Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest

Data: 2019-03-03 09:23:11
Autor: Lepudruk
Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest
żytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
- Wiem, że te prace trwają i że tam po drodze pewne ustalenia następowały.
Nie były ogłaszane, bo lepiej nie bulwersować opinii publicznej -
powiedział w rozmowie z RMF FM Jarosław Kaczyński. Prezes PiS zapewnił, że
podkomisja smoleńska pracuje nad wyjaśnieniem katastrofy prezydenckiego
tupolewa.

Idą wybory więc PiS znów odgrzewa przesmażony kotlet. Co tym razem wymyśli
gienialny Antoś? Hamburger z czosnkiem czy balonik na druciku?

-Lepudruk -

Data: 2019-03-03 10:21:36
Autor: boukun
Użytkownik "Lepudruk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ale Kaczyński już powinien dawno zrozumieć, że odgrzewając przed wyborami ten nieświeży kotlet, pracuje na słaby wynik!

boukun

Data: 2019-03-03 05:35:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 3 marca 2019 10:21:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Ale Kaczyński już powinien dawno zrozumieć, że odgrzewając przed wyborami ten nieświeży kotlet, pracuje na słaby wynik!

To sprawa osobista. Chłop czuje się winny z powodu śmierci brata i każda teoria mówiąca, że ta katastrofa nie była spowodowana wyłącznie naszym polskim partactwem zdejmuje z niego część winy. A przynajmniej tak mu się wydaje.

To, że do pewnego momentu teorie Antka konsolidowały obóz PiS to był ekstra zysk. Teraz gdy są garbem z powodów opisanych powyżej nie można ich instrumentalnie odrzucić.

--
Bruno

Data: 2019-03-03 20:44:52
Autor: jsen
W dniu niedziela, 3 marca 2019 14:35:31 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

To, że do pewnego momentu teorie Antka konsolidowały obóz PiS to był ekstra zysk. Teraz gdy są garbem z powodów opisanych powyżej nie można ich instrumentalnie odrzucić.

zapisz się Bruno do podstawówki, najlepiej do Pierwszej Klasy,
a ponad lepiej do przedszkola; może choć tam dzieciaki ci uwierzą.

oni zostali zabici i jeśli zechcę, to nawet u Boga to sprawdzę,
choć nie ma po co, bo i tak pewnie ktoś to sprawdził.

zresztą nie mam po co zawracać Mu głowy rzeczami wiadomymi.

jacek

Data: 2019-03-04 00:15:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 05:44:54 UTC+1 użytkownik js...@op.pl napisał:

> [...]

choć nie ma po co, bo i tak pewnie ktoś to sprawdził.

zresztą nie mam po co zawracać Mu głowy rzeczami wiadomymi..

Zgadza się. Zostali zabici. Przez głupotę i brawurę.

--
Bruno

Data: 2019-03-10 11:00:32
Autor: Olfi
Znowu? U którego boga ?
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości

oni zostali zabici i jeśli zechcę, to nawet u Boga to sprawdzę,

jacek

U którego boga sprawdzisz ?

Data: 2019-03-03 20:09:34
Autor: jsen
W dniu niedziela, 3 marca 2019 09:23:37 UTC+1 użytkownik Lepudruk napisał:
> [...]
>tupolewa.

Idą wybory więc PiS znów odgrzewa przesmażony kotlet.

pewnie, że dla ciebie zamordowanie stu osób to tylko kotlet;
przecież w WC zabiliście ze 30 razy więcej.

aha, tam było 2996, choćby dlatego, żeby prawdę o nich zatuszować.
tylko jakoś nawet przede mną zatuszować jej nie umiecie. prawda li to?

Znowu??to już nawet śmieszne ani żałosne nie jest