Znowu zajechał

Data: 2009-05-21 03:44:05
Autor: WIADRO
Znowu zajechał
On 20 Maj, 01:48, drburski <marcinm...@onet.eu> wrote:
Niestety po raz kolejny statystyki rosnąhttp://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_motocyklista.html
tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1601055,0,,zobacz_motocyklowy_crash_test,wiadomosc.html

apropo skakania przez auto, ciekawie to wygląda w zderzeniowym tescie
przy 50 km/h  cb500 kontra ford
40% wypadków z udziałem motocyklistów jest spowodowane wymuszeniem
kierowcy auta

--
wiadro(SoldierAK)
Grzegorz Żołnierzak

Data: 2009-05-21 12:50:52
Autor: gildor
Znowu zajechał
WIADRO pisze:
[...]

manekin nie miał szans przeskoczyć. słabo myśli.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 04:30:32
Autor: WIADRO
Znowu zajechał
On 21 Maj, 12:50, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

manekin nie miał szans przeskoczyć. słabo myśli.

zachowuje się jak 99% motocyklistów przed zderzeniem,
wyskocz z miejsca siedzącego, ile podskoczysz?
nie ma szans żeby na sporcie wyskoczył w górę bez pomocy katapulty,
jeszcze przy pozycji zapartej od hamowania
chyba że ja taki małoskoczny jestem, mimo robienia 'wsadów' na koszu,
jestem w stanie uwierzyć że pasażer wyskoczy, ma wyżej podnóżki a i
owszem

--
wiadro(SoldierAK)
Grzegorz Żołnierzak

Data: 2009-05-21 13:35:22
Autor: gildor
Znowu zajechał
WIADRO pisze:
On 21 Maj, 12:50, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
manekin nie miał szans przeskoczyć. słabo myśli.

zachowuje się jak 99% motocyklistów przed zderzeniem,
wyskocz z miejsca siedzącego, ile podskoczysz?

ale po co mam skakać? samo mnie skoczy. ale wstać by trzeba, inaczej nogi kierownica połamie bardziej. kabat pisał, że kumpel wstał, a nie skakał.

nie ma szans żeby na sporcie wyskoczył w górę bez pomocy katapulty,
jeszcze przy pozycji zapartej od hamowania

na sporcie to od razu jestes gotów do skoku. nogi masz gotowe do skosku. tylko luuu i do przodu, a nie do góry ;)

chyba że ja taki małoskoczny jestem, mimo robienia 'wsadów' na koszu,
jestem w stanie uwierzyć że pasażer wyskoczy, ma wyżej podnóżki a i
owszem

aleś się uczepił. przeciez nie o skok tu chodzi. samo Cię skoczy, bez Twojej pomocy. ale czasem lepiej się do tego przygotować.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 06:53:26
Autor: tomistrz
Znowu zajechał
On 21 Maj, 13:35, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

ale po co mam skakać? samo mnie skoczy. ale wstać by trzeba, inaczej
nogi kierownica połamie bardziej. kabat pisał, że kumpel wstał, a nie
skakał.

No wlasnie, ja po przelocie przez kierownice mialem dwa ubytki
w nodze ponizej kolana. Ksztaltem i wzajemnym polozeniem przypominaly
troche
lustrzane odbicie przelacznikow przy kierownicy i taka ich geneza
zostala przyjeta.
Ale caly czas nie pamietam zebym wstawal.
hmm w sumie zderzenie bylo przy tylnym slupku wiec w zasadzie jak moto
zaczelo krzywic lagi
i robic swoje 180 stopni to bylismy w odpowiedniej pozie do lotu bez
zabierania ze soba kierownicy
i nic nie stalo nam na przeszkodzie, wyrzucilo Nas ponad bagażnikiem a
Ja tylko zarylem w ten slupek.
I tak podsumowujac nie przyszlo w trakcie do glowy zeby wstac - tylko
hamowanie do samego konca
... bo wyminac juz sie nie dalo.
Podsumowujac: Do ostatniej chwili jakos trudno sie pogodzic z wielkim
bum, zamiast szykowac sie do lotu.

Data: 2009-05-21 19:25:38
Autor: Vir
Znowu zajechał

Podsumowujac: Do ostatniej chwili jakos trudno sie pogodzic z wielkim
bum, zamiast szykowac sie do lotu.

Szykowanie się do lotu jest najważniejsze. Leżałem na moto kilka razy z różnych powodów, ale zawsze bez obrażeń. Myślę że właśnie dlatego, ponieważ zawsze umiałem sobie powiedzieć: no dobra, bum jest nieuniknione i trzeba szybciutko opuszczać moto. Z połamaną nogą wyszedłem raz, bo byłem pasażerem i wtedy nie miałem możliwości ocenić, czy już trzeba skakać.

Vir
Duża czarna bawarka

Data: 2009-05-21 12:55:41
Autor: Jacek Czerwinski
Znowu zajechał
WIADRO pisze:
[...]

Zapamiętajcie kolor tej gieeski, pójdzie na allegro jako nówka nie śmigana o małym przebiegu (w to akurat wierzę - to tylko 10 metrów)

Data: 2009-05-21 13:14:40
Autor: gildor
Znowu zajechał
Jacek Czerwinski pisze:
WIADRO pisze:
[...]

ten motur nie ma silnika.

--
gildor
9'99

Data: 2009-05-21 14:21:01
Autor: Jacek Czerwinski
Znowu zajechał
gildor pisze:
Jacek Czerwinski pisze:
WIADRO pisze:
[...]

A po co dziadkowi raz w tygodniu do kościoła silnik?

Data: 2009-05-21 14:29:17
Autor: gildor
Znowu zajechał
Jacek Czerwinski pisze:
gildor pisze:
Jacek Czerwinski pisze:
WIADRO pisze:
[...]

booo fred flinston jest tylko w cartoon network?

--
gildor
9'99

Znowu zajechał