Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!

Data: 2011-03-26 12:28:03
Autor: Marek Czaplicki
Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!
Grzegorz Z. pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu sobota 26 marzec 2011 09:29:
- Zachowanie naszych kibiców było karygodne i niedopuszczalne. Czy
pokryjemy straty? Na razie nie wiemy, ponieważ w tym momencie trudno je
oszacować. Usłyszeliśmy, że została sforsowana brama stadionowa, ale
czekamy na oficjalne informacje od policji i służb porządkowych -
powiedziała Agnieszka Olejkowska, rzeczniczka prasowa PZPN.

PZPN na rok przed mistrzostwami zaczyna dostrzegać problem. :)
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Znowu wstyd mi że jestem polakiem. Tfu!