których wszelkie poszlaki wskazują.

i choć jest to tylko prawdopodobieństwo, to możesz być pewny,
że jest to, nawet bez żadnych specjalistycznych dochodzeń, pewne.

i trzeba otwarcie o tym mówić.

Data: 2019-03-04 09:55:41
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q5eb8r$g1q$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie mów! Wacuś Berczyński wraca?

Pogromca rysi stepowych:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Karakal_stepowy

znów będzie bredził o wybuchających parówkach!

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/547439,waclaw-berczynski-katastrofa-smolenska-caracale.html

To znak, że idą wybory!

http://tinyurl.com/zpisdope

--
Pajdak

Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest