Znowu zaspałem :/

Data: 2013-01-07 09:27:57
Autor: Benny
Znowu zaspałem :/
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Data: 2013-01-07 18:44:16
Autor: maruda
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 18:27, Benny pisze:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Dzięki.
Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".

Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 18:08:31
Autor: xbartx
Znowu zaspałem :/
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:44:16 +0100, maruda napisał(a):

Dzięki.
Wreszcie jakaś sensowna informacja. Chciałem dzwonić dopiero jutro z
grzecznym pytaniem "co jezd q..a?".

Ewakuacja i czerwona kartka na przyszłość.

Tego się chyba raczej można było spodziewać, że to chwilowe, bo nie oszukujmy się mBank liderem depozytów to jakby nie patrzeć niezły oksymoron :)

--
xbartx

Data: 2013-01-07 19:15:31
Autor: Izydor
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 18:27, Benny wrote:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w regulaminie. Ewakuacja

Ale o co chodzi? U mnie nadal 7% Jak to sprawdzacie?

Data: 2013-01-07 19:19:52
Autor: maruda
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 18:27, Benny wrote:
Niestety ale obniżyli opro :( Mają prawo, zapisali to sobie w
regulaminie. Ewakuacja

Ale o co chodzi? U mnie nadal 7% Jak to sprawdzacie?

(Kwota odsetek (przed Belką)) * 12 / (Kwota depozytu)

:)

i wychodzi bilet na drzewo w jedną stronę.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 19:40:46
Autor: Izydor
Znowu zaspałem :/
On 2013-01-07 19:19, maruda wrote:
(Kwota odsetek (przed Belką)) * 12 / (Kwota depozytu)

:)

i wychodzi bilet na drzewo w jedną stronę.

Ano, ale mam tam sporo operacji jednak - wpłaty. Na wyciagu generowanym z systemu mam 7%. Zgodnie z regulaminem maja prawo do zmiany o ile :

"W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej o
więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości oprocentowania
promocyjnego."

Chyba były tylko dwie obnizki, dwa razy o 0,25 - wiec jeszcze prawa nie maja.

Poza tym:
"5. O każdej zmianie terminu zakończenia Promocji  Uczestnicy Promocji zostaną
powiadomieni indywidualnie w formie komunikatów w serwisie transakcyjnym mBanku"

Wiec pytanie brzmi czy mówimy o tym samym?

Data: 2013-01-07 19:50:08
Autor: osa
Znowu zaspałem :/
W dniu 2013-01-07 19:40, Izydor pisze:
On 2013-01-07 19:19, maruda wrote:
[...]

Wydaje mi się że mówicie o różnych ofertach ;) Bo te mniejsze oprocentowanie dotyczy oferty standardowej, a 7% i 9% to oferta promocyjna.

Znowu zaspałem :/