Znowu zaspałem :/

Data: 2013-01-07 13:22:49
Autor: Waldek
Znowu zaspałem :/
No i znowu zaspalem ...
- tym razem ewakuacje z mSavera
az  na wyciagu zobaczylem te marne 5%  ;)

Pozdro

Data: 2013-01-07 05:07:35
Autor: Piotr Hołda
Znowu zaspałem :/
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 13:22:49 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
No i znowu zaspalem ...

Polecam Google Calendar. Przysyła maile i SMSy z przypomnieniami. Mi nie raz ratował dupę bo sklerotyk jestem okropny.

Data: 2013-01-07 08:24:19
Autor: witek
Znowu zaspałem :/
Piotr Hołda wrote:
[...]

naprawde tak lubicie marnowac czas na reczne klepanie przelewow.

Data: 2013-01-07 09:27:57
Autor: Benny
Znowu zaspałem :/
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Data: 2013-01-07 18:44:16
Autor: maruda
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 18:27, Benny pisze:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Dzięki.
Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".

Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 18:08:31
Autor: xbartx
Znowu zaspałem :/
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:44:16 +0100, maruda napisał(a):

Dzięki.
Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z
grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".

Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

Tego się chyba raczej można było spodziewać, że to chwilowe, bo nie oszukujmy się mBank liderem depozytów to jakby nie patrzeć niezły oksymoron :)

--
xbartx

Data: 2013-01-07 19:15:31
Autor: Izydor
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 18:27, Benny wrote:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Ale o co chodzi? U mnie nadal 7% Jak to sprawdzacie?

Data: 2013-01-07 19:19:52
Autor: maruda
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 18:27, Benny wrote:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w
regulaminie. Ewakuacja

Ale o co chodzi? U mnie nadal 7% Jak to sprawdzacie?

(Kwota odsetek (przed Belką)) * 12 / (Kwota depozytu)

:)

i wychodzi bilet na drzewo w jedną stronę.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 19:40:46
Autor: Izydor
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 19:19, maruda wrote:
(Kwota odsetek (przed Belką)) * 12 / (Kwota depozytu)

:)

i wychodzi bilet na drzewo w jedną stronę.

Ano, ale mam tam sporo operacji jednak - wpłaty. Na wyciagu generowanym z systemu mam 7%. Zgodnie z regulaminem maja prawo do zmiany o ile :

"W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej o
więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości oprocentowania
promocyjnego."

Chyba były tylko dwie obnizki, dwa razy o 0,25 - wiec jeszcze prawa nie maja.

Poza tym:
"5. O każdej zmianie terminu zakończenia Promocji  Uczestnicy Promocji zostaną
powiadomieni indywidualnie w formie komunikatów w serwisie transakcyjnym mBanku"

Wiec pytanie brzmi czy mówimy o tym samym?

Data: 2013-01-07 19:50:08
Autor: osa
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 19:40, Izydor pisze:
On 2013-01-07 19:19, maruda wrote:
[...]

Wydaje mi się że mówicie o różnych ofertach ;) Bo te mniejsze oprocentowanie dotyczy oferty standardowej, a 7% i 9% to oferta promocyjna.

Data: 2013-01-07 13:16:13
Autor: Benny
Znowu zaspałem :/
Dowiemy się na dniach. Ale jeżeli z 9% zrobi sie 3,6& to taka fama na mBank pójdzie że stracą wizerunkowo a wizerunek banku jest skorelowany z jego przychodami

Data: 2013-01-07 15:31:02
Autor: nols
Znowu zaspałem :/
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 22:16:13 UTC+1 użytkownik Benny napisał:
Dowiemy się na dniach. Ale jeżeli z 9% zrobi sie 3,6& to taka fama na mBank pójdzie że stracą wizerunkowo a wizerunek banku jest skorelowany z jego przychodami

promocji raczej nie mają prawa ruszyć. Kto założył na 7/9%, spełnia warunki - tyle będzie miał.

Data: 2013-01-10 23:29:08
Autor: Piotr Hołda
Znowu zaspałem :/
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 10:12:48 UTC+1 użytkownik Izydor napisał:
> promocji raczej nie maj� prawa ruszy�. Kto za�o�y� na 7/9%, spe�nia warunki - tyle b�dzie mia�.

Maja prawo:

"W przypadku modyfikacji wysoko�ci st�p procentowych przez Rad� Polityki Pieni�nej o

wi�cej ni� 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysoko�ci oprocentowania

promocyjnego."

"5. O kaďż˝dej zmianie terminu zakoďż˝czenia Promocji  Uczestnicy Promocji zostanďż˝

powiadomieni indywidualnie w formie komunikat�w w serwisie transakcyjnym mBanku"

Właśnie była trzecia obniżka stóp procentowych.

Data: 2013-01-07 13:53:01
Autor: pawlin
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 13:22, Waldek pisze:
No i znowu zaspalem ...
- tym razem ewakuacje z mSavera
az  na wyciagu zobaczylem te marne 5%  ;)

obnizyli czy skonczyl sie okres podwyzszonego oprocentowania? bo ja u siebie nigdzie nie widzialem obnizki a odsetki za ostatni miesiac byly 7%

Pozdro

Data: 2013-01-07 14:55:48
Autor: Waldek
Znowu zaspałem :/

http://www.mbank.pl/produkty/msaver.html?gclid=CPubo7ey1rQCFUpd3godSlgAMg

Data: 2013-01-07 15:22:55
Autor: pawlin
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 14:55, Waldek pisze:

[...]

nie widze zadnych zmian

Data: 2013-01-07 16:04:14
Autor: maruda
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 14:55, Waldek pisze:

http://www.mbank.pl/produkty/msaver.html?gclid=CPubo7ey1rQCFUpd3godSlgAMg

Reklamy, to możesz sobie zwinąć w ciasny rulonik itd.
Jeśli chcesz coś sensownego napisać, to napisz. Jeśli potrafisz.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 19:12:41
Autor: Waldek
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 16:04, maruda pisze:
[...]

Reklamy to ja mam głęboko w d...
chodziło mi o konkretną zakładkę, nie sprawdziłem jak się link otwiera
No więc teraz REKLAMA :
- z takim % to mogą spadać na drzewo :D

-- -- -- -
Nazwa produktu Oprocentowanie nominalne dla mSaver
(zmienna stopa procentowa)
standard od 3 000 PLN1 3,60%
premium do 3 000 PLN2 5,00%
1 Oprocentowanie standardowe naliczane jest w przypadku gdy suma miesięcznych zasileń rachunku będzie równa lub wyższa 3 000 PLN (dotyczy miesiąca kalendarzowego) oraz gdy całkowite saldo rachunku przekroczy kwotę 49 999,99 PLN.
2 Oprocentowanie premium naliczane jest w przypadku miesięcznego zasilania rachunku kwotą nie większą niż 2 999,99 PLN. W przypadku przekroczenia tej kwoty,  zostanie przywrócone oprocentowanie standardowe (dotyczy miesiąca kalendarzowego).

Data: 2013-01-10 06:23:17
Autor: MrMrooz
Znowu zaspałem :/
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 13:22:49 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
No i znowu zaspalem ...
- tym razem ewakuacje z mSavera
az  na wyciagu zobaczylem te marne 5%  ;)
A miałeś wcześniej więcej? To może nie spełniłeś warunku promocji? Bo jak i u innych, ja mam cały czas 7%.

Pozdrawiam
Michał M

Znowu zaspałem :/