Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!

Data: 2011-03-26 09:29:38
Autor: Grzegorz Z.
Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!
Polska reprezentacja przegrała mecz z litewską kadrą. Polscy chuligani,
którzy przyjechali na mecz, wzięli odwet na Litwinach w regularnej bitwie z
policją. Zatrzymano kilkudziesięciu pseudokibiców, są też ranni. Policja w
Kownie opanowała w nocy sytuację w mieście.

W piątkowy wieczór polscy chuligani stoczyli regularną bitwę z miejscowymi
siłami porządkowymi. Według największego litewskiego dziennka "Lietuvos
Rytas" pięć osób - w tym czterech Polaków - odniosło obrażenia, a prawie
trzydzieści zostało zatrzymanych.

W tej chwili sytuacja wydaje się już opanowana. Szef miejscowej policji
stwierdził, że kibice będą eskortowani do autokarów odjeżdżających do
Polski, a ci, którzy pozostaną jeszcze w Kownie, znajdą się pod baczną
obserwacją służb porządkowych.

Do przykrych incydentów dochodziło już kilka godzin przed meczem. Wówczas
zatrzymano trzech kibiców w Mariampolu (w drodze na stadion), a kolejnych
siedmiu - w samym Kownie.

Najgorsze wydarzenia miały jednak miejsce około półtorej godziny przed
spotkaniem. Grupy polskich pseudokibiców na stadionie i wokół niego
stoczyły regularną bitwę z litewskimi służbami ochrony, a także... między
sobą (zwaśnione grupy z różnych klubów). Chuligani rzucali betonowymi
fragmentami trybun i ogrodzenia, krzesełkami, racami oraz petardami.

Później - w czasie zawodów - spiker kilkakrotnie apelował o spokój, grożąc
przerwaniem spotkania. Niestety, w drugiej połowie ponownie wybuchły
zamieszki. Z polskiego sektora poleciały w kierunku policji różne
przedmioty i race świetlne. Z kolei zza stadionu dobiegały odgłosy huku
petard. Policja musiała po raz kolejny użyć gazu łzawiącego.

- Zachowanie naszych kibiców było karygodne i niedopuszczalne. Czy
pokryjemy straty? Na razie nie wiemy, ponieważ w tym momencie trudno je
oszacować. Usłyszeliśmy, że została sforsowana brama stadionowa, ale
czekamy na oficjalne informacje od policji i służb porządkowych -
powiedziała Agnieszka Olejkowska, rzeczniczka prasowa PZPN.

Miejscowe media już od kilku dni, zapowiadając mecz na stadionie FBK Kowno,
skupiały się głównie na polskich fanach. Przed kibicami znad Wisły
przestrzegały największe litewskie dzienniki. W miejscowej prasie
zamieszczono zdjęcia pseudokibiców Legii Warszawa, którzy w lipcu 2007 roku
doprowadzili do przerwania spotkania Pucharu UEFA w Wilnie z Vetrą.

W piątek wieczorem jedna z litewskich dziennikarek zapytała trenera
Franciszka Smudę, czy nie wstydzi się z powodu zachowania polskich kibiców.
"Jest mi bardzo przykro" - przyznał selekcjoner.

http://www.wprost.pl/ar/237446/Polscy-chuligani-demolowali-Kowno/

Data: 2011-03-26 11:21:28
Autor: u2
Polak pisze się z dużej litery zgrzesiu
W dniu 2011-03-26 09:29, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Smutne, ze teraz buduje się gigantyczne stadiony dla tych zwyrodnialców.
Żeby mogli je sobie poniszczyć.

A o sportowych sukcesach przy takich pseudo-kibicach to mozna zapomnieć
na dlugie lata.

Data: 2011-03-26 11:32:57
Autor: Grzegorz Z.
Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-03-26 11:37:13
Autor: u2
Polak pisze się z dużej litery pedale

Data: 2011-03-26 12:03:17
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2011-03-26 12:11:18
Autor: u2

Data: 2011-03-26 12:22:56
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2011-03-26 12:28:32
Autor: u2

Data: 2011-03-26 15:00:39
Autor: Grzegorz Z.

Data: 2011-03-26 15:35:05
Autor: Klin
A nam wstyd, że Grzegorz Z. może być uważany za Polaka
!!!

Data: 2011-03-26 16:07:25
Autor: Grzegorz Z.
wam? czyli komu?
Bandzie zachrypniętych przepitych "higienicznie ostrzyżonych" kiboli na
maminym garnuszku?

Data: 2011-03-26 17:56:38
Autor: Klin
wam? czyli komu?

   A masz tu kogoś na grupie kto popiera taką gnidę - niech się przyzna!

Data: 2011-03-26 14:00:46
Autor: sofu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8dbe2c$0$2497$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- --

Tylko nie zganiaj winy za beznadziejnie niski poziom na kiboli.

sofu

Data: 2011-03-26 14:18:40
Autor: u2
Polak pisze się z dużej litery zgrzesiu
W dniu 2011-03-26 14:00, sofu pisze:
Smutne, ze teraz buduje siĂŞ gigantyczne stadiony dla tych zwyrodnialcĂłw.
> ÂŻeby mogli je sobie poniszczyĂŚ.
>
> A o sportowych sukcesach przy takich pseudo-kibicach to mozna zapomnieĂŚ
> na dlugie lata.
-- -- -- --

Tylko nie zganiaj winy za beznadziejnie niski poziom na kiboli.

Na siatkówce i koszykówce polscy kibice są wspaniali. A kibol to po
poznańsku również kibic, nie ma tutaj nic negatywnego.

Zauważ jak kibicują Polacy n.p. skoki narciarskie. Tworzy się wtedy
dodatnie sprzężenie zwrotne. Lepsze wyniki, lepsze kibicowanie.

W piłce nożnej jest ujemne sprzężenie zwrotne, im bardziej bandyckie
zachowania pseudo-kibiców tym słabsze wyniki piłkarzy.

Oczywiście kibole Lecha są wyjątkami. Nie znam innych tak wspaniale
dopingujących swojej drużynie :)

Data: 2011-03-26 07:09:01
Autor: zbig
On 26 Mar, 14:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
owania pseudo-kibiców tym słabsze wyniki piłkarzy.

Oczywiście kibole Lecha są wyjątkami. Nie znam innych tak wspaniale
dopingujących swojej drużynie :)
Wspanialy przyklad zachowania dał ostatnio szef "Wiary Lecha", który
poturbował i opluł kibca za to,ze ośmielił się założyć  na mecz
reprezentacji barwy narodowe, zamiast klubu "Lech"

Data: 2011-03-26 21:38:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-26 15:09, zbig pisze:
On 26 Mar, 14:18, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]
poturbował i opluł kibca za to,ze ośmielił się załoĹźyć  na mecz
reprezentacji barwy narodowe, zamiast klubu "Lech"

Ta elektryzująca wiadomość powstała z pewnością w redakcji GGW"?

Data: 2011-03-27 05:25:13
Autor: zbig
On 26 Mar, 22:38, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> reprezentacji barwy narodowe, zamiast klubu "Lech"

Ta elektryzująca wiadomość powstała z pewnością w redakcji GGW"?

http://wn.com/Krzysztof_Markowicz,_ps_''Litar''_pluje_na_stadionie_kibica_Lech_Pozna%C5%84

To nagranie z monitoringu stadionowego. Chyba, że Agora ma tam udziały.

Data: 2011-03-27 15:20:51
Autor: jadrys

On 26 Mar, 14:18, u2<u...@o2.pl>    wrote:
[...]

Co to za bzdura? Tak do końca to nie wiadomo o co im tam poszło.. A tak w ogóle to jakiś fotomontaż. Pewne jest tylko to że GW szkaluje na swoich łamach "Wiarę Lecha".

Data: 2011-03-26 14:29:28
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8de7b4$0$2452$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-26 14:00, sofu pisze:
Smutne, ze teraz buduje sie gigantyczne stadiony dla tych zwyrodnialców.
> ?eby mogli je sobie poniszczya.
>
> A o sportowych sukcesach przy takich pseudo-kibicach to mozna > zapomniea
> na dlugie lata.
-- -- -- --

[...]

Wiesz co piszesz ?
Jeżeli lepsze wyniki to lepsze kibicowanie,
to nie może zależeć winik od kibicowania.
Ale czego wymagać od kibola.

bolek

Data: 2011-03-26 12:17:00
Autor: Klin
Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

  Napisałeś już kiedyś, że jesteś dumny z bycia Polakiem czy
  tylko to Cię kręci jak nasrasz do polskiego gniazda?

Data: 2011-03-26 12:22:25
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

  Napisałeś już kiedyś, że jesteś dumny z bycia Polakiem czy
  tylko to Cię kręci jak nasrasz do polskiego gniazda?

A co jedno z drugim ma wspólnego? Czy muszę najpierw lubić pomidory żeby
później poczuć do nich odrazę?

Data: 2011-03-26 12:47:34
Autor: Klin
in napisał:

[...]

    Mam rozumieć, że z mlekiem matki nabrałeś odrazę do polskości?

Data: 2011-03-26 12:56:23
Autor: Klin

in napisał:

[...]

    Cóż poradzę jak żeś ciemny!

Data: 2011-03-26 12:28:03
Autor: Marek Czaplicki
Grzegorz Z. pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 09:29:
[...]

PZPN na rok przed mistrzostwami zaczyna dostrzegać problem. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-26 21:37:06
Autor: jadrys
Znowu wstyd mi Ĺźe jestem polakiem. Tfu!
[...]

I słusznie, - każdemu Polakowi jest wstyd jak widzi to rozwydrzone bydło w Polski demolujące wszystko co napotka na swojej drodze, a jest przystrojone w barwy narodowe.

Data: 2011-03-27 10:25:55
Autor: ..heÂŽsk..
On Sat, 26 Mar 2011 21:37:06 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

I słusznie, - każdemu Polakowi jest wstyd jak widzi to rozwydrzone bydło w Polski demolujące wszystko co napotka na swojej drodze, a jest przystrojone w barwy narodowe.

 najciekawsze jest to, ze na to "bydlo" nie ma sposobu, a byle
 "bydlak" zatrzymany za "sprejowanie" swiezopomalowanej sciany
 jest glaskany po glowce bo jego czyn jest "niskoszkodliwy
 spolecznie". jeden z drugim "bydlak" parkuje na prywatnej  posesji, a wlasciel moze mu naskoczyc bo przepis prawa nie
 pozwala "bydlaka" wziac za pysk i wykopac na wysypisko.
 taki jeden z drugim "bydlak" publicznie,na tym forum porownuje
 prezydentowa do kaszalota i sugeruje dokarmianie jej krylem
 i co sie dzieje? taki jadrys nie reaguje bo to przeciez  niewinny dowcip. tolerowanie dalszego zbydlecenia czesci  spoleczenstwa prowadzi do takich zachowan jak to na litwie.

Data: 2011-03-27 14:00:18
Autor: Pinocchio

Użytkownik "..heRsk.." <same.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:mbqto65p00dd22ia3ben0vd1pd170stpon4ax.com...
> [...]

niewinny dowcip. tolerowanie dalszego zbydlecenia czesci
spoleczenstwa prowadzi do takich zachowan jak to na litwie.

Na "bydło" jest jedyny sposób - gnut! Najprostszą metodą jest dorwanie takiego gnojka pojedyńczo. Kiedyś jeden z takich gnojków obraził mi dziewczynę! Było ich kilku więc nie maiłem szans. Poczekałem. Pojechałemza gnojkiem, dopadłem go w blokowym korytarzu i obiłem mordę przykładowo. Zapytałem czy wie za co? Wiedział gnój jeden. By mi w przyszłości nie bryknął zabrałem mu dokumenty. Widywałem później gnojka. Był potulny, kłaniał się nisko! Jego kolesiom przez znajomego podrzuciłem, że koleś jest kapusiem i sypie na glinach. Tak z nimi gnojami trzeba!

PD

Data: 2011-03-27 15:25:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-27 10:25, ..heÂŽsk.. pisze:
[...]

Nie porównuj czyjejś opinii o wyglądzie czy zachowaniu osoby publicznej do wandalizmu, i to wandalizmu pod sztandarem barw narodowych.

Data: 2011-03-27 14:33:02
Autor: Klin
/ciach/
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

    W każdym narodzie są bydlaki i Polacy nie są wyjątkiem - lepiej
    byłoby, gdyby Grzesiu kajał się za swoje winy a nie starał się
    postem sugerować, że sam jest lepszy od tego motłochu.

Data: 2011-03-27 15:25:34
Autor: jadrys
/ciach/
W dniu 2011-03-27 14:33, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   W kaĹźdym narodzie są bydlaki i Polacy nie są wyjątkiem - lepiej
   byłoby, gdyby Grzesiu kajał się za swoje winy a nie starał się
   postem sugerować, Ĺźe sam jest lepszy od tego motłochu.

No tak, - największe wymagania miejmy przede wszystkim wobec siebie.

Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!