Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.

Data: 2012-03-11 16:09:00
Autor: Obserwator
Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.

Sprobuje odpowiedziec w nowym watku.

Nie rozumiesz, ze popierajac kogos takiego jak prymityw pluto, popierasz zlo?

Data: 2012-03-11 17:37:51
Autor: pluton
Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.
Nie rozumiesz, ze popierajac kogos takiego jak prymityw pluto, popierasz
zlo?

My name is Szatan. Borowik Szatan.

Nullification

Data: 2012-03-11 19:54:21
Autor: raff
Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.
On Sun, 11 Mar 2012 17:37:51 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Nie rozumiesz, ze popierajac kogos takiego jak prymityw pluto, popierasz
zlo?

My name is Szatan. Borowik Szatan.

Pluton, a tys laske autorytetom dzisiaj robil ? Bo cos marnie
wygladasz.

R.

Data: 2012-03-11 20:55:54
Autor: pluton
Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.
>My name is Szatan. Borowik Szatan.

Pluton, a tys laske autorytetom dzisiaj robil ? Bo cos marnie
wygladasz.

Owszem, dwum autorytetkom. A potem jedna z nich zrobila laske mnie.

Nullification

Znowu wycina mi odpowiedzi pod twoimi tekstami Krzywicki.