Znowu wzrost qurwa!

Data: 2010-03-02 03:18:11
Autor: zbig
Znowu wzrost qurwa!
Co za pech. I to większy niz się spodziewano. I do tego jeszcze ciężka
zima.

Data: 2010-03-02 09:30:48
Autor: Hans Kloss
A jaki był wzrost za PiS-u?
On 2 Mar, 12:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Co za pech.
Ano pech. Wystarczy porównać ów pełowzrost na poziomie błędu metody do
rzeczywistego wzrostu gospodarczego za premierostwa Jarosława
Kaczyńskiego żeby stwierdzić jakiegośmy pecha mieli uwierzywszy
pełobandzie w ich wyborcze obietnice.
J-23

Data: 2010-03-03 13:38:39
Autor: -heÂŽsk-
A jaki był wzrost za PiS-u?
On Tue, 2 Mar 2010 09:30:48 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]
rzeczywistego wzrostu gospodarczego za premierostwa Jarosława
Kaczyńskiego żeby stwierdzić jakiegośmy pecha mieli uwierzywszy

 gdybysmy uwierzyli prezesowi mielibysmy dzis u siebie grecje.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-02 13:52:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Znowu wzrost qurwa!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a8c60450-d2cd-4bd9-bbde-fce1166b0956q21g2000yqm.googlegroups.com...
Co za pech. I to większy niz się spodziewano. I do tego jeszcze ciężka
zima.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Cholerne PO. Wszystko spieprzą.

Bogdan

Data: 2010-03-02 13:59:09
Autor: Artur Borubar
Znowu wzrost qurwa!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4b8d0a11$1news.home.net.pl...

[...]

Zachciało się im wzrostu jak na świecie jest kryzys.

Przemek

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/

Data: 2010-03-02 15:08:39
Autor: awe
Znowu wzrost qurwa!

[...]
-- -- -- -- -- -- --
tak dzieki temu ze nie dopuszczono aby Tusk i PO wprowadzil euro - dzis mozemy w kryzysie eksportowac i rozwijac sie...2,2% wzrostu to efekt taniej zlotowki
awe

Data: 2010-03-02 15:10:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Znowu wzrost qurwa!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmj5s5$c4k$1news.onet.pl...

[...]

To złotówka jest tania?

Bogdan

Data: 2010-03-02 15:11:02
Autor: mkarwan
Znowu wzrost qurwa!

[...]

a gdzie link?

Data: 2010-03-02 06:20:06
Autor: zbig
Znowu wzrost qurwa!
On 2 Mar, 15:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a8c60450-d2cd-4bd9-bbde-fce1166b0956q21g2000yqm.googlegroups.com...

>Co za pech. I to większy niz się spodziewano. I do tego jeszcze ciężka
>zima.

a gdzie link?

Zakładam, że każdy średnio inteligentny członek tej grupy jest w
stanie znaleźć informację , o której trąbi się wszędzie od rana.
Dla tych poniżej średniej link;
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7616341,PKB_w_czwartym_kwartale_wzrosl_do_3_1_proc_.html

Data: 2010-03-02 16:37:54
Autor: wac
Znowu wzrost qurwa!
[...]

NIE CHODZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-03-02 16:45:40
Autor: awe
Znowu wzrost qurwa!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2fb74d91-55a9-4d70-becf-b80c0f0324c2g11g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Zakładam, że każdy średnio inteligentny członek tej grupy jest w
stanie znaleźć informację , o której trąbi się wszędzie od rana.

-- -- -- -- -
no dobra znalazles link, ale czy ty cos z tego rozumiesz?
awe

Data: 2010-03-02 19:23:07
Autor: mkarwan
Znowu wzrost qurwa!
[...]

Średnio rozgarnięty zagłada nie tylko do koszernej ale także do GUS, a tam juz tak różowo to nie wygląda.
http://www.gus.pl/wiadomosc/20100126/gus-produkt-krajowy-brutto-2009-roku
http://www.gus.pl/wiadomosc/20100216/gus-przecietne-zatrudnienie-sektorze-przedsiebiorstw-styczen-2010
http://www.gus.pl/wiadomosc/20100223/gus-stopa-bezrobocia-styczen-2010
http://www.gus.pl/wiadomosc/20100302/gus-bezrobotni-oraz-stopa-bezrobocia-wg-wojewodztw-styczen-2010

Data: 2010-03-02 11:36:33
Autor: zbig
Znowu wzrost qurwa!
On 2 Mar, 19:23, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:2fb74d91-55a9-4d70-becf-b80c0f0324c2g11g2000yqe.googlegroups.com...

>Zak adam, e ka dy rednio inteligentny cz onek tej grupy jest w
>stanie znale informacj , o kt rej tr bi si wsz dzie od rana.
>Dla tych poni ej redniej link;
>http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7616341,PKB_w_czwartym_kwartale_w...

rednio rozgarni ty zag ada nie tylko do koszernej ale tak e do GUS, a tam
juz tak r owo to nie wygl da.http://www.gus.pl/wiadomosc/20100126/gus-produkt-krajowy-brutto-2009-...http://www.gus.pl/wiadomosc/20100216/gus-przecietne-zatrudnienie-sekt...http://www.gus.pl/wiadomosc/20100223/gus-stopa-bezrobocia-styczen-2010http://www.gus.pl/wiadomosc/20100302/gus-bezrobotni-oraz-stopa-bezrob...

Znów niczego nie zrozumiałeś, co mnie zresztą nie dziwi.
Artykuł z GW podaje dane z GUSowskie o IV kwartale 2009. Czy ty tu
widzisz jakąś sprzecznosc?

Data: 2010-03-03 13:38:38
Autor: -heÂŽsk-
Znowu wzrost qurwa!
On Tue, 2 Mar 2010 19:23:07 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [ S P A M ]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-02 17:29:03
Autor: -heÂŽsk-
Znowu wzrost qurwa!
On Tue, 2 Mar 2010 03:18:11 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Co za pech. I to większy niz się spodziewano. I do tego jeszcze ciężka
zima.

 kolejny sukces wilkiego ekonomisty po kursie w klarysewie ;o)
 no i jeszcze ten "erotoman" gosiewski umoczon w pornografie.
 alez musi bolec !!!

--

 HeSk

Znowu wzrost qurwa!