Znowuż nowe fabryki? Dosyć tego

Data: 2021-01-21 12:57:30
Autor: Zexon
Znowuż nowe fabryki? Dosyć tego
LG NOWĄ INWESTYCJĄ DOŁADUJE POLSKĘ MILIARDAMI. TO BĘDZIE NAJWIĘKSZA TAKA FABRYKA NA ŚWIECIE

Koreański koncern LG rusza z nową inwestycją w Kobierzycach pod Wrocławiem. Producent rozbuduje swoją fabrykę baterii do samochodów elektrycznych do rozmiarów największej na świecie. Zatrudnienie znajdzie tam nawet 10 tys. osób.

https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-lg-nowa-inwestycja-doladuje-polske-miliardami-to-bedzie-najw,nId,5000544

Data: 2021-01-21 12:10:53
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 21 stycznia 2021 o 20:57:31 UTC+1 Zexon napisał(a):
[...]
Co Ci się nie podoba w tym że chcą zbudować nowa bardzo nowoczesna jeśli nie najnowocześniejszą tego typu fabrykę na świecie?

Data: 2021-01-21 21:22:13
Autor: _Master_
Znowuż nowe fabryki? Dosyć tego
Wielgus się posika ze złości a Budka straci nawet włosy łonowe ;)

Data: 2021-01-21 13:30:31
Autor: Zexon
On 1/21/2021 13:22, _Master_ wrote:
Wielgus się posika ze złości a Budka straci nawet włosy łonowe ;)

Nie tylko łonowe a nawet między palcami.

Data: 2021-01-21 23:11:54
Autor: Pisiorowy Escobar
w <ruco96$oug$1@dont-email.me>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

On 1/21/2021 13:22, _Master_ wrote:
> Wielgus się posika ze złości a Budka straci nawet włosy łonowe ;)
> Nie tylko łonowe a nawet między palcami.

będzie prawie tyle warta co najmniejsza fabryczka w najbiedniejszym landzie
niemieckim :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2021-01-21 19:08:25
Autor: Zexon
On 1/21/2021 15:11, Pisiorowy Escobar wrote:
[...]

Cokolwiek zostało w Niemczech zbudowane po wojnie to za żydowskie złote zęby.

Data: 2021-01-22 02:46:59
Autor: andal
On Thu, 21 Jan 2021 19:08:25 -0700, Zexon wrote:

[...]

duby smalone bredzisz, zydowskiej holoty nie bylo stac na zlote zeby

a wartosc ich klakow nie doruwnuje slomie w twoich butach

Data: 2021-01-22 10:16:32
Autor: u2
W dniu 22.01.2021 o 03:46, andal pisze:
[...]

zawsze Niemcy kradli na potęgę, w dodatku dostali miliardy od USA na plan Marshalla

Data: 2021-01-22 16:49:44
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rue55g$rdc$19@news.icm.edu.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

zawsze Niemcy kradli na potęgę, w dodatku dostali miliardy od USA na plan Marshalla

tak, dlatego oni mają merola i bmw a ty jedynie drobne stówki za lizanie
zenkowej pałki :DDD

Data: 2021-01-21 23:11:19
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rucmb9$ab6$2@dont-email.me>, Zexon <Zexon@hotmail.com> napisał(-a):

[...]

będzie tak jak z fabryką silników toyoty, do której więcej dopłacimy niż
odprowadzą w podatkach? :DDDD

Data: 2021-01-22 09:01:07
Autor: _Master_
W dniu 2021-01-21 o 23:11, Pisiorowy Escobar pisze:
będzie tak jak z fabryką silników toyoty, do której więcej dopłacimy niż
odprowadzą w podatkach? :DDDD

Znaczy PORAŻKA. ZAGRANICZNE INWESTYCJE nie są nam potrzebne?

Nam znaczy PO?

Data: 2021-01-22 16:51:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Znowuż nowe fabryki? Dosyć tego
w <600a8643$0$557$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <Master@z.pl>
napisał(-a):

> [...]
> odprowadzą w podatkach? :DDDD

Znaczy PORAŻKA. ZAGRANICZNE INWESTYCJE nie są nam potrzebne?

no spoko już wiemy co to za fabryka i zniewolenie pracowników :DDD
widać patridioci lubią nieludzką pracę

"Nagi mężczyzna pod fabryką LG. Tak pożegnał się z pracą"
https://gazetawroclawska.pl/nagi-mezczyzna-pod-fabryka-lg-tak-pozegnal-sie-z-praca/ar/c1-15403696

Pracownicy fabryki podkreślają, że to nie pierwszy raz, kiedy w samej fabryce
lub na zewnątrz biegają nago, jak twierdzą, Koreańczycy, sfrustrowani ciężką
pracą, brakiem snu i samotnością.

Władze LG Chem potwierdzają, że doszło do zdarzenia, ale stanowczo zaprzeczają,
żeby to był Koreańczyk.