Znowu zle wiadomosci dla PO

Data: 2017-11-24 08:02:14
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Spadek bezrobocia o 0,2%. Wzrost zamowien dla przemyslu o 14%. Wzrost sprzedazy hurtowej o 17% a detalicznej o 7%. Wzrost zamowien eksportowych o 6%.

Data: 2017-11-24 08:15:42
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 1:02:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Spadek bezrobocia o 0,2%. Wzrost zamowien dla przemyslu o 14%. Wzrost sprzedazy hurtowej o 17% a detalicznej o 7%. Wzrost zamowien eksportowych o 6%..

A czemu to złe wiadomości dla PO?

Jak bezrobocie spadało przez cały okres rządów PO, to to było źle?

Czubek z ciebie.

Data: 2017-11-24 09:10:13
Autor: jacekbialy80
Znowu zle wiadomosci dla PO
Ale tempo tego spadku było raczej żółwie z ruchami wstecznymi. Najszybciej bezrobocie spadało podczas rządu PiS, co łatwo wytłumaczyć: Po prostu rządy PiS sprzyjają powstawaniu nowych firm, które w przestępczo-mafijnej rzeczywistości nie miałyby szans zaistnieć.
A dlaczego takiemu stanowi rzeczy nie sprzyjają rządy PO? Ano dlatego, że nowe miejsca pracy to zawsze konkurencja dla starych układów biznesowych, powstawałych jeszcze w PRL przy aktywnym uczestnictwie peerelowskich służb specjalnych. Jeśli te służby uczestniczyły również w kreowaniu partii politycznych takich jak Platforma Obywatelska, to wiadomo, że nie gryzie się ręki własnego pana.
Jacek

Data: 2017-11-24 09:48:56
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 2:10:14 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Ale tempo tego spadku było raczej żółwie z ruchami wstecznymi.

Ale jakieś statystyki rzucisz, prawda?

Najszybciej bezrobocie spadało podczas rządu PiS, co łatwo wytłumaczyć: Po prostu rządy PiS sprzyjają powstawaniu nowych firm, które w przestępczo-mafijnej rzeczywistości nie miałyby szans zaistnieć.

Ale rzucisz jakimś linkiem do statystyk powstawania firm teraz i w latach ubiegłych? Oczywiście że nie.

[...]

No wiedziałem. Czwarte, najpóźniej piąte zdanie - w końcu musiało być coś o spisku.

Data: 2017-11-24 10:44:17
Autor: jacekbialy80
Znowu zle wiadomosci dla PO
Ale jakim tam spisku?
Po prostu tradycyjna mafijna lojalność.

Data: 2017-11-25 08:56:03
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
W dniu .11.2017 o 18:10 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Ale bełkot.

--
stevep

Data: 2017-11-25 12:31:21
Autor: Opozycja Totalna
Znowu zle wiadomosci dla kundli
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Jezeli białas robi to za pieniądze to go rozumiem, jeżeli z przekonania to
jest genetycznym idiotą.

CL

Data: 2017-11-25 11:11:41
Autor: jacekbialy80
Znowu zle wiadomosci dla kundli
Jeśli nie podajesz tutaj swojego imienia i nazwiska, to przynajmniej nie przekrecaj cudzych.

Jacek Biały

Data: 2017-11-24 19:47:23
Autor: Opozycja Totalna
Znowu zle wiadomosci dla PO
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości
[...]

Może Zenuś odpowie czy wzrost cen i inflacja pozwala żyć lepiej emerytom? ;-))))

CL

Data: 2017-11-24 11:11:48
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Ponad 10 lat temu pis stworzyl liste artykulow potrzebnych do zycia. Policzyli ile kosztuja. Wczoraj w wiadomosciach podali ze przeliczyli na dzisiejsze ceny. Dzisiaj trzeba wydac zeby kupic artykuly z listy na dodatek w tych samych ilosciach o zlotowke mniej. Duzo w tym zaslugi niemieckiej V kolumny zwanej platforma obywatelska. Tak dojebali finansowo czarnemu ludowi ze ten nie mial kasy co spowodowalo deflacje. Tak ze nie pierdol o jakiejs drozyznie, galopujacej inflacji, glodzie itp. Od pewnego czasu obserwuje wskazniki finansowe panstwa. Tak dobrze jak ma sie gospodarczo Polska teraz nie miala sie od 1990 roku. Czy to cud? Nie, wystaczy zeby ci co rzadza nie kradli i nie dzialali na korzysc obcego panstwa.

Data: 2017-11-24 18:18:30
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 4:11:49 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ponad 10 lat temu pis stworzyl liste artykulow potrzebnych do zycia. Policzyli ile kosztuja. Wczoraj w wiadomosciach podali ze przeliczyli na dzisiejsze ceny.

Przeliczali ze złotówek na złotówki? Pokażesz te listy?

Data: 2017-11-24 18:58:45
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Slowo kluczowe "wczoraj w wiadomosciach".

Data: 2017-11-24 20:40:49
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 11:58:47 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Slowo kluczowe "wczoraj w wiadomosciach".

I co tam podali? Podsumować już nie potrafisz? Co potaniało? Masło? Mleko? Jaja?

A wiesz, że jesteś analfabetą ekonomicznym?

Deflacja jest zjawiskiem korzystnym dla oszczędności przeciętnego obywatela. A galopującą inflację mamy od jakiegoś roku.

Data: 2017-11-25 00:57:02
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Jak ja jestem analfabeta ekonomicznym to dla ciebie i pizdziaka skali w dol zabraklo. Kazdemu mozna wytlumaczyc dlaczego deflacja jest zla i niszczy gospodarke, nie dotyczy Japoni bo znalezli na nia sposob. Ale tobie i pizdziakowi sie nie da wytlumaczyc.

Data: 2017-11-25 01:25:32
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 5:57:03 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Tłumacz PiSdziak, dlaczego deflacja jest zła dla moich oszczędności, i dlaczego PiSdziak inflacja jest dobra dla twoich. Śmiało!

PS. czym smarujesz czerstwy chleb? Podobno w lokalnym kółku PiS polecają smarowanie olejem rzepakowym zamiast masła, smarowanie olejem z baniaka 10 litrów z niemieckieg Lidla wychodzi prawie tak tanio, jak smarowanie masłem 2 lata temu, tylko w kółku trzeba namówić resztę na zrzutę.

Data: 2017-11-25 01:49:33
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Wytlumaczenie ci czegokolwiek co nie jest zgodne z twoimi urojeniami jest niemozliwe. Poza tym sprawdzilem i nie mam cie wpisanego do dowodu. Nie mam zadnego interesu w tym zebys wiedzial cos wiecej niz jak sie brukuje ulice.

Data: 2017-11-25 03:17:26
Autor: japanizer
Znowu zle wiadomosci dla PO
On Saturday, November 25, 2017 at 6:49:34 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Że inflacja jest zła dla oszczędności -- to nie urojenia, PiSdziaczku.

Data: 2017-11-25 02:52:57
Autor: jacekbialy80
Znowu zle wiadomosci dla PO
Deflacja jest gorsza od inflacji, bo uderza w producentów i nie da się jej amortyzować żadnymi stopami bankowymi.

Data: 2017-11-25 11:54:22
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
W dniu 2017-11-25 o 10:25, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

O przypomniały mi się czasy "przodującego ustroju", brak było środków piorących, więc zamiast płynu do prania używano szamponu samochodowego.
A jeśli chodzi o masło to była możliwość wymiany wina "czar pegieeru" na masło.

--
stevep

Data: 2017-11-25 12:25:20
Autor: jacekbialy80
Znowu zle wiadomosci dla PO
Ja ci to wytłumaczę:
Deflacja sprzyja oszczędzaniu pieniądza, ale w ten sposób blokuje jego płynność, czyli skłonność do inwestowania (zarabia ten kto ma; ryzykuje ten, kto produkuje). Inflacja (przy niskich stopach) rujnuje oszczędności, chyba że ktoś dobrze inwestuje. Wniosek jeden - produkuj w czasie inflacji, bo zawsze sprzedasz;  w czasie deflacji trzymaj lepiej w skarpecie, zamiast POwierzyć jakimś plichtom :)))

Data: 2017-11-25 05:01:03
Autor: Budzik
Znowu zle wiadomosci dla PO
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Slowo kluczowe "wczoraj w wiadomosciach".

Dokładnie tak :)
Zamozaoranie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2017-11-25 11:48:00
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
Slowo kluczowe "wczoraj w wiadomosciach".

Słowo kluczowe w oszukańczych wiadomościach TVP.

--
stevep

Data: 2017-11-25 07:25:19
Autor: Opozycja Totalna
Znowu zle wiadomosci dla PiS - rosną ceny
[...]

Zenuś walczy z deflacją i udowadnia, że inflacja wyraźnie poprawia sytuację
emerytów? Geniusz ekonomiczny z niego! ;-))

CK

Data: 2017-11-25 08:59:13
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
W dniu .11.2017 o 20:11 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Tia, pewnie pisowcy działają charytatywnie.

--
stevep

Data: 2017-11-25 00:58:51
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Na razie pisowcy nie kradna na taka skale jak POprzednicy i dlatego gospodarka sie rozwija.

Data: 2017-11-25 11:56:46
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
Na razie pisowcy nie kradna na taka skale jak POprzednicy i dlatego gospodarka sie rozwija.

Znasz jakieś statystyki na ten temat, podzielisz się z nami?

--
stevep

Data: 2017-11-25 07:25:36
Autor: Zenek Kapelinder
Znowu zle wiadomosci dla PO
Z nami czyli z kim? Z tymi co robia tutaj za odpowiedniki elewow z dawnego WP. Czyli odpornymi ja wiedze i nie do zajebania.

Data: 2017-11-25 20:33:50
Autor: Presidente de San Escobar
Znowu zle wiadomosci dla PO
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Na razie pisowcy nie kradna na taka skale jak POprzednicy i dlatego gospodarka sie rozwija.

W Wiadomościach tak mówią? :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-25 20:32:43
Autor: Presidente de San Escobar
Znowu zle wiadomosci dla PO
[...]

No no, w "Wiadomościach" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A potem zdziwienie dlaczego te Zenki takie głupie :DDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-25 21:14:24
Autor: Presidente de San Escobar
Znowu zle wiadomosci dla PO
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> napisał(-a):

Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

> Ponad 10 lat temu pis stworzyl liste artykulow potrzebnych do zycia. Policzyli ile kosztuja. Wczoraj w wiadomosciach podali ze przeliczyli na dzisiejsze ceny. Dzisiaj trzeba wydac zeby kupic artykuly z listy na dodatek w tych samych ilosciach o zlotowke mniej. No no, w "Wiadomościach" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A potem zdziwienie dlaczego te Zenki takie głupie :DDDDDD

A już wiem!
Połączyli spadek cen za PO ze wzrostem za Pisuaru :DDDDDD
Dla tępego Zenka taka demagogia styka :DDDD
Niech porównają z cenami sprzed 2 lat :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-25 08:30:59
Autor: stevep
Znowu zle wiadomosci dla PO
W dniu .11.2017 o 17:02 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Spadek bezrobocia o 0,2%. Wzrost zamowien dla przemyslu o 14%. Wzrost  sprzedazy hurtowej o 17% a detalicznej o 7%. Wzrost zamowien  eksportowych o 6%.

Są kłamstwa małe i duże, ale nie ma jak statystyka.

--
stevep

Data: 2017-11-25 08:44:24
Autor: Opozycja Totalna
Znowu zle wiadomosci dla PO

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.y980hxud77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Stworzona na Nowogrodzkiej. Właściciel Pussy ukończył przecież 2-tygodniowy kurs ekonomii w Klarysewie. Wykłady prowadzili sukienkowi, a ci jak wiadomo znają się dobrze na szwindlach.

CL

Znowu zle wiadomosci dla PO