Zobacz, jak wiarygodna jest Platforma

Data: 2019-02-24 09:42:28
Autor: u2
Zobacz, jak wiarygodna jest Platforma
doskonałe:)))))))))))))

https://twitter.com/pisorgpl/status/1099294143925444611

--
George Orwell :

Data: 2019-02-24 01:53:33
Autor: Bruno Brunowski
Zobacz, jak wiarygodna jest Platforma
W dniu niedziela, 24 lutego 2019 09:42:28 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
doskonałe:)))))))))))))

https://twitter.com/pisorgpl/status/1099294143925444611

Beatka: "500 zł na każde dziecko"
https://www.youtube.com/watch?v=EwpfmMrchJw

Kaczyński: "Nigdy nie obiecywaliśmy 500 zł na pierwsze dziecko"
https://superbiz.se.pl/wiadomosci/kaczynski-nigdy-nie-obiecywalismy-500-zl-na-pierwsze-dziecko-aa-uMHC-oYLd-RyHj.html

--
Bruno

Data: 2019-02-25 09:52:50
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]
> Beatka: "500 zł na każde dziecko"
https://www.youtube.com/watch?v=EwpfmMrchJw

Kaczyński: "Nigdy nie obiecywaliśmy 500 zł na pierwsze dziecko"

:DDDDDDD
podwójniak znowu zaorany

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 11:08:10
Autor: u2
Zobacz, jak wiarygodna jest Platforma
W dniu 25.02.2019 o 09:52, Żyd pisze:
podwójniak znowu zaorany

bez przesady Żyd, ty masz z oraniem tyle wspólnego co z rozumem:)))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-25 11:31:53
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 25.02.2019 o 09:52, Żyd pisze:
> podwójniak znowu zaorany

bez przesady Żyd, ty masz z oraniem tyle wspólnego co z rozumem:)))))

rusek, ty już wiesz kto ciebie ora codziennie :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 11:35:20
Autor: u2
W dniu 25.02.2019 o 11:31, Żyd pisze:
rusek, ty już wiesz kto ciebie ora codziennie

https://twitter.com/pkukiz/status/1099729018625146882

Paweł Kukiz
? @pkukiz

Dziś 66 rocznica zamordowania Augusta Fieldorfa "Nila".Na karę śmierci skazany został przez "sąd" pod przew. Żydówki Marii Gurowskiej,córki Moryca i Frajdy  z Eisenmanów. W składzie "sędziowskim" było jeszcze dwóch Żydów - Emil Merz i Gustaw Auscaler

--
George Orwell :

Data: 2019-02-25 12:07:45
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

Dziś 66 rocznica zamordowania Augusta Fieldorfa "Nila".Na karę śmierci skazany został przez "sąd" pod przew. Żydówki Marii Gurowskiej,córki Moryca i Frajdy  z Eisenmanów. W składzie "sędziowskim" było jeszcze dwóch Żydów - Emil Merz i Gustaw Auscaler

pewnie twoja rodzina, tacy byli ruscy żydzi

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-25 12:34:02
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

ależ się chwalisz dokonaniami swojej rodzinki :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-26 13:35:44
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

wyborcy pis nadal szaleją
po adamowiczu tym razem zadźgali swoją żonę

"Dwoma ciosami nożem 53-letni Dariusz S. miał zabić swoją żonę, po czym
wyskoczył przez okno. W wyborach samorządowych w 2014 roku był on kandydatem na
radnego Sopotu z list Prawa i Sprawiedliwości, a w 2016 został członkiem rady
nadzorczej spółki Energa Wytwarzanie - dowiedział się tvn24.pl."

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-27 08:34:43
Autor: Pajdak

Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:0kca7et551f4u01nkosmpku8ofnbi446hd4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Jakie nazwisko nosił promotor pracy J.Kaczyńśkiego? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-27 09:20:00
Autor: Pisiorowy Escobar

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

wyborcy pis nadal szaleją
po adamowiczu tym razem zadźgali swoją żonę

Jakie nazwisko nosił promotor pracy J.Kaczyńśkiego? ;-)))

a nie wiem
a to coś ciekawego ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-27 14:05:33
Autor: Pajdak

u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

wyborcy pis nadal szaleją
po adamowiczu tym razem zadźgali swoją żonę

Jakie nazwisko nosił promotor pracy J.Kaczyńśkiego? ;-)))

Facet był wyznania mojżeszowego.  Tak jak u2.

--
Pajdak

Data: 2019-02-27 14:29:24
Autor: u2
W dniu 27.02.2019 o 14:05, Pajdak pisze:
Facet był wyznania mojżeszowego.  Tak jak u2.

ano, widać że niezłe lody kręcisz na ludzkich organach z polskich szpitali kupa, ile ich ostatnio opchnąłeś ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-28 07:50:43
Autor: Pajdak
handel "organami" w dipsomanii
pijaczyna  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c7690b2$0$522$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 27.02.2019 o 14:05, Pajdak pisze:
Facet był wyznania mojżeszowego. Tak jak u2.

ano, widać że niezłe lody kręcisz na ludzkich organach

Dipsomania wyprała ci mózg! ;-)))

z polskich szpitali

To w suwałkach jest jakiś szpital? ;-)))

kupa,

Kupe to ty masz we łbie. Nasrane po czubek.

ile ich ostatnio opchnąłeś ?:)

Twój napletek ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-28 09:38:45
Autor: u2
Zobacz, jak wiarygodna jest Platforma
W dniu 28.02.2019 o 07:50, Pajdak pisze:
ile ich ostatnio opchnąłeś ?:)

swój napletek

to dawno wiadomo, a teraz przynajmniej wiadomo, dlaczego tak wariujesz na psp:)))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-28 10:04:40
Autor: Pajdak
W dniu 28.02.2019 o 07:50, Pajdak pisze:
ile ich ostatnio opchnąłeś ?:)

twój przegniły napletek

to dawno wiadomo,

No paczcie towarzyszu!

W Suwałki Zadupie Zdrój ze jesteś pijaczyna wieści sie tak szybko rozchodzą!

a teraz przynajmniej wiadomo, dlaczego tak wariujesz na psp:)))))))))))))

Kupa, łyknij sobie szklanę bimbru z cukru może przestaniesz świrować nie
tylko na ściepie ! ;-))))

http://wyborcza.pl/7,75398,23977214,towarzysze-i-szmaty-jak-politycy-pis-okradali-pck.html

https://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2018/11/wielka-afera-pis-1-662x497.jpg
--