Znowy Szydło okazała się KŁAMCZUCHˇ

Data: 2017-06-09 12:14:49
Autor: prezydent San Escobar
Znowy Szydło okazała się KŁAMCZUCHˇ
- Jeżeli będ± takie oczekiwania, to zapytamy Polaków, czy chc± takich zmian -
stwierdziła w grudniu 2015 roku w Telewizji Trwam premier, pytana o zmiany w
szkołach. Dodała także, że ani ona, ani jej ministrowie "nie boj± się pytać
obywateli".

- Ludzie maj± prawo wypowiadania się w ważnych dla siebie kwestiach, o¶wiata
jest tak± ważn± spraw±, bo ona dotyczy praktycznie każdego - mówiła Szydło.
Również przed wyborami twierdziła, że "referenda s± potrzebne". - Referendami
będziemy rozstrzygać ważne dla raju sprawy - zapewniała.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
gdy się w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba się odpowiednio ubezpieczyć.
że "Solidarno¶ć kaputt, że to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówię to z ręk± na sercu - "że tak naprawdę jedynym ratunkiem jest,
żeby¶my tak autentycznie, naprawdę pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, że my ich kochamy, to dadz± nam więcej wolno¶ci".
Taki człowiek! On ma być dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbę wyrzeczenia się odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak własna żałosna defleksja Rosji
potępiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Znowy Szydło okazała się KŁAMCZUCHˇ