Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

Data: 2013-09-21 09:45:45
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Aż dziwne, że jeszcze nie było tego na grupie. Ale do rzeczy: od poniedziałku powróciła rewelacyjna promocja od BZ WBK, czyli "Nawet 700 czeka na Ciebie" w Koncie Godnym Polecenia.

Tutaj nowy regulamin: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-nawet-700-zl-czeka-na-ciebie-edycja-2.pdf

I strona z promocją: http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-internetowe.html#tab_promocje

W comiesięcznych warunkach konta nie zmieniło się praktycznie nic. Tak samo w premiach: 50 zł przez 10 miesięcy i 200 za polecenie zapłaty, czyli w sumie 700 zł do zgarnięcia.

Tylko kosmetycznie zmienili regulamin w kwestii opodatkowania w razie ew. zmiany przepisów oraz dodali zapisy o jakimś nowym koncie 1|2|3, którego jeszcze nie ma w ofercie.

Poza tym dodatkowo możemy zgarnąć 50 zł za założenie KGP z polecenia. W IV edycji Programu Poleceń niestety obniżyli premię za konto tylko do 50 zł (w poprzedniej było 100). Dodali również limity maksymalnego zysku dla Polecającego (760) i Polecanego(400). Nie warto też przejmować się zapisem w regulaminie poleceń o nie łączeniu się programu z innymi promocjami banku - dostałem już 3 oddzielne odpowiedzi od pracowników banku z potwierdzeniem, że można to bez problemu połączyć  i zgarnąć obie premie. Więcej tutaj: https://polecambank.bzwbk.pl/polecam_bank/nagrody.html

Ale po co ograniczać się tylko do samego konta - warto otworzyć również limit na min. 5000 zł oraz kartę kredytową. Tutaj stawki premii na szczęście pozostały te same, czyli odpowiednio 100 i 50 zł. A więc w sumie od WBK zgarnąć możemy aż 900 zielonych wisienek :)

Wszystkie warunki są naprawdę banalne: wystarczy jednokrotne skorzystanie z limitu i 9 transakcji kk na przysłowiową złotówkę. Potem wpadają premie, a my pozbywamy się zbędnych produktów i zostajemy z kontem, które co miesiąc daje 50 zł.

Trzeba jednak pamiętać, że premie dostaniemy tylko w wypadku otwierania wszystkich produktów w tym samym dniu. No i tradycyjnie w obu promocjach nie można być klientem banku przez ostanie 12 miesięcy. Ja nadal jestem polecającym i chętnie pomogę komuś w dodatkowym zarobku... :) Mam już pewne doświadczenie w polecaniu WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej grupy...

Zainteresowanych proszę o kontakt na pws(małpa)onet(.)pl

PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.

Data: 2013-09-21 14:26:37
Autor: alex
W dniu sobota, 21 września 2013 18:45:45 UTC+2 użytkownik pws napisał:
[...]

warto dodać, że zgodnie z regulaminem programu poleceń NIE MOŻNA go łączyć z innymi promocjami (a taką jest 700zł). Tak mówi regulamin.

Data: 2013-09-21 19:46:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"pws" cf0e3f80-07a2-4bb0-8a69-a7b9f924e711@googlegroups.com

: Mam już pewne doświadczenie w polecaniu
: WBK, co może potwierdzić kilka osób z tej grupy...

Potwierdzam -- 300 wiśni w plecy. :) 300 a może i 600, bo matka nie
miała na czas jakiejś zgody. Wiem -- wina rozmyta. Trochę mojej winy
(bo w pośpiechu) i trochę Twojej (bo IMO najważniejsze informacje
ukryłeś w morzu liter) oraz banku (który udzielił błędnej informacji)...

BTW -- zgoda już jest i ponoć ma być OK.

: PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.

Nie chcę mBanku, ale może skuszę się na ING?...
Ile dają? I za co?

Data: 2013-09-22 09:00:11
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail prosze@czytac.fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

(bo IMO najważniejsze informacje
ukryłeś w morzu liter)

hihihi
I kto to mówi :)

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-09-22 07:42:57
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
To może ja zacznę od końca i tak hurtowo:

W dniu niedziela, 22 września 2013 11:00:11 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadający mail prosze@czytac.fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
> (bo IMO najważniejsze informacje
> ukryłeś w morzu liter)

hihihi
I kto to mówi :)

Dokładnie :)

=====

Ale widzisz @alex, gdybyś dokładnie przeczytał mojego posta zamiast od razu pisać i niepotrzebnie wprowadzać ludzi w błąd, to znalazł byś tam taki oto fragment, który wyjaśnia tę kwestię. Pozwól, że zacytuję sam siebie:
[...]

Tak więc wg zapewnień pracowników banku MOŻNA to łączyć. Gdyby tak nie było, to nawet by się nie ogłaszał...

=====
No niestety tak - w byłym KB też nie można było być przez ostatni rok. =====
W dniu sobota, 21 września 2013 19:46:55 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
[...]

Po pierwsze, 600 to chyba, że licząc sumę straconych premii twoich, moich i drugiego polecającego - za dodatkowe produkty, czyli limit i kk (wiem, że tutaj chodzi Ci o miesięczne premie w KGP). A drugi polecający też mógłby udzielić Tobie jakichś wskazówek, a nie tylko ograniczyć się do przekazania PESELu. Poza tym mogłeś zająć się tym chociaż 1 dzień wcześniej, a wtedy na pewno wszystko poszło by dobrze. Zauważ też, że i wtedy, i teraz w pierwszym poście mojego wątku zwarłem już to najważniejsze zdanie o zakładaniu wszystkiego w jednym dniu (wyróżnił bym je nawet, ale na grupie chyba nie można podkreślać czy pogrubiać). Jednak, z tego co pamiętam, Ty wolałeś założyć swój oddzielny wątek i to w ostatnim dniu obowiązywania promocji, więc nie dziw się, że wszystkiego tam nie było. Prawda, że mój mail był długi, ale mogłeś też spojrzeć na wcześniejszy post na grupie. Co do zgody na marketing, to już nie moja rzecz, tylko banku, który przy promocyjnym zakładaniu tego nie sprawdził (aczkolwiek w moim mailu była taka informacja). Zresztą nie ma coś się już dalej nad tym rozwodzić, bo i ja i Ty straciliśmy po tyle samo za polecenie :)

: PS. Dodatkowo mogę polecić mBank i ING.
Nie chcę mBanku, ale może skuszę się na ING?...
Ile dają? I za co?

Posłałem maila ze szczegółami.

Data: 2013-09-22 17:35:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"pws" 23576f8d-6d95-460d-b337-687d36483dfb@googlegroups.com

[...]

2*50+200 za polecenie to daje 300
100 za limit i 50 za kk (albo odwrotnie) na dwie osoby to razem 300
300 i 300 to razem... cholera... rozładował się kalkulator... innym
razem policzę dokładnie... ;) Może i masz rację. ;)

Jak napisałem -- BZWBK uzupełnił co trzeba i chyba zapowiedział
uregulowanie wisienne do tyłu, uznając swą winę w tej sprawie.

: A drugi polecający też mógłby udzielić Tobie jakichś wskazówek,

Tak, oczywiście.

: a nie tylko ograniczyć się do przekazania PESELu. Poza tym mogłeś
: zająć się tym chociaż 1 dzień wcześniej, a wtedy na pewno wszystko
: poszło by dobrze.

Być może.

Data: 2013-09-21 20:46:24
Autor: Borys Pogoreło
[...]

borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-09-21 20:58:09
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"Borys Pogoreło" 32zm3n4adfzj$.7et0obn1ffll.dlg@40tude.net

... jak również Kredyt Banku, co mnie wyklucza.

Zechciało się być mIelomanem? ;) 7% skusiło...
Ja stale mam w BZWBK konto oszczędnościowe.
Chyba czas najwyższy na jego domknięcie. ;)

Data: 2013-09-22 19:31:31
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 21 Sep 2013 20:58:09 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

... jak również Kredyt Banku, co mnie wyklucza.

Zechciało się być mIelomanem? ;) 7% skusiło...

Nawet nie, założyłem przy okazji firmowego. Zupełnie bez sensu, bo leżało
odłogiem, a później zaczęło żreć opłaty. I jeszcze teraz na pożegnanie taki
prezent ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-09-23 03:08:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"Borys Pogoreło" 1uqp1f6z9i1v2.1h8r2tolik489.dlg@40tude.net

Nawet nie, założyłem przy okazji firmowego. Zupełnie bez
sensu, bo leżało odłogiem, a później zaczęło żreć opłaty.
I jeszcze teraz na pożegnanie taki prezent ;)

Bóg Cię pokarał za rozrzutność.
Dać temu, kto ma i zabrać temu,
kto nie ma. :)

Data: 2013-09-23 08:28:25
Autor: Jacobs
[...]

Poproszę o polecenie moj adres piotrkomes(małpka)gazeta(.)pl

Dzięki wielkie z góry!

ps. pisałem do Ciebie bezposrednio na pws(małpa)onet(.)pl ale odpowiedizalo mi echo dlatego pozwolilem sobie na forum.

Data: 2013-09-23 08:58:16
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 17:28:25 UTC+2 użytkownik Jacobs napisał:
> [...]

ps. pisałem do Ciebie bezposrednio na pws(małpa)onet(.)pl ale odpowiedizalo mi echo dlatego pozwolilem sobie na forum.
Sorry, odpowiedź zaraz będzie. Ostatnio byłem trochę zajęty...

Data: 2013-09-23 09:40:06
Autor: Jacobs
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
> ps. pisałem do Ciebie bezposrednio na pws(małpa)onet(.)pl ale odpowiedizalo mi echo dlatego pozwolilem sobie na forum.

Sorry, odpowiedź zaraz będzie. Ostatnio byłem trochę zajęty...

Ok dzięki, zatem czekam na maila.

Data: 2013-09-23 09:51:06
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 18:40:06 UTC+2 użytkownik Jacobs napisał:

Ok dzięki, zatem czekam na maila.
Poszło :)

Data: 2013-09-23 09:59:12
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Panowie - dodatkowa ważna wiadomość:

Uruchomienie limitu jest darmowe tylko do 30 września, a więc tylko do następnego  poniedziałku! (promocja banku do końca września br.) LINK: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin-promocji-cenowej-dla-nowo-udzielanych-limitow-kredytowych-w-koncie-osobistym-01-04-2013.pdf

Potem będzie on kosztował min. 50 zł, a więc aż pół premii!

Data: 2013-09-23 10:38:43
Autor: lszyman12
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
A co z comiesięcznymi przelewami? Czy koniecznie muszą być od pracodawcy?

Data: 2013-09-24 04:31:13
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 19:38:43 UTC+2 użytkownik lszy....@gmail.com napisał:
A co z comiesięcznymi przelewami? Czy koniecznie muszą być od pracodawcy?

Oficjalnie muszą, ale z tego co słyszałem mogą być też zwykłe przelewy od rodziny/znajomych, a może nawet i własne z innego banku.
Najlepiej niech wypowiedzą się osoby korzystające z pierwszej edycji "Nawet 700...". Chociaż te komentarze na blogu banku mówią już chyba wszystko: http://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-25737 http://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-26207

Poza tym w samym opisie KGP jest zapis  "Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, w promocji uwzględnimy wpływy z konta firmowego lub płatności od kontrahentów realizowane bezpośrednio na Twoje konto." http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-internetowe.html#tab_promocje

Data: 2013-09-24 14:37:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"pws" 79ee4066-a0d7-4261-a3d1-96f403377eb5@googlegroups.com

A co z comiesięcznymi przelewami? Czy koniecznie muszą być od pracodawcy?

: Oficjalnie muszą, ale z tego co słyszałem mogą być też zwykłe
: przelewy od rodziny/znajomych, a może nawet i własne z innego banku.

U mnie są tylko z firmowego a jednak bank kwestionuje to i zauważa,
że nie da wiśni, bo wpływy są realizowane nie z konta firmowego,
lecz z ,,innego rachunku prywatnego''. Bank dodaje, iż dokonał
analizy.

    Z rachunku   xx 1020 1332 0000 1002 xxxx xxxx
    nazwa firmy adres firmy
    15-xxx BIAŁYSTOK ELIXIR 16-08-2013

Moim zdaniem analizę ową bank przeprowadził niepoprawnie,
[po pijaku?] gdyż wyraźnie jest napisane, że przelewu
dokonuje firma, i naprawdę rachunek obciążony to rachunek
firmowy, tyle tylko, że to firma bez osobowości prawnej
(jak przystało na Polskę) i nazwa firmy zawiera także
nazwisko właściciela firmy (stanowiącego z firmą jedną
całość, jak na Polskę przystało -- nie każda ;) firma
polska jest Sp. Zoo lub SA, jawną  czy podobną) który
w wiadomym banku ma dwa swoje konta (firmowe, z którego
dokonywał widomych przelewów) oraz prywatne. Właściciel
firmy nie jest osobą, która to wynagrodzenie otrzymuje.

Co więcej -- bank zna adres właściciela firmy przelewającej
wynagrodzenie i może (po przeprowadzeniu analizy) zauważyć,
iż adres firmy nie pokrywa się z adresem zamieszkania
właściciela firmy. Może też (znając realia białostockie)
zauważyć, że adres firmy nie wskazuje na budynek mieszkalny.

: Najlepiej niech wypowiedzą się osoby korzystające z pierwszej edycji "Nawet 700...".

Ja wypowiadam się.

-=-

Bank dodaje, iż można zwrócić się pisemnie do Centrum Bankowości
Telefonicznej [pewnie mają tam teleteksty czy dalekopisy...]
i Elektronicznej oraz wspomina o możliwości zwrócenia się
do Arbitra Bankowego.

Proponuję bankowi, aby nie ośmieszał się -- rachunek obciążany to
rachunek firmowy i nic nie wskazuje na to, że to rachunek prywatny.
Jeśli bank pracuje na swą dobrą reputację/opinię, niech raczej zastanowi
się nad swoim postępowaniem i przekaże wiśnie na wiadomy rachunek...

Obrona na linii 'rachunek prywatny' jest skazana na przegraną. :)
[po prawdzie ;) pisząc -- każda linia obrony jest skazana na porażkę,
albowiem to my, klienci, ocenimy ten bank; ten bank -- i inne banki]

Jak to mówi poeta -- ten okop jest stracony... ;)

   http://www.youtube.com/watch?v=kgT7gtGsoz0

Data: 2013-09-24 14:49:10
Autor: Liwiusz
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
rachunek obciążany to
rachunek firmowy i nic nie wskazuje na to, że to rachunek prywatny.

Niemożliwe, aby nie był to rachunek prywatny.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-24 15:08:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK

"Liwiusz" l1s1o6$tmj$1@node1.news.atman.pl

rachunek firmowy i nic nie wskazuje na to, że to rachunek prywatny.

Niemożliwe, aby nie był to rachunek prywatny.

I co z tego, że niemozliwe, skoro prawdziwe? :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" l1s139$50p$1@node2.news.atman.pl

[...]

Jakoś możesz umotywować swój wywód? O coś opierasz swoje twierdzenie?
Rachunek otworzony ,,na firmę'', z podaniem dokumentów i adresu firmy...

Data: 2013-10-28 12:57:57
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Ja już dawno osiągnąłem limit swojej premii, więc już nie polecam kont, bo nic z tego nie mam. Ale na pewno są jeszcze osoby, które mają wolne miejsca. Tylko z tej grupy polecającymi mogłoby być kilka osób, które otwierały KGP w poprzedniej edycji, np. Eneulel Leszek i to na 2 kontach :), Zbynek czy WAM (o ile oczywiście chcą udostępniać swoje PESELe). Poza tym są różne blogi finansowe, a na nich mnóstwo ogłoszeń, niektórzy nawet dzielą się swoją premią. Ale jest jeszcze jedna ważna sprawa, do jakiej nie dawno doszedłem analizując regulaminy. Mianowicie wg mnie konto w promocji "Nawet 700.." mogą otworzyć również osoby, które w ciągu ostatniego roku miały lub nadal mają w WBK/KB produkty inne niż konto osobiste, a więc np. konto oszczędnościowe, walutowe, KK, lub kredyt. Świadczy o tym zapis w regulaminie: "§ 3. 1. Uczestnikiem jest pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie posiadała konta osobistego prowadzonego w złotych w Banku Zachodnim WBK S.A. i w byłym Kredyt Banku." A dodatkowo potwierdza komentarz na blogu banku, a na który można będzie się powołać w razie ew. reklamacji: https://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-33074 (do pietruszki). A najlepsze jest to, że taki sam zapis w regulaminie był też w marcowej edycji "Nawet 700...". Co więcej taka osoba może skorzystać też z polecenia, bo w obecnym regulaminie IV edycji poleceń są zapisy: "§ 2 1. (...)
b) Klient Polecony - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, która nie posiadała konta osobistego w Banku Zachodnim WBK przed jego przejęciem przez Bank w ciągu ostatnich 12 miesięcy liczonych od dnia przystąpienia do Programu c) Konto osobiste - rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy prowadzony w złotych przez BZWBK"

Tutaj jest więc analogiczna sytuacja. W poprzedniej III edycji był za to zapis, że z polecenia wyklucza jakikolwiek produkt posiadany w WBK lub KB w ciągu ostatniego roku, a więc teraz jest lepiej...

Ponadto niedawno zauważyłem, że po cichu podmienili regulamin IV edycji PP, dodając do niego  zapis skopiowany z poprzedniej o łączeniu się z "Nawet 700..." - pewnie po licznych pytaniach ludzi. Reasumując, przykładowo ELC mógł otworzyć też sobie KGP w poprzedniej edycji, ale bez czyjegoś polecenia. Jednak nic straconego - możesz zrobić to teraz dodatkowo korzystając z polecenia matki lub ojca i tym sposobem zgarnąć wszystkie premie. Pamiętaj też o limicie i KK branych razem z kontem!

PS. Dodatkowo mogę polecić konta w mBanku i ING. W mBanku za skuteczne polecenie oddaję połowę swojej promocyjnej premii. Tak więc: pierwsza osoba otrzymuje ode mnie 25 zł, bo za nią dostaje tylko 50 zł, druga 50, bo za nią dostaję 100 zł, trzecia 75 zł, czwarta 100 zł, a piąta aż 125 zł. Pamiętajcie jednak, że promocja obowiązuje tylko do końca października, więc warto się pośpieszyć. Warunki to: niebycie klientem  mBanku po 31.12.2009 oraz wydanie 100/200 zł (w zależności do wieku) w ciągu 60 dni od otwarcia rachunku. A w ING do zdobycia w dwóch promocjach jest w sumie 100 zł. Zainteresowanych proszę o kontakt na: pws(małpa)onet(.)pl - podam więcej szczegółów o ING. PS2. Eneuel, i jak tam z tym wynagrodzeniem u Danuty na KGP? Zaliczyli w końcu?

Data: 2013-11-07 11:10:21
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
No i jeszcze jedno potwierdzenie - tym razem już w pełni jasne i dokładne (sam musiałem je załatwić): https://blog.bzwbk.pl/2013/03/7709#comment-33463

PS. mBank już nie aktualny, a ING jak najbardziej w połączeniu z nową promocją, ale to już w innym wątku...

Data: 2013-11-08 00:01:50
Autor: Waldek
W dniu 2013-11-07 20:10, pws pisze:
[...]

A gdzie najprosciej zalatwic to polecenie zaplaty, aby 2 paczki nie przepadly ?
bo juz 8 miesiac wisniobrania mija ....

Pozdro

Data: 2013-11-08 08:30:03
Autor: mx
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
..A gdzie najprosciej zalatwic to polecenie zaplaty, aby 2 paczki nie
przepadly ?
bo juz 8 miesiac wisniobrania mija ....

Może Orange, TP?
Logujesz się (nie w banku), wypełniasz wniosek, drukujesz i wysyłasz lub zostawiasz w salonie. Możesz też wysłać sms-a i wniosek dostaniesz.

Data: 2013-11-08 10:38:28
Autor: Waldek

Użytkownik "mx" <mmx@@os.pl> napisał w wiadomości news:527c9324$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
.A gdzie najprosciej zalatwic to polecenie zaplaty, aby 2 paczki nie
przepadly ?
bo juz 8 miesiac wisniobrania mija ....

Może Orange, TP?

Od lat kilku uzywam voipa a mobilny prepaid

A np. gazownia / elektrownia ?
bo czynsz opłacam Bilem zeby "normy" wyrobić ;)

Pytalem swego czasu u agenta polsatu cyfrowego
ale nie slyszal o takiej formie zaplaty
a tu by mi pasilo, gdyz to tylko 14,90 / m-c
.... TV na działce z pakietem minimalistycznym  ;)

Data: 2013-11-08 01:40:48
Autor: luc
W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:38:28 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]

ale nie slyszal o takiej formie zaplaty

a tu by mi pasilo, gdyz to tylko 14,90 / m-c

... TV na działce z pakietem minimalistycznym  ;)

Może nju mobile na m-c?

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-08 05:33:14
Autor: pws
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
W dniu piątek, 8 listopada 2013 10:40:48 UTC+1 użytkownik luc napisał:
Może nju mobile na m-c?

W sumie nawet dobry pomysł. Ostatnio dają nawet coś zarobić, np. http://mamokazje.pl/okazja/300/nju-mobile-50-zl-do-wykorzystania-w-sodexo-za-podpisanie

Data: 2013-11-08 18:03:54
Autor: Waldek
W dniu 2013-11-08 14:33, pws pisze:
[...]

Ano jest to jakieś wyjście ... za min. 9zl /mc  - umowa z rachunkiem -
oczywiście o ile ktoś chce korzystać z ichniejszych usług telekomunikacyjnych

A może jeszcze jakieś inne pomysły co do zrealizowania polecenia zaplaty
niezbędnego do pozyskania dodatkowych wisienek ?

(...)

Skorzystaj z łatwej i szybkiej formy opłacania rachunków jaką jest polecenie zapłaty.

Aby zmienić formę płatności na polecenie zapłaty, zaloguj się na njumobile.pl. Jeżeli nie założyłeś jeszcze konta na portalu, zrób to teraz. Następnie wybierz opcję faktury. W polu bieżąca forma płatności kliknij w opcję zmień formę płatności. Wybierz polecenie zapłaty, a następnie przejdź dalej.

W formularzu, który się pojawi uzupełnij miejscowość i podaj dane płatnika. Jeśli płatnikiem jest właściciel numeru nju mobile, to dane te uzupełnią się automatycznie. Następnie podaj nazwę banku i numer konta bankowego, z którego będą opłacane faktury. Sprawdź wcześniej czy bank, w którym posiadasz konto, umożliwia korzystanie z polecenia zapłaty. Przejdź dalej.

Jeśli formularz został wypełniony poprawnie, wydrukuj go i podpisz. Pamiętaj, że podpis powinien być zgodny z wzorcem złożonym w banku. Możesz także wydrukować formularz i wypełnić go ręcznie.

Podpisany formularz wyślij na adres:

Nju mobile
PTK Centertel Sp. z o.o
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice

z dopiskiem "Polecenie Zapłaty"

W ciągu 14 dni od daty otrzymania formularza, otrzymasz SMS z informacją o uruchomieniu polecenia zapłaty. Informacja ta znajdzie się również na Twojej fakturze.

Polecenie zapłaty aktywujemy tylko na podstawie przesłanego oryginału formularza.

Data: 2013-11-08 16:43:58
Autor: pI
Fri, 08 Nov 2013 00:01:50 +0100, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

[...]

Można kartę w Citi spłacać PZ:)

--
pI

Data: 2013-11-08 17:40:45
Autor: radar
W dniu 2013-11-08 16:43, pI pisze:
Można kartę w Citi spłacać PZ:)

???

--
radar

Data: 2013-11-08 18:09:38
Autor: pI
Fri, 08 Nov 2013 17:40:45 +0100, na pl.biznes.banki, radar napisał(a):

W dniu 2013-11-08 16:43, pI pisze:
Można kartę w Citi spłacać PZ:)

???

Karty kredytowe w Citi można spłacać przy użyciu polecenia zapłaty. Tyle
:)

--
pI

Data: 2013-11-20 01:39:00
Autor: az.anonim
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Tylko czy w BZ WBK można zdefiniować polecenie zapłaty dla dowolnego podmiotu?
Na stronie:
https://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/polecenie-zaplaty/polecenie-zaplaty.html#tab_jak_zamowic

piszą: "Wystarczy wybrać Twojego dostawcę usług spośród wymienionych niżej Firm [...]"

co sugeruje, że lista jest zamknięta.

Poza tym nie mogę nigdzie znaleźć informacji o spłacaniu karty citi poprzez polecenie zapłaty.
Wyskakują mi tylko informacje o możliwości zdefiniowania zlecenia zaplaty w citi a to nie jest to czego potrzebujemy...

Karty kredytowe w Citi moďż˝na spďż˝acaďż˝ przy uďż˝yciu polecenia zapďż˝aty.  pI

Data: 2013-11-20 06:16:28
Autor: az.anonim
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Podzwoniłem, popytałem i tak:
* BZWBK nie widzi problemu, lista firm nie jest ograniczona. Czyli podejście zdroworozsądkowe :)
* Citi wysyła na adres korespondencyjny formularz będący wnioskiem o obciążenie rachunku w ramach polecenia zapłaty
* po wypełnieniu należy odesłać na adres korespondencyjny Citi lub zostawić w dowolnej placowce
* całość jest bezpłatna
* obciążenie następuje dzień przed terminem spłaty kk i jest raz ponowione w dniu spłaty jeśli poprzednia próba nie będzie udana

Data: 2013-11-20 07:13:56
Autor: luc
W dniu środa, 20 listopada 2013 15:16:28 UTC+1 użytkownik az.anonim napisał:
Podzwoniłem, popytałem i tak:

[ciach]

Serdeczne dzięki Ci za to - przyda się :-)

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-20 22:47:47
Autor: pI
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Wed, 20 Nov 2013 06:16:28 -0800 (PST), na pl.biznes.banki, az.anonim
napisał(a):

[...]

Dokładnie tak to działa. Myślałem, że zaczniesz od telefonu do Citi bo
tam właśnie od ręki wysyłają druczek. Nie sugerowałbym na grupie rozwiązania nieprzetestowanego ;)

--
pI

Data: 2013-11-21 01:25:46
Autor: Michal Pl
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
Czy ktoś mi powie, czy "własne" wynagrodzenie przelane na konto BZWBK bez problemu jest zaliczane jak wpływ powyżej 1000zł?

Data: 2013-11-08 18:08:27
Autor: Waldek
[...]

Taaa ??  Juz mi się podoba :)
czyżby DDK (dożywotnio darmowa karta) miała takie dodatkowe zalety ?
- No to idę pogmerać co i jak

Pozdrawiam

Data: 2013-11-09 12:04:11
Autor: radar
Znowu zielone wiśnie od BZ WBK
W dniu 2013-11-08 18:08, Waldek pisze:
- No to idę pogmerać co i jak

Pogmerane? ;-)

--
radar

Data: 2013-09-23 12:00:31
Autor: Ryba
W dniu 2013-09-21 18:45, pws pisze:
Aż dziwne, że jeszcze nie było tego na grupie. Ale do rzeczy: od poniedziałku powróciła rewelacyjna promocja od BZ WBK, czyli "Nawet 700 czeka na Ciebie" w Koncie Godnym Polecenia.

Może się zdecyduję :)
Ale powiedzcie proszę jak jest z Payback.
Mam już kartę Citi z Payback.

W WBK dostanę nowy numer? Czy wydadzą mi kartę ze starym numerem?

Ryba

Data: 2013-09-23 15:17:36
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2013-09-23 12:28, lolekanabolek pisze:
[...]

Ale w Payback możesz OIDP podczepić kilka kart do jednego konta

Data: 2013-09-23 07:04:18
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 23 września 2013 15:17:36 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:

>>> 700 czeka na Ciebie" w Koncie Godnym Polecenia.

> nową

> Ale w Payback możesz OIDP podczepić kilka kart do jednego konta
Dokładnie a nawet połączyć konta.
http://www2.payback.pl/faq/44/1391
http://www2.payback.pl/faq/61/1535
http://www2.payback.pl/faq/61/1546

Data: 2013-09-23 17:07:26
Autor: radar
W dniu 2013-09-23 16:04, pws pisze:
Dokładnie a nawet połączyć konta.

Ale w razie potrzeby odłączyć się nie da ;)

--
radar

Znowu zielone wiśnie od BZ WBK