Znowu zajechał

Data: 2009-05-22 23:39:37
Autor: Heniekxl
Znowu zajechał

"drburski" <marcinmroz@onet.eu> wrote in message news:5c056d36-d25f-4bfe-95d0-865c963ac748q14g2000vbn.googlegroups.com...
Niestety po raz kolejny statystyki rosną
http://www.zw.com.pl/artykul/284828,364268_Zginal_motocyklista.html
tam wszystko widać, to ja już nie wiem, po polach mamy jeździć.

Ja to se tak tera rozkminiam, że jakby szybciej popierdalał, to może by przeżył.
Ale ja tam nie wim, ja prosty rolnik ze wsi jestem.
Tylko śmiech pusty ogarnia jak czyta się wypociny o debilach w puszkach i fachowcach na motorach. No tak, hondziarze nie lubią golfiarzy, warszawka nie lubi krakusów, kogoś trzeba nie lubić by w ogóle funkconować. Tylko pewnie 90% z was od czasu do czasu staje się kretynami w puszkach.
A nie prościej zacząć myśleć, przewidywać sytuacje na drodze i po prostu zwolnić?
Pozdr

Data: 2009-05-23 15:21:36
Autor: Monster
Znowu zajechał
Heniekxl pisze:
  Tylko pewnie 90% z was od czasu do czasu staje się
kretynami w puszkach.
Pewnie się nie mieszczę w twoich statystykach-jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja że nie zauważyłem/wymusiłem/przejechałem motocyklistę może po prostu myślę i wiem ze mały nie znaczy że go nie ma?
A nie prościej zacząć myśleć, przewidywać sytuacje na drodze i po prostu zwolnić?
Pozdr
Wiesz ile jechał?
Jeżdżę powoli,myślę i co z tego,gdy nawet jadę 40 to jestem niewidzialny i zazwyczaj jakaś pizda się wciska?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-23 22:57:16
Autor: Sir Piernik
Znowu zajechał
Heniekxl pisze:
....>8
> Tylko śmiech pusty ogarnia jak czyta się wypociny o debilach
> w puszkach i fachowcach na motorach.

Sluchaj, to ze masz na tyle rozumu by zdac sobie sprawe iz nie przezyl bys jednego przejazdu przez miasto na dwoch kolach nie upowaznia Cie jeszcze do wypowiadania sie o motocyklistach.
Taki niedorobiony debil bedzie jezdzil autem cale zycie i jesli ma choc troche szczescia to zasluzy w dobrym przypadku na pare mocnych slow od innych kierowcow (ale ich oczywiscie nie usluszy) lub kilka, kilkanascie razy odwiedzi blacharza.

> A nie prościej zacząć myśleć, przewidywać sytuacje na drodze
> i po prostu zwolnić?

Gdybys sam myslal to takiego idiotyzmu bys nie napisal. Poprawnosc polityczna wyzarla Ci mozg? Za duzo ogladasz "Pirata" w TVN?
A wogole to siedziales kiedys na czyms co ma wiecej niz naped ekologiczny?!
Wiesz, nigdy mi sie nie podobal windsurfing ale nie odwazylem sie tego powiedziec do czasu az (po kursie) sam przeplynalem jezioro wzdluz i w poprzek.
Wtyedy z czystym sumieniem oswiadczylem ze ten sport mi nie lezy.

Ale Ty niestety nie masz takiej mozliwosci. Sadzac po stanie umyslu mogl bys to powiedziec ale jedynie sw. Piotrowi czego Ci nie zycze.
Wiec moze prosciej bedzie przezuwac w ciszy swoje upokorzenie?
I odpuscic glupie uwagi bo one jedynie powoduja wspolczucie wsrod babek i facetow z jajami?

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

--