Data: 2012-09-25 12:01:38 | |
Autor: Uncle Pete | |
Znowu z Rosji | |
Data: 2012-09-25 12:11:18 | |
Autor: Andy Niwinski | |
Znowu z Rosji | |
"Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50618102$1news.home.net.pl... Focus wjechaĹ na urwanÄ trakcjÄ trolejbusowÄ : Ruskie majÄ coraz lepsiejsze kamerki! |
|
Data: 2012-09-25 12:21:47 | |
Autor: Uncle Pete | |
Znowu z Rosji | |
On 2012-09-25 12:11, Andy Niwinski wrote:
SÄ dzÄ c po temu, co moĹźna zobaczyÄ na Youtubie, kamerka musi byÄ w Rosji standardowym wyposaĹźeniem auta... Piotr |
|
Data: 2012-09-25 18:15:06 | |
Autor: J.F | |
Znowu z Rosji | |
UĹźytkownik "Uncle Pete" napisaĹ w wiadomoĹci
On 2012-09-25 12:11, Andy Niwinski wrote: "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> schrieb im Newsbeitrag SÄ dzÄ c po temu, co moĹźna zobaczyÄ na Youtubie, kamerka musi byÄ w Rosji standardowym wyposaĹźeniem auta... Ale trakcje tez maja niezla - nie spodziewalbym sie ze potrafi tak zatrzymac auto .. J. |
|
Data: 2012-09-26 00:00:54 | |
Autor: michalek | |
Znowu z Rosji | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5061d88b$0$1302$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości U nas mają taka samą. Drut trakcji trolejbusowej ma grubość mniej więcej palca. m |
|
Data: 2012-09-26 00:37:08 | |
Autor: venioo@interia.pl | |
Znowu z Rosji | |
W dniu 2012-09-26 00:00, michalek pisze:
Ale tam to byla trakcja czolgowa grubosci reki ;) pzdr -- venioo -> GG:198909 "What a wonderful wooooorld!" :) |
|
Data: 2012-09-26 08:05:03 | |
Autor: J.F. | |
Znowu z Rosji | |
Dnia Wed, 26 Sep 2012 00:00:54 +0200, michalek napisał(a):
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości Ale miedz nie jest mocna ... no dobra, 100mm2 dwie tony utrzyma .... J. |
|
Data: 2012-09-26 08:47:28 | |
Autor: WW | |
Znowu z Rosji | |
W dniu 2012-09-26 08:05, J.F. pisze:
Ale miedz nie jest mocna ... no dobra, 100mm2 dwie tony utrzyma .... Przewody trakcyjne składając się z dwóch materiałów. Od dołu miedź, dla kontaktu, od góry stal, dla wytrzymałości. Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm |
|
Data: 2012-09-26 10:21:44 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Znowu z Rosji | |
Dnia 2012-09-26 08:47, *WW* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Ale miedz nie jest mocna ... no dobra, 100mm2 dwie tony utrzyma .... Chyba na kolei - trolejbusowe są z miedzi (a przynajmniej były w latach 80/90). Miałem okazję oglądać taki z bliska w Lublinie. Po jakimś zwarciu tak się rozgrzały i wyciągnęły, że dotykały asfaltu :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2012-09-26 19:53:09 | |
Autor: Slavekk | |
Znowu z Rosji | |
W dniu 2012-09-26 10:21, Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2012-09-26 08:47, *WW* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: >> Przewody trakcyjne składając się z dwóch materiałów. Od dołu miedź, dla >> kontaktu, od góry stal, dla wytrzymałości. Bzdura Przewody trakcyjne robi się z miedzi Drut jezdny (to, po czym się ślizga pantograf pojazdu) typu Djp jest z czystej miedzi, a DjpS ma minimalny dodatek srebra. BTW niektórzy "trakcją" nazywają każdy przewód elektryczny wiszący w powietrzu czyli to co normalni ludzie nazywają linią przesyłową. W liniach o napięciu powyżej 1kV stosuje się przewody stalowo-aluminiowe AFl. Ale nawet tu stal nie jest "na górze" tylko w środku - rdzeń stalowy i oplot z drutów aluminiowych. > Chyba na kolei - trolejbusowe są z miedzi (a przynajmniej były w latach > 80/90). Miałem okazję oglądać taki z bliska w Lublinie. Po jakimś > zwarciu tak się rozgrzały i wyciągnęły, że dotykały asfaltu I do dzisiaj takie są, również na kolei -- Slawek |
|
Data: 2012-09-25 19:34:47 | |
Autor: Myjk | |
Znowu z Rosji | |
Tue, 25 Sep 2012 12:01:38 +0200, Uncle Pete
Focus wjechaĹ na urwanÄ trakcjÄ trolejbusowÄ : Ale jak fajnie siÄ muza zgraĹa z glebÄ ! -- Pozdor Myjk |