Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych

Data: 2010-11-11 22:30:49
Autor: jaroslaw.pienkowskiWYTNIJTO
Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych
Witam serdecznie Państwa,

nazywam się Jarosław Pieńkowski, mieszkam na Twoim osiedlu od samego początku
jego istnienia, mam 28 lat przy 184 cm. wzrostu. Pracuje obecnie jako model w
jednej z agencji modelingu. Pozowałem do wielu magazynów, ale najbardziej dumny
jestem z pozowania w magazynie na ziemniaki w jednej z komórek lokatorskich na
naszym osiedlu.
Mój start w wyborach został zainicjowany w wyniku wielu postów kandydatów,
którzy na tym forum starają się "kupić" Państwa głosy. Jednak ja postaram się
przekonać Państwa do głosowania na moją osobę, programem na miarę naszych
oczekiwań osiedlowych. Mój program składa się zaledwie z 10 punktów, ale wolę
zrealizować te 10 punktów niźli ani jednego, jak proponują moi kontr-kandydaci.

1. Umożliwienie spożywania alkoholu pod sklepami
2. pozwolenie na oddawanie własnych potrzeb w miejscu jaki nam się podoba
3. rozkopanie chodników i ulic osiedlowych celem zwiększenia wysiłku fizycznego
4. odcięcie dostaw wody oraz ogrzewania do mieszkań
5. wyburzenie kilku bloków celem powiększenia optycznego osiedla
6. umożliwienie oddawania potrzeb fizjologicznych zwierzynie domowej, na chodnikach
7. zamknąć wszystkie place zabaw i przekształcić je na miejsca spotkań młodzieży
oraz bezdomnych
8. wyłączenie oświetlenia ulic 9. comiesięczna obowiązkowa składka na potrzeby parafii
10. wytypowanie jednego bloku i przerobienie go na potrzeby więziennictwa

Myśle że moim programem, dostatecznie przekonałem Państwa do głosowania na moją
osobę. Jestem obecnie kandydatem niezależnym, choć mając lat 18 byłem aktywnym
członkiem SLD, trwało to do  21 roku życia, następnie przez 3 lata byłem w PiS,
aby następnie na 2 lata związać się z PSL, jednak ostatnie 2 lata poświęciłem
dla PO. Od 10 roku życia byłem aktywnym zuchem a od 15 do 18 harcerzem. Także
moje doświadczenie jest bardzo duże i umożliwia mi całkowicie dowolne, wręcz
perfekcyjne przenikanie wśród struktur samorządowych. Adaptacja w środowiska
samorządowe jest mi bardzo bliska, gdyż z racji pełnienia tak ważkich stanowisk
od 21 roku życia, nabrałem dystansu oraz powściągliwości do otaczającej mnie
rzeczywistości. W wielu aspektach działalności samorządowej byłem i jestem
zdeterminowany aby osiągnąć swój cel, nie raz i nie dwa nawet po tzw. "trupach",
ale w końcowym efekcie dopinam sprawę do samego końca. Mam wspaniałe osiągnięcia
zarówno na płaszczyźnie osobistej jak i zawodowej. Sesja w komórce lokatorskiej
sprawiła, iż jestem zupełnie innym człowiekiem, stałem się bardziej wrażliwy na
otaczające mnie piękno naszego osiedla, oraz unoszący się zapach spalin i
towarzyszący temu hałas.
Ostatnim moim szczytowym osiągnięciem było napompowanie piłki nożnej, którego
efektem było przeobrażenie się jej w piłkę lekarską. Dodatkową zachętą aby oddać głos na mnie, niech będzie fakt, iż doczytałeś się
drogi wyborco do tego momentu a więc, jestem w stanie przyciągnąć Twoją uwagę a
to już jest bardzo dużo.

pozdrawiam serdecznie i zachęcam do głosowania na mnie
Jarosław Pieńkowski - Twój model na wybory !!!

Data: 2010-11-11 22:36:26
Autor: rAzor
Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych
Darz bór! Użytkownik... he he - jaroslaw.pienkowskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl raczył napisać:

Lewactwu juz dziękujemy.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-11 22:46:17
Autor: matusm

Użytkownik <jaroslaw.pienkowskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000004da.4cdc6089newsgate.onet.pl...
[...]

Nie głosuje na pedały
chociaz  wg wytycznych niektórzy glosuja bo,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-11-12 07:52:44
Autor: Azor jest pedałem
[...]

W ten sposób podaje się wagę, a nie wiek. Ten wzrost będziesz miał do końca życia, chłoptasiu. Mając 28 lat powinieneś to wiedziec.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-12 14:21:34
Autor: cyc
[...]

Zapomniales dodac na koncu , ze jestes wielbicielem Kaczynskiego  glownie Jaroslawa i ze "obrona krzyzow " tych od "obroncow krzyzow" , to Twoje zyciowe przeslasnie !.
Masz moj glos pod warnukiem , ze lac bedzie mozna rowniez na portret furera ..
:)
cyc

Zobacz mój program i oddaj na mnie głos w wyborach samorządowych